Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show jouw huisdieren!

+52
Lin
Moezie
Wennebellah
Cherique
Plien84
shadow
Cherry Darling
Minx
Shisha
Kabouter
Pannetoet
Tazz
Oasis
Triesje1983
Joli86
Beachgirl
smurfie
Blueschick
nijntje4
love
Guus
mo-lola
schuddebuikje
VeryCherry
Sterre
Eris
bonita87
Monnie
Snoes
mzcharlotte
Zwerver
Jilke
Fiwen
Chocolate Cookie
mickey
Sweety
_Inge_
Magicwoman
Eryah
Sjaantje
patjuhhh
Aziraphale
Jeanette
Marcellah89
me-girl
Tsjip
smooch
Sarah1985
Zwoesj
Inge
Lejow
Rev3rie
56 plaatsers

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 Empty Re: Show jouw huisdieren!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:04

schuddebuikje schreef:Show jouw huisdieren! - Pagina 5 986868138_5_6PDK_1

WOW Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mo-lola zo 12 dec 2010 - 23:36

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1176217311_5_RC3u
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1174297347_5_-b6z
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1062904820_5_MIrE

Me hond Lola heb ik gekregen voor kerst al weer 5 jaar geleden van me vriend het is een engelse bulldog echt me maatje Very Happy

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1062904976_5_f869
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1171092198_5_pG3A

Muis een kater van 4 jaar oud met een eigenwilletje maar wel heel lief.

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1062905409_5_CU4h
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1062906999_5_6vq2

Punkie een poes van 4 jaar oud en een echt dametje loop de hele dag miauwend achter je aan lig het liefst in je nek als je op de bank zit.

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1154915864_5_4TGM
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1153676067_5_jneL

Twister een witte vlaamse reus van 18 weken.
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Guus ma 13 dec 2010 - 0:32

Nog niet helemaal.... 5 Januari komt ze eindelijk mee naar huis Very Happy

Nala, onze Golden retriever pup van nu 5 weken oud Very Happy

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 72660_10150093155309462_578279461_7092316_2106673_n
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  love ma 13 dec 2010 - 1:09

Het lukt me niet om fotos te uploaden, ze zijn te groot :P

Ik heb 2 katers
Het zijn 2 broertjes uit het zelfde nest.

Morris
Morris is een zwarte kater met witte sokjes, engelse korthaar en is 1.5 jaar oud
Morris heeft een eigen willetje, wou eerst nooit bij je op schoot zitten of aangehaald worden. Sinds dat hij `geholpen`is kruipt hij het liefst op schoot en komt snel naar je toe. Morris is echt een boefje , die moet overal aanzitten en mee spelen. Gaat graag naar buiten toe maar nu het wat kouder is ligt hij het liefst op de bank of voor de kachel.

Mogly
Is de broer van Morris, hebben hem 2 dagen later opgehaald omdat Morris zich zo eenzaam voelde.
En vanaf het eerste moment is het dikke mik met ze samen, slapen het liefst ook op elkaar en maken elkaar ook schoon, echt soms heel schattig om te zien!
Mogly is echt een aanhalig en ligt het liefst bij je op schoot of waar het maar kan :P hij zoekt zijn plekje wel.
Is met het koude weer juist veel buiten :shock: en speelt graag met zijn broertje. Hij houdt van mensen en maakt hem niet uit wie hem op schoot heeft als hij maar lekker ligt Very Happy

Het zijn samen soms echt donderstenen! Elke avond rond uurtje of half 10 hebben ze vaak de 5 gekke minuten en sjeezen ze door het huis heen en over de bank heen rennen... echt heel grappig soms Very Happy
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Inge ma 13 dec 2010 - 1:21

