Show jouw huisdieren!
+52
Lin
Moezie
Wennebellah
Cherique
Plien84
shadow
Cherry Darling
Minx
Shisha
Kabouter
Pannetoet
Tazz
Oasis
Triesje1983
Joli86
Beachgirl
smurfie
Blueschick
nijntje4
love
Guus
mo-lola
schuddebuikje
VeryCherry
Sterre
Eris
bonita87
Monnie
Snoes
mzcharlotte
Zwerver
Jilke
Fiwen
Chocolate Cookie
mickey
Sweety
_Inge_
Magicwoman
Eryah
Sjaantje
patjuhhh
Aziraphale
Jeanette
Marcellah89
me-girl
Tsjip
smooch
Sarah1985
Zwoesj
Inge
Lejow
Rev3rie
56 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Show jouw huisdieren!
Ha, toen ik de foto zag dacht ik gelijk: heej een buitenlandertje! En ja hoor..patjuhhh schreef:
Dit is Lotte. mijn lieve schatje. ik heb ze in april gekocht in een dierenasiel. Lotte heet eigenlijk Loky maar dit vond ik niet zo'n leuke naam, vandaar Lotte. Lotte komt uit Spanje en is een zwervertje geweest. op een gegeven moment is ze op een tankstation afgegeven en ze zat vol onder de vlooien. ze schatten dat Lotte ongeveer van juli 2009 is dus nu bijna 1.5 jaar oud. ik merk dat ze het erg naar haar zin heeft sinds ze hier is. ze is soms ook lekker druk. vind alle mensen even leuk.
Leuke hond, helemaal mijn type. Heb zelf ook een paar buitenlandertjes;)
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
Deze foto is echt lief!Brennuss schreef:
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
niet quoten
Mijn honden
Nacho, 10,5 jaar..uit Spanje
Nacho is vorige maand naar Nederland gekomen, zn baasje was overleden, zoon erfde de hond..die wilde hem echter niet en heeft hem gedumpt. Hij is ontzettend lief, gek op knuffelen.. Heeft nog amper tanden in zn bek, hoort niet zo best meer...maar nog super fit..rent nog lekker mee met de jonge honden.
Jules, 1,5 ...uit een asiel in Belgie. Is gevonden op straat, liep in dr uppie in de sneeuw in januari toen ze 4,5 maand was. Zon aanhankelijk hondje, ook gek op apporteren en wil graag werken voor de baas. Zij denkt dat iedereen haar beste vriend is, maar snapt ook goed de hondentaal.
James, bijna 2..uit Curacao. Gevonden op straat met zn broertjes en zusjes. James is niet de makkelijkste, is angstig, schrikt snel..en hierdoor kan hij uitvallen. Maar voor mensen die hij kent, is hij zo lief. Een vriendin van mij heeft zijn broer, dus die zien elkaar ook nog af en toe.
En Jazz, 1,5..ook uit Curacao. Ook gevonden op straat met dr broertjes/zusjes. Jazz is een lieve knuffelbeer, die alles op haar manier doet..lekker rustig aan. Ze is ook een beetje de moeder van de groep haha, beschermt de andere.. als een andere hond irritant doet, corrigeert zij die hond. Ook als James en Jules bijvoorbeeld te wild spelen, komt ze er even tussen. Gewoon op een rustige manier...ze hoeft een andere hond alleen maar ff aan te kijken..en dan snapt die andere hond al, dat die niet moet lopen kloten.
Mijn honden
Nacho, 10,5 jaar..uit Spanje
Nacho is vorige maand naar Nederland gekomen, zn baasje was overleden, zoon erfde de hond..die wilde hem echter niet en heeft hem gedumpt. Hij is ontzettend lief, gek op knuffelen.. Heeft nog amper tanden in zn bek, hoort niet zo best meer...maar nog super fit..rent nog lekker mee met de jonge honden.
Jules, 1,5 ...uit een asiel in Belgie. Is gevonden op straat, liep in dr uppie in de sneeuw in januari toen ze 4,5 maand was. Zon aanhankelijk hondje, ook gek op apporteren en wil graag werken voor de baas. Zij denkt dat iedereen haar beste vriend is, maar snapt ook goed de hondentaal.
