Show jouw huisdieren!
+52
Lin
Moezie
Wennebellah
Cherique
Plien84
shadow
Cherry Darling
Minx
Shisha
Kabouter
Pannetoet
Tazz
Oasis
Triesje1983
Joli86
Beachgirl
smurfie
Blueschick
nijntje4
love
Guus
mo-lola
schuddebuikje
VeryCherry
Sterre
Eris
bonita87
Monnie
Snoes
mzcharlotte
Zwerver
Jilke
Fiwen
Chocolate Cookie
mickey
Sweety
_Inge_
Magicwoman
Eryah
Sjaantje
patjuhhh
Aziraphale
Jeanette
Marcellah89
me-girl
Tsjip
smooch
Sarah1985
Zwoesj
Inge
Lejow
Rev3rie
56 plaatsers
Pagina 4 van 11
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Re: Show jouw huisdieren!
Lejow, ik heb even teruggelezen maar jeetje wat rot hoe dat met Luna is gegaan Maf dat het ineens zo snel kan gaan allemaal maar laat het een troost zijn dat ze nu nergens meer last van heeft want ik begreep dat ze al meerdere klachten heeft gehad.
Nou, je had je dag wel toen met ook nog dat gedoe met de auto erbij. Voelt rot he, als jouw auto zoiets overkomt... ook al is het maar materiaal. Mijn auto is 2,5 jaar geleden total loss gereden en ik vond het zó erg dat ik afscheid moest nemen van mijn autootje vanwege iets dat een ander had gedaan. Voelde heel onrechtvaardig.
Maar nu een gouden auto hoop dat je daar ook even met plezier mee rondrijdt en daarna weer je eigen auto kunt gebruiken.
Mijn parkietjes kijken vooralsnog alleen op de grond van hun kooi als er iets lekkers ligt... vreetbeesten...
@ Trisha: Is dat alweer VIER jaar geleden? Wow wat gaat de tijd toch snel... Kan me nog herinneren dat je hem kreeg want vond zijn naam zo leuk, en nog steeds! Wat een lieverd *smelt*
Nou, je had je dag wel toen met ook nog dat gedoe met de auto erbij. Voelt rot he, als jouw auto zoiets overkomt... ook al is het maar materiaal. Mijn auto is 2,5 jaar geleden total loss gereden en ik vond het zó erg dat ik afscheid moest nemen van mijn autootje vanwege iets dat een ander had gedaan. Voelde heel onrechtvaardig.
Maar nu een gouden auto hoop dat je daar ook even met plezier mee rondrijdt en daarna weer je eigen auto kunt gebruiken.
Mijn parkietjes kijken vooralsnog alleen op de grond van hun kooi als er iets lekkers ligt... vreetbeesten...
@ Trisha: Is dat alweer VIER jaar geleden? Wow wat gaat de tijd toch snel... Kan me nog herinneren dat je hem kreeg want vond zijn naam zo leuk, en nog steeds! Wat een lieverd *smelt*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Lejow, ik heb even teruggelezen maar jeetje wat rot hoe dat met Luna is gegaan Maf dat het ineens zo snel kan gaan allemaal maar laat het een troost zijn dat ze nu nergens meer last van heeft want ik begreep dat ze al meerdere klachten heeft gehad.
Nou dat is het inderdaad. Iedereen reageert met 'wat fijn dat jij niets hebt'. En dat is het ook zeker zo, maar der is wel iemand anders tegen MIJN auto aangeramd, waardoor MIJN auto nu kaduuk is.. En al zou die total loss zijn, er op vooruit gaan doe je niet, want je krijgt maar de dagwaarde er voor terug.. Ja het was geen grappig weekje, moeten we maar snel vergeten hahaha. Het gouden bakkie rijdt heerlijk, ik mag er 2 weken kosteloos (nou ja de benzine dan) in rijden, dus dat scheelt ook weer!!! Hopen dat de auto snel gemaakt is..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh bah... ik lees net dat afgelopen nacht op hetzelfde kruispunt als waar ik dat ongeluk heb gehad, een dodelijk ongeval is gebeurd... Krijg even kippenvel...
In mijn geval was de dagwaarde hoger dan de aanschafkosten van mijn nieuwe tweedehandsje en van het geld dat ik overhield heb ik mezelf toen een parachutesprong kado gedaan. De auto die ik ervoor terugkocht was trouwens ook een goudgele... Twingo!
En natuurlijk is het fijn dat je zelf niets mankeert, hooguit spierpijn misschien? Maar dat neemt niet weg dat het enorm k*t is. Ik heb pasgeleden schade gemaakt aan een andere auto, zelf had mijn Focus alleen lakschade op de bumper en ik vond het zó erg voor die ander. IK was de veroorzaker, maar HIJ moest ermee naar de garage enzo. Vond ik zo sneu...