Eryah schreef:Lieve Luna,

Het is echt vreselijk om via via te horen dat er op een forum staat dat je zo vroeg heengegaan bent. Om te horen dat je zoveel ellende hebt mee moeten maken aan ziektes en klachten. Je was de liefste poes die ik ooit heb gehad. Je was er altijd voor een knuffel, je was er altijd als ik je nodig had. Jarenlang heb je bij mij op bed geslapen, terwijl ik voor jou geen enkele kat op bed liet slapen. Tijdens mijn zwangerschap lag je dag en nacht op mijn buik, alsof je de baby die aan het groeien was, wilde beschermen. Ik wist zelf nog geen eens dat ik zwanger was in het begin. Hoe vreemd was het dat jij vanaf dag één vocht om mijn buik? Dat maakte je ook zo ontzettend bijzonder. Je gevoelligheid, je liefde, je aandacht, alles! Was ik verdrietig? Dan kwam je al miauwend naar me toe, legde je kopje tegen mij aan en was er gewoon.
En toen... toen werd ik zelf ziek. Ik ging mede daarom bij mijn moeder wonen en toen kwam daar ineens een druk kind en een nog drukkere hond. Je werd bang voor de hond en lag dag en nacht op een stoel. Nu ik lees dat je misschien iets met je hersenen had, kan dat een boel verklaren. Maar feit was, dat ik een zeer moeilijke keuze moest nemen. En toen was daar Lejow, gek op katten en ik wist dan ook zeker dat als iemand een goed voor je had, zij dat was. Met pijn in mijn hart, de nodige tranen en een immens verscheurd gevoel van binnen, wist ik dat zij jou een beter huis kon bieden. Daarom heb ik je laten gaan, omdat ik jou geluk gunde en liefde. En die kreeg je. Zij was meteen gek op jou en ging al snel van jou houden. Dit alles tot mijn vreugde, hoe moeilijk en dubbel ik het ook vond.

En nu hoorde ik dus vandaag, via een koud MSN bericht: Wist je dat Luna in is geslapen? Nee, dat wist ik niet. Ik heb enorm veel verdriet dat er zo vroegtijdig een einde aan jouw leven is gekomen. Ik vind het echt verschrikkelijk! Luna, je was een poes waar mensen van hielden, een poes die je hart kan stelen alleen al door er te zijn. Je zal door mensen zeer erg gemist worden! En ik hoop, als er een hiernamaals is, dat jij met geluk terugkijkt op je leventje hier. En dat je daar heerlijk jezelf kan zijn en de harten aldaar kan stelen. Want daar ben je de beste in!
Ik zal je nooit vergeten, lieve Luna.
Wow wat mooi omschreven!
Vreselijk dat je viavia hebt moeten horen dat op het forum staat dat je (vroegere) kat overleden is.
Sterkte
ook voor Lejow natuurlijk.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 1:38

Mijn huisdier, Crimh!

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1161425723_5_q-Gb

Huisdier Stiffler:

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1139610808_5_nrcV

En mijn andere twee diertjes, die nu bij mijn schoonouders wonen wegens allergie vriend..
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 820398089_5_Sws1

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 ma 13 dec 2010 - 4:31

Mijn konijnen Lizzie en Binkie. Binkie is een lieve, luie, oude sul van 10 jaar met als grote hobby eten. Hij is al wat blind en (oostindisch) doof maar als er wat lekkers is dan is hij er als de kippen bij. Binkie had eerst een ander vriendinnetje maar die is overleden en nu is hij gelukkig met Lizzie.

Lizzie is een lief klein konijntje van 2 jaar oud. Eigenlijk is ze zo lief dat ze zich altijd wegcijfert voor Binkie en daarom gaat het ook zo goed haha. Ze laat hem zo haar eten jatten of hij krijgt alle likjes die hij maar wil Laughing Ze is ook de actieve van de twee, ze ziet en hoort echt alles en is heel slim. Vanuit mn laptoppositie kijk ik zo naar buiten en als ik even beweeg dan ziet zij het al Laughing
Ik lach me elke dag weer rot om die twee!