James, bijna 2..uit Curacao. Gevonden op straat met zn broertjes en zusjes. James is niet de makkelijkste, is angstig, schrikt snel..en hierdoor kan hij uitvallen. Maar voor mensen die hij kent, is hij zo lief. Een vriendin van mij heeft zijn broer, dus die zien elkaar ook nog af en toe.
En Jazz, 1,5..ook uit Curacao. Ook gevonden op straat met dr broertjes/zusjes. Jazz is een lieve knuffelbeer, die alles op haar manier doet..lekker rustig aan. Ze is ook een beetje de moeder van de groep haha, beschermt de andere.. als een andere hond irritant doet, corrigeert zij die hond. Ook als James en Jules bijvoorbeeld te wild spelen, komt ze er even tussen. Gewoon op een rustige manier...ze hoeft een andere hond alleen maar ff aan te kijken..en dan snapt die andere hond al, dat die niet moet lopen kloten.
Laatst aangepast door _Inge_ op za 11 dec 2010 - 18:32; in totaal 3 keer bewerkt
_Inge_- Fluisteraar
Eryah schreef:Lieve Luna,
Het is echt vreselijk om via via te horen dat er op een forum staat dat je zo vroeg heengegaan bent. Om te horen dat je zoveel ellende hebt mee moeten maken aan ziektes en klachten. Je was de liefste poes die ik ooit heb gehad. Je was er altijd voor een knuffel, je was er altijd als ik je nodig had. Jarenlang heb je bij mij op bed geslapen, terwijl ik voor jou geen enkele kat op bed liet slapen. Tijdens mijn zwangerschap lag je dag en nacht op mijn buik, alsof je de baby die aan het groeien was, wilde beschermen. Ik wist zelf nog geen eens dat ik zwanger was in het begin. Hoe vreemd was het dat jij vanaf dag één vocht om mijn buik? Dat maakte je ook zo ontzettend bijzonder. Je gevoelligheid, je liefde, je aandacht, alles! Was ik verdrietig? Dan kwam je al miauwend naar me toe, legde je kopje tegen mij aan en was er gewoon.
En toen... toen werd ik zelf ziek. Ik ging mede daarom bij mijn moeder wonen en toen kwam daar ineens een druk kind en een nog drukkere hond. Je werd bang voor de hond en lag dag en nacht op een stoel. Nu ik lees dat je misschien iets met je hersenen had, kan dat een boel verklaren. Maar feit was, dat ik een zeer moeilijke keuze moest nemen. En toen was daar Lejow, gek op katten en ik wist dan ook zeker dat als iemand een goed voor je had, zij dat was. Met pijn in mijn hart, de nodige tranen en een immens verscheurd gevoel van binnen, wist ik dat zij jou een beter huis kon bieden. Daarom heb ik je laten gaan, omdat ik jou geluk gunde en liefde. En die kreeg je. Zij was meteen gek op jou en ging al snel van jou houden. Dit alles tot mijn vreugde, hoe moeilijk en dubbel ik het ook vond.
En nu hoorde ik dus vandaag, via een koud MSN bericht: Wist je dat Luna in is geslapen? Nee, dat wist ik niet. Ik heb enorm veel verdriet dat er zo vroegtijdig een einde aan jouw leven is gekomen. Ik vind het echt verschrikkelijk! Luna, je was een poes waar mensen van hielden, een poes die je hart kan stelen alleen al door er te zijn. Je zal door mensen zeer erg gemist worden! En ik hoop, als er een hiernamaals is, dat jij met geluk terugkijkt op je leventje hier. En dat je daar heerlijk jezelf kan zijn en de harten aldaar kan stelen. Want daar ben je de beste in!
Ik zal je nooit vergeten, lieve Luna.
Sterkte voor jou en lejow.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dankjewel Sweety en Magicwoman! Van mijn kant uiteraard ook zeer veel sterkte voor Lejow!
Eryah- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 11-12-10
Mijn mopje! Zijn naam is mijn forumnaam
Hij houdt ontzettend van zonnen...
Maar ook van wandelen (en daarna uithijgen in het gras)
En zijn speeltje! Toen we gingen verhuizen, was hij snel klaar met inpakken
Hij houdt ontzettend van zonnen...
Maar ook van wandelen (en daarna uithijgen in het gras)
En zijn speeltje! Toen we gingen verhuizen, was hij snel klaar met inpakken
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Lejow, ik heb gemist wat er precies is gebeurd maar ik wil je wel even sterkte wensen want het valt niet mee als je je maatje ineens moet missen
Dit zijn mijn beessies (even kijken of het lukt met foto's plaatsen)
Staat in de 'Pfff wat een dag' topic!
Wat een leuke vogeltjes zeg, mooie foto's ook!! Ik heb jaren geleden ook ooit een parkietje gehad, maar die besloot de grond van zijn kooi van dichtbij te gaan bekijken
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dit is mijn hammie/russische dwerghamster Paige. Ze houdt van zonnepitjes en komkommer eten, haar huis verbouwen en gangen onder haar radje door graven. Oh en van mijn vinger haha Ze is een beetje een diva, maar ze wordt dan ook schandelijk verwend. Ze heeft twee huizen Je mag haar wel aaien maar lang op je schoot zitten vindt ze niet zo geweldig, dan springt ze het liefst gewoon van de bank af als je haar niet tegenhoudt. Binnenkort gaat ze verhuizen (wel binnen mijn huis hoor hahaha maar ze krijgt een nieuw hok en dan misschien ook een onderbuurvrouw!). Oh en ze is 3,5e maand
Gast- Gast
* foto's waren te groot, weet niet hoe ze moet verkleinen dus haal ze weer weg!
Laatst aangepast door Anniej_S op za 11 dec 2010 - 23:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoe verklein ik ze hahahaha had het al gezien....Darcy schreef:Ehh je foto's zijn een beetje groot
Gast- Gast
Geen idee, sorry!Anniej_S schreef:Hoe verklein ik ze hahahaha had het al gezien....Darcy schreef:Ehh je foto's zijn een beetje groot
Gast- Gast
Darcy schreef:Geen idee, sorry!Anniej_S schreef:Hoe verklein ik ze hahahaha had het al gezien....Darcy schreef:Ehh je foto's zijn een beetje groot
Haal ik ze wel weer weg
Gast- Gast
**weggehaald**
Onze Herder. Hier nog maar 9 weekjes inmiddels alweer 4 maanden !
Onze Herder. Hier nog maar 9 weekjes inmiddels alweer 4 maanden !
Laatst aangepast door Nonnevot op wo 15 dec 2010 - 1:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mooi, Tervuerense herder toch?
_Inge_- Fluisteraar
Beauty Addict schreef:Echt wel! Is ze nog puppy op de foto's?Razz88 schreef:Aaaah wat een lieve Chihuahua
Thnx! Ja op die 1e foto was ze 6 maandjes en die 2e 9 maandjes. Nu is ze bijna 1 jaar, maar nog steeds klein hor. Volgens mij blijft ze ook erg klein, een mini Chihuahua denk ik
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wat een leuke foto's allemaal zeg!
Hier mijn 2 diertjes.
Hier mijn 2 diertjes.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ze lijkt qua tekening erg op die van mij. Die is inmiddels al weer 3 geweest en helaas iets te diksmooch schreef:Beauty Addict schreef:Echt wel! Is ze nog puppy op de foto's?Razz88 schreef:Aaaah wat een lieve Chihuahua
Thnx! Ja op die 1e foto was ze 6 maandjes en die 2e 9 maandjes. Nu is ze bijna 1 jaar, maar nog steeds klein hor. Volgens mij blijft ze ook erg klein, een mini Chihuahua denk ik
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ze lijkt qua tekening erg op die van mij. Die is inmiddels al weer 3 geweest en helaas iets te diksmooch schreef:Beauty Addict schreef:Echt wel! Is ze nog puppy op de foto's?Razz88 schreef:Aaaah wat een lieve Chihuahua
Heb je geen foto?