Ik ga nu gauw de deur uit, wens iedereen een fijne dag!
In mijn geval was de dagwaarde hoger dan de aanschafkosten van mijn nieuwe tweedehandsje en van het geld dat ik overhield heb ik mezelf toen een parachutesprong kado gedaan. De auto die ik ervoor terugkocht was trouwens ook een goudgele... Twingo!
En natuurlijk is het fijn dat je zelf niets mankeert, hooguit spierpijn misschien? Maar dat neemt niet weg dat het enorm k*t is. Ik heb pasgeleden schade gemaakt aan een andere auto, zelf had mijn Focus alleen lakschade op de bumper en ik vond het zó erg voor die ander. IK was de veroorzaker, maar HIJ moest ermee naar de garage enzo. Vond ik zo sneu...
Ik ga nu gauw de deur uit, wens iedereen een fijne dag!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ja die man kon er nog gewoon mee rijden (heeft achteraf wel meer schade ook, maar kon wel gewoon naar huis). En dat duurde bij mij even langer hehehe
Maar ach, dit komt ook allemaal wel weer goed! Het is vlak bij mijn werk gebeurd, kwam er vrijdag ochtend een jongen uit een andere klas, mijn klas in. 'Juf, gaat het wel goed met u? We zagen dat u gisteren een ongeluk had!'
Dat vond ik wel heel lief! En die man heeft me trouwens ook nog gebeld, dat hij het zo erg vond en dat hij hoopte dat het goed met me ging!
Maar ach, dit komt ook allemaal wel weer goed! Het is vlak bij mijn werk gebeurd, kwam er vrijdag ochtend een jongen uit een andere klas, mijn klas in. 'Juf, gaat het wel goed met u? We zagen dat u gisteren een ongeluk had!'
Dat vond ik wel heel lief! En die man heeft me trouwens ook nog gebeld, dat hij het zo erg vond en dat hij hoopte dat het goed met me ging!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij hebben 2 katjes, Cira (lichte) en Luna (donker bruin). Beide Siamees en alletwee extreem eigenwijs, nieuwsgierig en aanhankelijk maar Cira is wel de ergste van de twee. Die gaat regelmatig midden op mijn toetsenbord zitten als ze vind dat ze te weinig aandacht krijgt en denk maar niet je haar dan weg krijgt (op de grond zetten en binnen 10 seconde zit ze weer terug). Het zijn ook dikke vriendinnen, ze liggen bijna altijd tegen elkaar aan te slapen, zitten elkaar het hele huis door achterna en als de ene de ander kwijt is zetten ze het op een gillen (zo hard als alleen siamezen dat kunnen )
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Aaawh! Wat een schatjes allemaal Er zitten echt veel mooie foto´s tussen.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn poezen en cavia's:
Sip
Suki
Nanni
Ekki
Sip
Suki
Nanni
Ekki
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
NVM, foto's zijn veel te groot en nu te lui om te verkleinen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn J.a.z.z.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Onze poes Noor, inmiddels 5 maanden oud:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat een mooie dieren allemaal!
Dit is onze hond Max (vreselijk eigenwijs beestje):
Dit is onze hond Max (vreselijk eigenwijs beestje):
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Dit is mijn Mitzi.
Mitzi heette eigenlijk Azul in het asiel, maar dat vond ik geen leuke naam. Ik weet al sinds m'n 18e dat ik een kat wil die Mitzi ging heten. Ze is 9 jaar en is een vondelingetje. Ze heeft een heel erg zachtaardig karakter, houdt heel erg van knuffelen en als ik in bed lig, komt ze altijd bovenop me liggen slapen.
En een hele bijzondere foto: Mijn zusje, mijn oma en mijn kat
Gast- Gast
Ah mooie diertjes hier!
Frits is inderdaad al 4 jaar bij me Ik voel me altijd zo trots als iemand Frits leuk noemt hahaha. Ben gewoon zoo blij met dat beestje, sneu genoeg.... Ben gewoon verliefd op 't monstertje!
Frits is inderdaad al 4 jaar bij me Ik voel me altijd zo trots als iemand Frits leuk noemt hahaha. Ben gewoon zoo blij met dat beestje, sneu genoeg.... Ben gewoon verliefd op 't monstertje!
Gast- Gast
Aaah, Snoes, wat een schatje is het toch! En wat is ze nog klein, voor 5 maanden?
Marin, ik hoop binnenkort eens langs te kunnen komen om Mitzi te kunnen bewonderen!
Dit zijn mijn (drie ) huisdieren:
Marin, ik hoop binnenkort eens langs te kunnen komen om Mitzi te kunnen bewonderen!