Zeldzaam kusje van Binkie
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 2i9gsjr

Binkie op zijn best Laughing
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 I6mfed

Lief klein moppie
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 2d162hz
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Rev3rie ma 13 dec 2010 - 7:00

Inge schreef:
Eryah schreef:Lieve Luna,

Het is echt vreselijk om via via te horen dat er op een forum staat dat je zo vroeg heengegaan bent. Om te horen dat je zoveel ellende hebt mee moeten maken aan ziektes en klachten. Je was de liefste poes die ik ooit heb gehad. Je was er altijd voor een knuffel, je was er altijd als ik je nodig had. Jarenlang heb je bij mij op bed geslapen, terwijl ik voor jou geen enkele kat op bed liet slapen. Tijdens mijn zwangerschap lag je dag en nacht op mijn buik, alsof je de baby die aan het groeien was, wilde beschermen. Ik wist zelf nog geen eens dat ik zwanger was in het begin. Hoe vreemd was het dat jij vanaf dag één vocht om mijn buik? Dat maakte je ook zo ontzettend bijzonder. Je gevoelligheid, je liefde, je aandacht, alles! Was ik verdrietig? Dan kwam je al miauwend naar me toe, legde je kopje tegen mij aan en was er gewoon.
En toen... toen werd ik zelf ziek. Ik ging mede daarom bij mijn moeder wonen en toen kwam daar ineens een druk kind en een nog drukkere hond. Je werd bang voor de hond en lag dag en nacht op een stoel. Nu ik lees dat je misschien iets met je hersenen had, kan dat een boel verklaren. Maar feit was, dat ik een zeer moeilijke keuze moest nemen. En toen was daar Lejow, gek op katten en ik wist dan ook zeker dat als iemand een goed voor je had, zij dat was. Met pijn in mijn hart, de nodige tranen en een immens verscheurd gevoel van binnen, wist ik dat zij jou een beter huis kon bieden. Daarom heb ik je laten gaan, omdat ik jou geluk gunde en liefde. En die kreeg je. Zij was meteen gek op jou en ging al snel van jou houden. Dit alles tot mijn vreugde, hoe moeilijk en dubbel ik het ook vond.

En nu hoorde ik dus vandaag, via een koud MSN bericht: Wist je dat Luna in is geslapen? Nee, dat wist ik niet. Ik heb enorm veel verdriet dat er zo vroegtijdig een einde aan jouw leven is gekomen. Ik vind het echt verschrikkelijk! Luna, je was een poes waar mensen van hielden, een poes die je hart kan stelen alleen al door er te zijn. Je zal door mensen zeer erg gemist worden! En ik hoop, als er een hiernamaals is, dat jij met geluk terugkijkt op je leventje hier. En dat je daar heerlijk jezelf kan zijn en de harten aldaar kan stelen. Want daar ben je de beste in!
Ik zal je nooit vergeten, lieve Luna.
Wow wat mooi omschreven!
Vreselijk dat je viavia hebt moeten horen dat op het forum staat dat je (vroegere) kat overleden is.
Sterkte
ook voor Lejow natuurlijk.

Ahhh wat naar zeg! Neutral Sterkte!
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Blueschick ma 13 dec 2010 - 7:12

Wat naar Eryah dat je het zo hebt moeten horen. Sterkte!!

Leuke beesten allemaal!! Hier mijn bandits! De doggies!
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 Foto-BV3UQKHZ-D

En mijn lieverd Galileo
[url=Show jouw huisdieren! - Pagina 5 Foto-FURRLPD4-D
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  smurfie wo 15 dec 2010 - 1:20

even spammen met mijn poezels:
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1182808341_5_e-gm
Quibus vind de kerstballen erg mooi, hij ligt de hele dag op het kleedje naar de boom te kijken.

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 1182326776_5_pBW1
Muis kijkt vanaf een afstanje, ze is een beetje bang aangelegd en vind het nog een beetje eng zo'n boom in huis al gaat ze er nu steeds meer naartoe
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 4:49

Ahww er staan echt weer leuke foto's bij!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Beachgirl wo 15 dec 2010 - 4:53

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 551600457_5_khgC
Onze lieve oude dame Minoes (19 jaar). Nu echt een demente dame, loopt constant voor je voeten te miauwen totdat je een keer je benen over haar breekt. Wel een knuffel, wil het liefst altijd bovenop je zitten, laptop op schoot of niet.

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 219467772_5_MLK3
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 185671998_5_6w6h
Mijn lieve Hollander Saartje, nu een jaar of 3. Eigenwijs meisje. Kan soms echt een knuffelkonijn zijn, maar wil vaak ook gewoon lekker eigenwijs haar eigen ding doen.

