Show jouw huisdieren!
+52
Lin
Moezie
Wennebellah
Cherique
Plien84
shadow
Cherry Darling
Minx
Shisha
Kabouter
Pannetoet
Tazz
Oasis
Triesje1983
Joli86
Beachgirl
smurfie
Blueschick
nijntje4
love
Guus
mo-lola
schuddebuikje
VeryCherry
Sterre
Eris
bonita87
Monnie
Snoes
mzcharlotte
Zwerver
Jilke
Fiwen
Chocolate Cookie
mickey
Sweety
_Inge_
Magicwoman
Eryah
Sjaantje
patjuhhh
Aziraphale
Jeanette
Marcellah89
me-girl
Tsjip
smooch
Sarah1985
Zwoesj
Inge
Lejow
Rev3rie
56 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Show jouw huisdieren!
Dit is Spikie een hele ondeugende maar ook super lieve kat. Houd erg van knuffelen en wil het liefst de hele dag bij ons zitten.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dit is ons hondje Ziggy... het is een kruising cocker spaniel met ??
Gast- Gast
Ik heb geen nieuwe foto's van mijn huisdieren, dan maar iets oudere.
ze zijn nu flink gegroeid, binnenkort maar eens nieuwe maken.
Mijn kat: Redbull en poes : Winx en mijn hondje: Chi Chi
ze zijn nu flink gegroeid, binnenkort maar eens nieuwe maken.
Mijn kat: Redbull en poes : Winx en mijn hondje: Chi Chi
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Razz88 schreef:
Die is lief! en leuke naam ook.
smooch- Kletskop
smooch schreef:Razz88 schreef:
Haha ja dat is van Ziggy marley.. zoon van bob marley .
Gast- Gast
Razz88 schreef:smooch schreef:Razz88 schreef:
Haha ja dat is van Ziggy marley.. zoon van bob marley .
Dat dacht ik al
smooch- Kletskop
Wij hebben twee katten, inmiddels vijf jaar oud. Een rode kater, Chester, en een lapjespoes, Nova. Chester en Nova zijn broer en zus, ze zijn twee uit een nest van vier. Hun moeder is vrijwel direct na de geboorte overleden, waarna het nest aan hun lot overgelaten is. Uiteindelijk zijn ze bij de kattenopvang terecht gekomen, waar bleek dat twee van de vier katjes niet meer te redden waren en helaas dus overleden zijn.
Chester en Nova zijn beide met de hand groot gebracht door de hele lieve mevrouw van de kattenopvang. Nova deed het al vrij snel goed, maar Chester was de zwakke van de twee. Was veel aan het kwakkelen en had overal net even wat meer tijd voor nodig dan z'n zus.
Inmiddels zijn het twee grote, zware en lieve katten met elk hun eigen karaktertje. Ze zijn allebei gek op knuffelen, maar houden er niet van opgepakt te worden. Als ze op schoot willen, springen ze er zelf wel op. Nova is heel ondernemend en onderzoekend, speelt enorm veel en is echt een schooiertje, maar is vrij schuw voor vreemden. Chester is wat rustiger, maar des te fanatieker als hij eenmaal speelt, observeert veel en is minder schuw. Hij is goed opgeknapt na de moeilijke start als kitten, we vermoeden alleen wel een overgevoeligheid voor iets, omdat hij altijd kale plekken op z'n voorpootjes heeft en een kale plek op z'n staart heeft.
't Zijn allebei lieve beesten, ze zullen nooit naar je uithalen of wat dan ook. Ze mauwen trouwens ook zelden, dus mijn man en ik roepen keer op keer enthousiast naar elkaar als ze een keertje mauwen
Chester en Nova zijn beide met de hand groot gebracht door de hele lieve mevrouw van de kattenopvang. Nova deed het al vrij snel goed, maar Chester was de zwakke van de twee. Was veel aan het kwakkelen en had overal net even wat meer tijd voor nodig dan z'n zus.
Inmiddels zijn het twee grote, zware en lieve katten met elk hun eigen karaktertje. Ze zijn allebei gek op knuffelen, maar houden er niet van opgepakt te worden. Als ze op schoot willen, springen ze er zelf wel op. Nova is heel ondernemend en onderzoekend, speelt enorm veel en is echt een schooiertje, maar is vrij schuw voor vreemden. Chester is wat rustiger, maar des te fanatieker als hij eenmaal speelt, observeert veel en is minder schuw. Hij is goed opgeknapt na de moeilijke start als kitten, we vermoeden alleen wel een overgevoeligheid voor iets, omdat hij altijd kale plekken op z'n voorpootjes heeft en een kale plek op z'n staart heeft.
't Zijn allebei lieve beesten, ze zullen nooit naar je uithalen of wat dan ook. Ze mauwen trouwens ook zelden, dus mijn man en ik roepen keer op keer enthousiast naar elkaar als ze een keertje mauwen
Gast- Gast
Onze Pip!