Dit zijn mijn (drie ) huisdieren:
Gast- Gast
Wat een lieve beesten allemaal.
Bij mijn ouders hebben we een lieve sullige labrador. Helaas heb ik geen foto's online staan.
Bij mijn ouders hebben we een lieve sullige labrador. Helaas heb ik geen foto's online staan.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Wolletjes, dit is Zusje, die ik dus op Zwelgje vind lijken:
Hier is ze 6 weken:
En hier ietsjes ouder, zal een week of 8 zijn:
Met nog vreemd geportioneerde oren zeg maar
Hoe gaat 't nu met Zwelgje? Ik hoorde dat ze van de week geholpen is; hebben jullie alweer rust?
Hier is ze 6 weken:
En hier ietsjes ouder, zal een week of 8 zijn:
Met nog vreemd geportioneerde oren zeg maar
Hoe gaat 't nu met Zwelgje? Ik hoorde dat ze van de week geholpen is; hebben jullie alweer rust?
Gast- Gast
Mijn hamzie Aagje:
Een erg acrobatisch beestje, ze hangt graag aan twee of vier poten aan de bovenkant van de kooi heen en weer te bungelen. En pinda's in haar wangzakken stoppen is een andere favoriete hobby
Een erg acrobatisch beestje, ze hangt graag aan twee of vier poten aan de bovenkant van de kooi heen en weer te bungelen. En pinda's in haar wangzakken stoppen is een andere favoriete hobby
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre, wat een heerlijk geinig kopje!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Mijn hond
Laatst aangepast door CherrieLola op zo 12 dec 2010 - 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Trisha, ze lijken idd op elkaar! Al heeft zusje een smaller gezicht vind ik, in vergelijking met Zwelgje. Hoe oud is Zusje nu?
Ze is idd geholpen, anderhalve week geleden alweer. Djeez, wat een herrie kan zo'n beest maken! Nu is ze weer haar irritante-zelve, een horendol beest! Had gister wat wierrook aan staan in de slaapkamer en de hele slaapkamer overhoop getrokken om op te ruimen. Het gekke beest wist niet meer waar ze moest kijken en was helemaal van de wap! Daarna heeft ze van half 4 's middags tot gisteravond 12u liggen slapen bij mij op 't bed. 't Beestje was helemaal gesloopt!
Ze is idd geholpen, anderhalve week geleden alweer. Djeez, wat een herrie kan zo'n beest maken! Nu is ze weer haar irritante-zelve, een horendol beest! Had gister wat wierrook aan staan in de slaapkamer en de hele slaapkamer overhoop getrokken om op te ruimen. Het gekke beest wist niet meer waar ze moest kijken en was helemaal van de wap! Daarna heeft ze van half 4 's middags tot gisteravond 12u liggen slapen bij mij op 't bed. 't Beestje was helemaal gesloopt!
Gast- Gast
Schuddebuikje: wat een onwijs mooie beestjes!!
@Wolletjes: Zusje is nu alweer 2! En ik moet eerlijk bekennen niet eens een echt recente foto te hebben..... Hier ook een zooitje herrie, maar moet wel zeggen; ze miauwt gewoon veel. Om een vieze bak, om vers voer, als Frits op haar plekje ligt, als ze op schoot wilt.... Ik hoop dat het mindert als ze geholpen wordt, maar verder vrees ik dat 't gewoon een kleine Diva is met een flinke strot....
Ahw arm beestje haha, helemaal gek gemaakt? Katten zijn gewoon heerlijke beesten, met hun gekke capriolen kan ik uren over ze praten en uren naar ze kijken gewoon!
@Wolletjes: Zusje is nu alweer 2! En ik moet eerlijk bekennen niet eens een echt recente foto te hebben..... Hier ook een zooitje herrie, maar moet wel zeggen; ze miauwt gewoon veel. Om een vieze bak, om vers voer, als Frits op haar plekje ligt, als ze op schoot wilt.... Ik hoop dat het mindert als ze geholpen wordt, maar verder vrees ik dat 't gewoon een kleine Diva is met een flinke strot....
Ahw arm beestje haha, helemaal gek gemaakt? Katten zijn gewoon heerlijke beesten, met hun gekke capriolen kan ik uren over ze praten en uren naar ze kijken gewoon!
Gast- Gast
Pagina 4 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Show jouw mooiste foto
» Show jouw geboorteversiering!
» Show jouw lelijkste/dronkeste foto!
» Show jouw.... (trouwspullen)!!
» Show jouw bikini/badpak!
» Show jouw geboorteversiering!
» Show jouw lelijkste/dronkeste foto!
» Show jouw.... (trouwspullen)!!
» Show jouw bikini/badpak!