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 120646765_5_j0II
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 120646766_5_GtsN
Onze lieve Shih Tzu van 4 jaar oud. Ze heet Puck en is zo ontzettend lief! Je kunt echt alles met haar doen, ligt graag op haar rug in je armen te snurken. Is gek op het strand. Als je het woord strand zegt dan staat ze al voor de deur met haar tennisbal.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Joli86 wo 15 dec 2010 - 5:14

Ik weet niet hoe je foto's moet uploaden hier maar mijn hondje zie je hierlangs bij mijn avatar.
Jill is een hollandse herder van 2 jaar, echt een lieverd... Ze is een knuffelkont, wel erg waakzaam en erg nieuwsgierig!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 5:31

Blueschick schreef:Wat naar Eryah dat je het zo hebt moeten horen.

Vind ik ook...

Eryah, ik zit zo hard te denken maar kan me jouw vorige naam niet meer voor de geest halen...

Sterkte gewenst in ieder geval!

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 5:41

Sushi schreef:

Vind ik ook...

Eryah, ik zit zo hard te denken maar kan me jouw vorige naam niet meer voor de geest halen...

En ik vind van niet, en heb hier zo mijn redenen toe.....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge wo 15 dec 2010 - 6:16

dat lijkt mij dan weer een niet zo nuttige reactie :O
Jij kan dat niet lullig vinden... maar het is nooit leuk als je hoort dat je huisdier waar je van gehouden hebt overleden is... al helemaal niet als je dat viavia te horen krijgt dat dat op een fora staat.
Ik zou serieus heel boos worden als ik een kat zou hebben bij iemand anders en diegene zou niet het fatsoen hebben om mij even in te lichten dat mijn vroegere kat overleden is...
Wat er ook gebeurd is, als er iets tussen jullie voorgevallen is, zoiets vind ik hoe dan ook niet netjes.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 6:20

Lejow schreef:
Sushi schreef:

Vind ik ook...

Kinderachtig. Misschien dat jullie een ruzie beter via mail kunnen uitvechten. Los daarvan vind ik het wel van normaal fatsoen getuigen om Eryah gewoon even te laten weten dat het niet goed met (ook) haar kat ging en dat hij ingeslapen is. 't Is ontzettend verdrietig om dit via een forum te weten te moeten komen. En zo'n trap na geven zoals je nu doet, is gewoon onbeschoft.

Ondanks dat alsnog veel sterkte met het verlies van jullie kat, ook aan Eryah.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 6:52

Maple schreef:
Lejow schreef:
Sushi schreef:

Vind ik ook...

Kinderachtig. Misschien dat jullie een ruzie beter via mail kunnen uitvechten. Los daarvan vind ik het wel van normaal fatsoen getuigen om Eryah gewoon even te laten weten dat het niet goed met (ook) haar kat ging en dat hij ingeslapen is. 't Is ontzettend verdrietig om dit via een forum te weten te moeten komen. En zo'n trap na geven zoals je nu doet, is gewoon onbeschoft.

Ondanks dat alsnog veel sterkte met het verlies van jullie kat, ook aan Eryah.

Ik mijn trap niet kinderachtig, ik vind háár trap kinderachtig. Ik heb verder niets uit te vechten hoor, zij had me dit bericht ook via de mail kunnen sturen.
Verder ga ik er niet op in en blijf ik bij mijn standpunt. Als er iets is waar ik geen behoefte aan heb op dit moment is dit het wel. Heb een aantal reacties lang bewust mijn mond gehouden en kennelijk had ik beter helemaal niets kunnen zeggen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 6:59

Lejow, ik weet niet wat er tussen jullie is voorgevallen, maar om Eryah niet te vertellen dat je haar kat, die ze met zoveel pijn en tranen weg heeft moeten doen, in hebt moet laten slapen en dat je vervolgens nog even een trap na geeft in dit topic, vind je dat niet een béétje laag van jezelf?