Haha, mn schoonmoeder heeft er ook 1 en die is ook behoorlijk dik.
Maar die is nu ook weer zwanger van haar 4e en laatste nestje :p, maja ze raakt haar zwangerschaps kilo's niet kwijt omdat ze te lui is om te lopen, ze lijkt net een worstje haha
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Daisy, is 3,5 jaar oud ( als ik t goed zeg ) en Dusty ook. Dusty staat met Bungel op de foto
Gast- Gast
Zo kreeg ik Frits bijna 4 jaar geleden:
Frits is geboren op 10 nov 2006 en toen hij 5 weekjes oud was, kreeg ik hem, als kerstcadeau. Frits is heel sociaal, zit graag bij je, komt elke avond/nacht/ochtend bij me melken; luid spinnend. Hij is heel erg gehecht aan mensen en luistert bijzonder goed naar z'n naam. Hij heeft een fijne, fluffie vacht, is niet heel erg groot van stuk, maar wel ontzettend mooi. Hij heeft gele ogen, een kort staartje en is gek op spelen, rennen en verstoppertje spelen, waardoor hij nog 't lichaam heeft van een jonge God.
Ik kan alles met Frits doen; op de kop houden, vasthouden als baby'tje, over m'n schouder leggen, in bad doen, uit de hand voeren.... Hij vindt alles best! Fritsje is echt mijn kindje, wordt vermeld in (kerst)kaarten, zijn verjaardag wordt gevierd, ons jubileum wordt gevierd, hij draagt mijn achternaam en wordt daar ook met regelmaat mee aangesproken.... Hij heeft vele fans, want iedereen is gek op lieve Fritsepits!
En nu wat foto's van hoe hij nu is:
Frits is geboren op 10 nov 2006 en toen hij 5 weekjes oud was, kreeg ik hem, als kerstcadeau. Frits is heel sociaal, zit graag bij je, komt elke avond/nacht/ochtend bij me melken; luid spinnend. Hij is heel erg gehecht aan mensen en luistert bijzonder goed naar z'n naam. Hij heeft een fijne, fluffie vacht, is niet heel erg groot van stuk, maar wel ontzettend mooi. Hij heeft gele ogen, een kort staartje en is gek op spelen, rennen en verstoppertje spelen, waardoor hij nog 't lichaam heeft van een jonge God.
Ik kan alles met Frits doen; op de kop houden, vasthouden als baby'tje, over m'n schouder leggen, in bad doen, uit de hand voeren.... Hij vindt alles best! Fritsje is echt mijn kindje, wordt vermeld in (kerst)kaarten, zijn verjaardag wordt gevierd, ons jubileum wordt gevierd, hij draagt mijn achternaam en wordt daar ook met regelmaat mee aangesproken.... Hij heeft vele fans, want iedereen is gek op lieve Fritsepits!
En nu wat foto's van hoe hij nu is:
Gast- Gast
Wat zitten er lieverdjes bij! Frits kan ik me nog herinneren van t andere forum, dat kleine ding is mooi gegroeid zeg!
Gast- Gast
Frits is cool!! Met z'n kerstmannenbaard!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dit is mn kat Beau, hij is nu ruim 2 jaar. Heb hem 11 maanden geleden uit het asiel gehaald. Hij is nog heel erg speels maar het wordt al wel minder. Soms is het echt een duivel, maar hij kan ook mega lief zijn. Hij komt vaak even knuffelen, op mn schoot liggen en dan wil hij aandacht. Hij volgt me ook door het hele huis, wil zelfs mee naar de badkamer & wc haha! Dus ach, ondanks dat hij af en toe strontvervelend is kan ik echt niet meer zonder hem
Gast- Gast
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Show jouw mooiste foto
» Show jouw geboorteversiering!
» Show jouw lelijkste/dronkeste foto!
» Show jouw.... (trouwspullen)!!
» Show jouw bikini/badpak!
» Show jouw geboorteversiering!
» Show jouw lelijkste/dronkeste foto!
» Show jouw.... (trouwspullen)!!
» Show jouw bikini/badpak!