Kijk vooral niet naar het stof onder de kast! En ze had net een tomaatje gegeten vandaar die oranje smurrie op de grond.
Best vermoeiend dat rondrennen door de woonkamer
En deze had ik volgens mij al eens geplaatst maar ik blijf 'm leuk vinden
Kijk vooral niet naar het stof onder de kast! En ze had net een tomaatje gegeten vandaar die oranje smurrie op de grond.
Best vermoeiend dat rondrennen door de woonkamer
En deze had ik volgens mij al eens geplaatst maar ik blijf 'm leuk vinden
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip, het is dat je zegt hor anders had ik het niet gezien, ging juist bewust naar je foto kijken om te zien wat je bedoeld. Is niet erg hor
smooch- Kletskop
Goed ik wou ook fotos neer zetten maar dit werkt niet:P
Wij hebben 2 katten.. Chivas en Talin..
Chivas is echt een deugniet, een boefje.. hij vind het leuk om jou wakker te maken als je ligt te slapen, door met zijn natte neusje over jouw gezicht te gaan.. Hij is nu 7 maand oud..
Talin, wil alleen maar aandacht van zijn eigen baasje en verder gaat hij altijd zijn eigen gang... Hij is 14 maand.. We hadden ook zijn broertje Simba, maar die hebben wij helaas afgelopen augustus moeten laten inslapen, omdat hij een leveraandoening had en het echt niet meer ging
Wij hebben 2 katten.. Chivas en Talin..
Chivas is echt een deugniet, een boefje.. hij vind het leuk om jou wakker te maken als je ligt te slapen, door met zijn natte neusje over jouw gezicht te gaan.. Hij is nu 7 maand oud..
Talin, wil alleen maar aandacht van zijn eigen baasje en verder gaat hij altijd zijn eigen gang... Hij is 14 maand.. We hadden ook zijn broertje Simba, maar die hebben wij helaas afgelopen augustus moeten laten inslapen, omdat hij een leveraandoening had en het echt niet meer ging
me-girl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 82
Sushi schreef:....
Kijk daar is de grote broer van Pip! Qua eten lijken ze ook erg op elkaar. Tomaatjes, komkommer, appel, aardbeien, sla noem het maar op! Maar haar brokjes blijven favoriet. Zodra we met de bak aankomen lopen weet ze niet hoe gek ze moet doen en als ze de kans krijgt gaat ze er middenin zitten en lekker eten!
Tsjip- Prater
smooch schreef:Tsjip, het is dat je zegt hor anders had ik het niet gezien, ging juist bewust naar je foto kijken om te zien wat je bedoeld. Is niet erg hor
Oooh dan! Maar de stof was toen het eerste wat ik zag toen ik de foto op de computer bekeek
Tsjip- Prater
Echt wel! Is ze nog puppy op de foto's?Razz88 schreef:Aaaah wat een lieve Chihuahua
Gast- Gast
Haha zo leuk he hoe onze konijnen op elkaar lijkenTsjip schreef:Sushi schreef:....
Kijk daar is de grote broer van Pip! Qua eten lijken ze ook erg op elkaar. Tomaatjes, komkommer, appel, aardbeien, sla noem het maar op! Maar haar brokjes blijven favoriet. Zodra we met de bak aankomen lopen weet ze niet hoe gek ze moet doen en als ze de kans krijgt gaat ze er middenin zitten en lekker eten!
Carlos vindt het biks (of is het nou bix?) wat hij krijgt ook oké en lekker, maar als er witlof, peterselie of andijvie ligt wordt hij wild haha
Gast- Gast
Misschien een hele rare vraag hoor!
Maar voor de konijnenbezitters, waar slaapt jullie konijn?
Heb je een hokje binnen staan? Of blijft hij buiten?
Ik vind het zo schattig om te zien dat ze door de woonkamer kruipen!
Ik zou ook graag een huisdier nemen.. een hond is nog niet mogelijk, daarvoor moet je echt veel thuis zijn.
misschien is een konijn een idee? Dus wil graag weten hoe jullie je konijn verzorgen!
Maar voor de konijnenbezitters, waar slaapt jullie konijn?
Heb je een hokje binnen staan? Of blijft hij buiten?
Ik vind het zo schattig om te zien dat ze door de woonkamer kruipen!
Ik zou ook graag een huisdier nemen.. een hond is nog niet mogelijk, daarvoor moet je echt veel thuis zijn.
misschien is een konijn een idee? Dus wil graag weten hoe jullie je konijn verzorgen!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Tsjip, wat lief is Pip! (wat een mooi rijmpje )
Dit is Uno. Wij hebben hem in september mee genomen uit het asiel. Hij is vroeger mishandeld geweest en was in het begin erg bang en wantrouwig. Uno werd al gek als hij een tas zag. Hij dook alleen maar de kasten in en kwam bijna niet tevoorschijn. In een paar maanden tijd is hij zo om geswitcht. Hij wil alleen nog maar kroelen en ligt het liefst heel de dag bij je. Hij is ook gek op onze hond, echt leuk om te zien. Ik zou hem voor geen goud kwijt willen. Uno is nu ongeveer 1,5 jaar.
Dit is Tisha, een Shih Tzu. Tisha is nu 4 jaar oud en echt een lieverd eersteklas. Ik heb hem toendertijd uitgezocht en geen moment spijt van gehad. Hij vind het heerlijk om ook te kroelen en bij je te liggen. Hij heeft er alleen een hekel aan om in bad te gaan en om geborsteld te worden. Maar dat moet wel gebeuren met zo'n haardos.
En hier saampies!
Dit is Uno. Wij hebben hem in september mee genomen uit het asiel. Hij is vroeger mishandeld geweest en was in het begin erg bang en wantrouwig. Uno werd al gek als hij een tas zag. Hij dook alleen maar de kasten in en kwam bijna niet tevoorschijn. In een paar maanden tijd is hij zo om geswitcht. Hij wil alleen nog maar kroelen en ligt het liefst heel de dag bij je. Hij is ook gek op onze hond, echt leuk om te zien. Ik zou hem voor geen goud kwijt willen. Uno is nu ongeveer 1,5 jaar.
Dit is Tisha, een Shih Tzu. Tisha is nu 4 jaar oud en echt een lieverd eersteklas. Ik heb hem toendertijd uitgezocht en geen moment spijt van gehad. Hij vind het heerlijk om ook te kroelen en bij je te liggen. Hij heeft er alleen een hekel aan om in bad te gaan en om geborsteld te worden. Maar dat moet wel gebeuren met zo'n haardos.
En hier saampies!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Dit is Bo, onze kater van 6 maanden. Zo'n dikke lieverd Knuffelig, slaapt lepeltje lepeltje bij ons met twee voorpoten op m'n schouder. Kan snoepballetjes apporteren en doet alles voor z'n (stief)zusje Bella!
Baby-Bo:
Dit is poes Bella van ruim 5 mnd, onze kleine diva. Hartstikke lief, speels, praterig (mauwen) en eigenwijs.
Ze drinkt nog altijd 'melk' bij kater Bo
Bella toen we haar net hadden:
Samen:
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Lejow; ontzettend veel sterkte met het verlies van Luna!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dit is Lotte. mijn lieve schatje. ik heb ze in april gekocht in een dierenasiel. Lotte heet eigenlijk Loky maar dit vond ik niet zo'n leuke naam, vandaar Lotte. Lotte komt uit Spanje en is een zwervertje geweest. op een gegeven moment is ze op een tankstation afgegeven en ze zat vol onder de vlooien. ze schatten dat Lotte ongeveer van juli 2009 is dus nu bijna 1.5 jaar oud. ik merk dat ze het erg naar haar zin heeft sinds ze hier is. ze is soms ook lekker druk. vind alle mensen even leuk.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Aziraphale schreef:
Samen:
Ik heb al vaker gezegd Aziraphale, jou 2 katjes lijken ZO onwijs veel op mijn Luna* en Kami!!!!!! Echt bijna eng zo die foto, mijn vriend dacht ook dat het onze katten waren toen ik de foto liet zien hehehe
En bedankt!!
En ja Auxo, het is echt ineens heel snel gegaan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow, ik heb gemist wat er precies is gebeurd maar ik wil je wel even sterkte wensen want het valt niet mee als je je maatje ineens moet missen
Dit zijn mijn beessies (even kijken of het lukt met foto's plaatsen)
Pinkie:
Zazu:
en dit doen ze het liefst:
Dit zijn mijn beessies (even kijken of het lukt met foto's plaatsen)
Pinkie:
Zazu:
en dit doen ze het liefst:
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Oeps... ik ga even zoeken hoe ik foto's iets kleiner moet plaatsen...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Lieve Luna,
Het is echt vreselijk om via via te horen dat er op een forum staat dat je zo vroeg heengegaan bent. Om te horen dat je zoveel ellende hebt mee moeten maken aan ziektes en klachten. Je was de liefste poes die ik ooit heb gehad. Je was er altijd voor een knuffel, je was er altijd als ik je nodig had. Jarenlang heb je bij mij op bed geslapen, terwijl ik voor jou geen enkele kat op bed liet slapen. Tijdens mijn zwangerschap lag je dag en nacht op mijn buik, alsof je de baby die aan het groeien was, wilde beschermen. Ik wist zelf nog geen eens dat ik zwanger was in het begin. Hoe vreemd was het dat jij vanaf dag één vocht om mijn buik? Dat maakte je ook zo ontzettend bijzonder. Je gevoelligheid, je liefde, je aandacht, alles! Was ik verdrietig? Dan kwam je al miauwend naar me toe, legde je kopje tegen mij aan en was er gewoon.