Als ik een huisdier van een ander over had genomen en ik had ruzie met die persoon gekregen, ongeacht hoe erg ook, had ik in elk geval nog wel het fatsoen in m'n kont gehad om die persoon te vertellen dat 't beestje er helaas niet meer is. 't Is niet dat Eryah haar kat koelbloedig heeft weg gedaan, ze heeft er veel verdriet van gehad. En jij maakt dit verdriet er nu waarschijnlijk niet beter op. Sneu van je, heel sneu.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 7:04

Maple schreef:Lejow, ik weet niet wat er tussen jullie is voorgevallen, maar om Eryah niet te vertellen dat je haar kat, die ze met zoveel pijn en tranen weg heeft moeten doen, in hebt moet laten slapen en dat je vervolgens nog even een trap na geeft in dit topic, vind je dat niet een béétje laag van jezelf?

Als ik een huisdier van een ander over had genomen en ik had ruzie met die persoon gekregen, ongeacht hoe erg ook, had ik in elk geval nog wel het fatsoen in m'n kont gehad om die persoon te vertellen dat 't beestje er helaas niet meer is. 't Is niet dat Eryah haar kat koelbloedig heeft weg gedaan, ze heeft er veel verdriet van gehad. En jij maakt dit verdriet er nu waarschijnlijk niet beter op. Sneu van je, heel sneu.

Dan ben ik in jouw ogen maar sneu. Ik blijf erbij dat ik naar mijn mening juist gehandeld heb. Verder ga ik er niet op in...
Want gelukkig heb ik totaal geen verdriet op dit moment...

Eryah zal vast enorm blij zijn met de steun die ze van je krijgt, maar ga niet met vingertjes wijzen wie er nou sneu is, daar komt Luna in ieder geval niet mee terug.. Het gaat hier niet om een discussie die te winnen valt, maar om mijn kat die ik heb moeten laten inslapen, na 2,5 jaar volop zorgen en dierenarts bezoeken om het beestje op te lappen.

Laatst aangepast door Lejow op wo 15 dec 2010 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 7:05

Huh? Ik vond de lap tekst van Eryah eigenlijk ook een beetje apart, zo op het forum. Ik dacht ook goh had dat niet in een email gekund? Maar ik weet verder niet wat er is voorgevallen, blijkbaar wel iets?

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 7:13

Darcy schreef:Huh? Ik vond de lap tekst van Eryah eigenlijk ook een beetje apart, zo op het forum. Ik dacht ook goh had dat niet in een email gekund? Maar ik weet verder niet wat er is voorgevallen, blijkbaar wel iets?

Ik PM je even
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 7:28

Lejow schreef:
Darcy schreef:Huh? Ik vond de lap tekst van Eryah eigenlijk ook een beetje apart, zo op het forum. Ik dacht ook goh had dat niet in een email gekund? Maar ik weet verder niet wat er is voorgevallen, blijkbaar wel iets?

Ik PM je even

Ik snapte het hele verhaal ook al niet..
Beetje apart idd..

Gast
Gast

Bericht  Magicwoman wo 15 dec 2010 - 7:32

Ik heb Eryah op de hoogte gesteld over het overlijden van Luna. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om niks tegen Eryah te zeggen aangezien het haar kat is. Boven dat is Eryah nog altijd mijn beste vriendin, en ik vond dat ze het recht had om te te weten.
Magicwoman
Magicwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 7:35

Magicwoman schreef:Ik heb Eryah op de hoogte gesteld over het overlijden van Luna. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om niks tegen Eryah te zeggen aangezien het haar kat is. Boven dat is Eryah nog altijd mijn beste vriendin, en ik vond dat ze het recht had om te te weten.

Begrijpelijk, zou misschien iedereen wel doen in die situatie.
Al heeft een verhaal altijd 2 kanten en kun je de situatie van Lejow misschien ook begrijpen als je weet wat de reden is (ik weet het niet overigens).

Mijn diertjes trouwens
Show jouw huisdieren! - Pagina 5 P1010115 Gucci

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 Prada Prada

Show jouw huisdieren! - Pagina 5 P1000046 Dribbel & Wokkel

Laatst aangepast door Birgit op wo 15 dec 2010 - 7:38; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: