Dagjes weg in de zomervakantie
+6
Lejow
Silke
Laurientje
xxjojootjexx
Catwoman79
kwebbeltje
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dagjes weg in de zomervakantie
Hoi allemaal,
Voor degene die in de zomervakantie niet op vakantie gaan. Wat gaan jullie allemaal met jullie kind/ kinderen voor uitstapjes doen?
Wij zijn afgelopen zondag naar een dierenpark geweest, we gaan nog een dagje naar de Efteling, verder hier in de buurt naar de speeltuin, misschien nog fietsen, en nog winkelen in andere steden.
Jullie nog leuke ideeen?
Gr kwebbeltje
Voor degene die in de zomervakantie niet op vakantie gaan. Wat gaan jullie allemaal met jullie kind/ kinderen voor uitstapjes doen?
Wij zijn afgelopen zondag naar een dierenpark geweest, we gaan nog een dagje naar de Efteling, verder hier in de buurt naar de speeltuin, misschien nog fietsen, en nog winkelen in andere steden.
Jullie nog leuke ideeen?
Gr kwebbeltje
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Re: Dagjes weg in de zomervakantie
Dagje speeltuin.
Hellendoorn lijkt mij wel wat voor Ruben.
Naar de camping waar vrienden staan met de caravan.
Naar de camping waar mijn vader en de familie staan.
Misschien nog naar de dierentuin
Hellendoorn lijkt mij wel wat voor Ruben.
Naar de camping waar vrienden staan met de caravan.
Naar de camping waar mijn vader en de familie staan.
Misschien nog naar de dierentuin
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan niet op vakantie. Wat wij nu op de planning hebben:
Apenheul (hebben abonnement)
kinderboerderij
picknicken
zwemmen
Spoorwegmuseum
Openluchtmuseum
Madurodam & strand
speelweide hier in de buurt
bij slecht weer:
bioscoop
iets als Ballorig of DippieDoe
We doen vast niet alles want mijn vriend heeft maar een week vrij ;-) maar dit zijn onze opties nu.
Apenheul (hebben abonnement)
kinderboerderij
picknicken
zwemmen
Spoorwegmuseum
Openluchtmuseum
Madurodam & strand
speelweide hier in de buurt
bij slecht weer:
bioscoop
iets als Ballorig of DippieDoe
We doen vast niet alles want mijn vriend heeft maar een week vrij ;-) maar dit zijn onze opties nu.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Wij gaan ook niet weg, maar hebben wel 3 weken vakantie samen.
Er staat op de lijst met mogelijkheden:
Zwembad/Strand
Picknicken en spelen in bos
Kinderboerderij
Dierentuin de Wissel in Epe
Julianatoren
Aviodrome
Diverse vrienden/familie bezoeken waar we lang niet geweest zijn
Er staat op de lijst met mogelijkheden:
Zwembad/Strand
Picknicken en spelen in bos
Kinderboerderij
Dierentuin de Wissel in Epe
Julianatoren
Aviodrome
Diverse vrienden/familie bezoeken waar we lang niet geweest zijn
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Wat een leuke ideeen zitten er tussen!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Wij gaan 1 week nog weg in een huisje van Landal in Drente dan willen we naar Plopsa indoor in coevoorden.
Wij wonen hier vlak aan het strand en hebben een strandhokje dis bij mooi weer zijn we daar vaak te vinden!
Efteling vinden we ook heel leuk maar in de zomer te druk.
Kinderboerderij, speeltuin en zwembad zullen we vast wel bezoeken.
Wij wonen hier vlak aan het strand en hebben een strandhokje dis bij mooi weer zijn we daar vaak te vinden!
Efteling vinden we ook heel leuk maar in de zomer te druk.
Kinderboerderij, speeltuin en zwembad zullen we vast wel bezoeken.
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik ben al naar de speeltuin en kinderboerderij geweest, maar dat zal ik nog wel een paar keer doen. Mijn kinderen vinden het al heel leuk om te gaan wandelen en dan naar de schapen of de paarden te kijken. Of bloemetjes te plukken. Het zwembad zou ik wel willen, maar durf ik niet in mijn eentje met twee kleine kinderen. Ik ben al wel een keertje naar een strandje hier in de buurt geweest, maar bij deze temperaturen is het erg druk en dan kom ik ogen te kort.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
We gaan lekker veel fietsen (als mijn nieuwe fiets binnen is).
Verder heb ik via vakantieveilingen kaartjes voor avifauna en de apenheul, en we willen nog een keer naar de Efteling.
Mijn schoonouders hebben een boot, dus we zullen vast ook nog een keer gaan varen!
Verder heb ik via vakantieveilingen kaartjes voor avifauna en de apenheul, en we willen nog een keer naar de Efteling.
Mijn schoonouders hebben een boot, dus we zullen vast ook nog een keer gaan varen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb nog 5 weken vakantie, waarvan nog 2 alleen met de kinden en de laatste 3 met z'n 4en...
Op dagen dat het zulk lekker weer is als vandaag en de afgelopen dagen, spelen de kinderen de hele dag in de tuin.
Wandelen naar een speeltuintje vinden ze ook leuk.
We fietsen regelmatig.
Volgende week is de Nijmeegse 4daagse en de lopers lopen door ons dorp en komen dichtbij voorbij. We gaan dus die ochtend langs de weg staan, D.aan gaat komkommer en spekjes uitdelen
We gaan nog een dagje naar de Efteling met D.aan, we gaan naar de dierentuin en vast nog eens spelen bij de speeltuinen hier in de buurt.
Op dagen dat het zulk lekker weer is als vandaag en de afgelopen dagen, spelen de kinderen de hele dag in de tuin.
Wandelen naar een speeltuintje vinden ze ook leuk.
We fietsen regelmatig.
Volgende week is de Nijmeegse 4daagse en de lopers lopen door ons dorp en komen dichtbij voorbij. We gaan dus die ochtend langs de weg staan, D.aan gaat komkommer en spekjes uitdelen
We gaan nog een dagje naar de Efteling met D.aan, we gaan naar de dierentuin en vast nog eens spelen bij de speeltuinen hier in de buurt.
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Linda we moeten echt een keer afspreken bij Kaatje!
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Ik weet het nog niet, waarschijnlijk gewoon de kinderboerderij, de speeltuin, misschien een keertje het zwembad. In de weken dat we niet op vakantie zijn gaat Ezra gewoon naar het KDC en ik moet natuurlijk wel thuis zijn als hij thuiskomt, dus ik ga nooit echt ver weg of grote dingen doen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij gaan 1 week naar mijn moeder in gelderland en daar gaan we een keer zwemmen (of strand van Elburg of naar een binnenzwembad) dagje naar slagharen, wandelen op de schaapskooi in Epe. Voor de rest nog niets op de planning staan die week.
Thuis heb ik dan nog bijna 3 weken en dan gaan we sowieso een keer naar aqua zoo(kaartjes via vakantieveilingen) de goudvis, sprookjeswonderland misschien, dagje fietsen op texel en een dagje naar een recreatiegebied bij zaandam. En hoenderdaell (dierenparkje) gaan we sowieso al geregeld heen.
Thuis heb ik dan nog bijna 3 weken en dan gaan we sowieso een keer naar aqua zoo(kaartjes via vakantieveilingen) de goudvis, sprookjeswonderland misschien, dagje fietsen op texel en een dagje naar een recreatiegebied bij zaandam. En hoenderdaell (dierenparkje) gaan we sowieso al geregeld heen.
Aoi schreef:Linda we moeten echt een keer afspreken bij Kaatje!
Jaa! Zeker! Leuk! :-)
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Soortgelijke onderwerpen
» Tot wanneer dagjes weg..
» Dagjes weg, tips?
» Slaapjes en dagjes weg
» dagjes weg in Nederland
» KDV, zomervakantie en geboorte
» Dagjes weg, tips?