En toen... toen werd ik zelf ziek. Ik ging mede daarom bij mijn moeder wonen en toen kwam daar ineens een druk kind en een nog drukkere hond. Je werd bang voor de hond en lag dag en nacht op een stoel. Nu ik lees dat je misschien iets met je hersenen had, kan dat een boel verklaren. Maar feit was, dat ik een zeer moeilijke keuze moest nemen. En toen was daar Lejow, gek op katten en ik wist dan ook zeker dat als iemand een goed voor je had, zij dat was. Met pijn in mijn hart, de nodige tranen en een immens verscheurd gevoel van binnen, wist ik dat zij jou een beter huis kon bieden. Daarom heb ik je laten gaan, omdat ik jou geluk gunde en liefde. En die kreeg je. Zij was meteen gek op jou en ging al snel van jou houden. Dit alles tot mijn vreugde, hoe moeilijk en dubbel ik het ook vond.
En nu hoorde ik dus vandaag, via een koud MSN bericht: Wist je dat Luna in is geslapen? Nee, dat wist ik niet. Ik heb enorm veel verdriet dat er zo vroegtijdig een einde aan jouw leven is gekomen. Ik vind het echt verschrikkelijk! Luna, je was een poes waar mensen van hielden, een poes die je hart kan stelen alleen al door er te zijn. Je zal door mensen zeer erg gemist worden! En ik hoop, als er een hiernamaals is, dat jij met geluk terugkijkt op je leventje hier. En dat je daar heerlijk jezelf kan zijn en de harten aldaar kan stelen. Want daar ben je de beste in!
Ik zal je nooit vergeten, lieve Luna.
Het is echt vreselijk om via via te horen dat er op een forum staat dat je zo vroeg heengegaan bent. Om te horen dat je zoveel ellende hebt mee moeten maken aan ziektes en klachten. Je was de liefste poes die ik ooit heb gehad. Je was er altijd voor een knuffel, je was er altijd als ik je nodig had. Jarenlang heb je bij mij op bed geslapen, terwijl ik voor jou geen enkele kat op bed liet slapen. Tijdens mijn zwangerschap lag je dag en nacht op mijn buik, alsof je de baby die aan het groeien was, wilde beschermen. Ik wist zelf nog geen eens dat ik zwanger was in het begin. Hoe vreemd was het dat jij vanaf dag één vocht om mijn buik? Dat maakte je ook zo ontzettend bijzonder. Je gevoelligheid, je liefde, je aandacht, alles! Was ik verdrietig? Dan kwam je al miauwend naar me toe, legde je kopje tegen mij aan en was er gewoon.
En toen... toen werd ik zelf ziek. Ik ging mede daarom bij mijn moeder wonen en toen kwam daar ineens een druk kind en een nog drukkere hond. Je werd bang voor de hond en lag dag en nacht op een stoel. Nu ik lees dat je misschien iets met je hersenen had, kan dat een boel verklaren. Maar feit was, dat ik een zeer moeilijke keuze moest nemen. En toen was daar Lejow, gek op katten en ik wist dan ook zeker dat als iemand een goed voor je had, zij dat was. Met pijn in mijn hart, de nodige tranen en een immens verscheurd gevoel van binnen, wist ik dat zij jou een beter huis kon bieden. Daarom heb ik je laten gaan, omdat ik jou geluk gunde en liefde. En die kreeg je. Zij was meteen gek op jou en ging al snel van jou houden. Dit alles tot mijn vreugde, hoe moeilijk en dubbel ik het ook vond.
En nu hoorde ik dus vandaag, via een koud MSN bericht: Wist je dat Luna in is geslapen? Nee, dat wist ik niet. Ik heb enorm veel verdriet dat er zo vroegtijdig een einde aan jouw leven is gekomen. Ik vind het echt verschrikkelijk! Luna, je was een poes waar mensen van hielden, een poes die je hart kan stelen alleen al door er te zijn. Je zal door mensen zeer erg gemist worden! En ik hoop, als er een hiernamaals is, dat jij met geluk terugkijkt op je leventje hier. En dat je daar heerlijk jezelf kan zijn en de harten aldaar kan stelen. Want daar ben je de beste in!
Eryah- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 11-12-10
Eryah schreef:Lieve Luna,
Wat triest Heel veel sterkte ook voor Lejow uiteraard.
Magicwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 20
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Show jouw mooiste foto
» Show jouw geboorteversiering!
» Show jouw lelijkste/dronkeste foto!
» Show jouw.... (trouwspullen)!!
» Show jouw bikini/badpak!
» Show jouw geboorteversiering!