Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show jouw huisdieren!

+52
Lin
Moezie
Wennebellah
Cherique
Plien84
shadow
Cherry Darling
Minx
Shisha
Kabouter
Pannetoet
Tazz
Oasis
Triesje1983
Joli86
Beachgirl
smurfie
Blueschick
nijntje4
love
Guus
mo-lola
schuddebuikje
VeryCherry
Sterre
Eris
bonita87
Monnie
Snoes
mzcharlotte
Zwerver
Jilke
Fiwen
Chocolate Cookie
mickey
Sweety
_Inge_
Magicwoman
Eryah
Sjaantje
patjuhhh
Aziraphale
Jeanette
Marcellah89
me-girl
Tsjip
smooch
Sarah1985
Zwoesj
Inge
Lejow
Rev3rie
56 plaatsers

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Show jouw huisdieren! - Pagina 6 Empty Re: Show jouw huisdieren!

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 7:35

Magicwoman schreef:Ik heb Eryah op de hoogte gesteld over het overlijden van Luna. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om niks tegen Eryah te zeggen aangezien het haar kat is. Boven dat is Eryah nog altijd mijn beste vriendin, en ik vond dat ze het recht had om te te weten.

correctie: WAS. Het IS mijn kat.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Magicwoman wo 15 dec 2010 - 7:36

Lejow schreef:
Magicwoman schreef:Ik heb Eryah op de hoogte gesteld over het overlijden van Luna. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om niks tegen Eryah te zeggen aangezien het haar kat is. Boven dat is Eryah nog altijd mijn beste vriendin, en ik vond dat ze het recht had om te te weten.

correctie: WAS. Het IS mijn kat.

Ja sorry was dus. Laten we vooral niet over kleine foutjes gaan vallen Wink
Magicwoman
Magicwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 7:40

Eigenlijk heeft zij er niet veel mee te maken als ze haar kat herplaatst heeft.
En zeker niet als er een bepaald verhaal achter zit, wat ik hieruit wel opmaak.
Als ze haar naar het asiel had gebracht had ze ook niks geweten.
Dus vind het een beetje sneu van dr dat ze nu hier aandacht gaat trekken.
Heb beetje het idee dat ze Lejow zwart wil maken, terwijl zij juist haar kat heeft opgevangen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 7:47

PrinsesBo schreef:Eigenlijk heeft zij er niet veel mee te maken als ze haar kat herplaatst heeft.
Heb beetje het idee dat ze Lejow zwart wil maken, terwijl zij juist haar kat heeft opgevangen!
Volgens mij meen ik me nog te herinneren dat Eryah destijds ervoor gekozen heeft om haar kat niet via een asiel ergens onder te brengen, maar juist zelf ergens onder te brengen, juist vanwege het feit dat ze graag wilde weten hoe het verder zou gaan met haar kat.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 7:48

Maple schreef:
PrinsesBo schreef:Eigenlijk heeft zij er niet veel mee te maken als ze haar kat herplaatst heeft.
Volgens mij meen ik me nog te herinneren dat Eryah destijds ervoor gekozen heeft om haar kat niet via een asiel ergens onder te brengen, maar juist zelf ergens onder te brengen, juist vanwege het feit dat ze graag wilde weten hoe het verder zou gaan met haar kat.

Dan had ze verder wel wat interesse mogen tonen. Dat heeft ze namelijk ook niet gedaan. En ze zou in de eerste instantie wel naar een soort pension asiel achtig iets gaan, maar hier was geen plaats, dus kwam ze bij mij. Waar ik heel blij om ben geweest, want heb veel liefde van haar gekregen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:06

Had 't zoveel moeite geweest dan, om haar een berichtje te sturen? ..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:12

Sja ik moet zeggen dat als iemand geen interesse meer toont, ik ook geen bericht zou sturen..
En zoals iemand ook al zei: Een verhaal heeft 2 kanten.
Jullie hebben nu alleen haar 'ik ben zo zielig' verhaal gehoord..

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 15 dec 2010 - 8:16

Ik vond het ook een vreemd bericht om zo op een forum te plaatsen.
Maar een verhaal heeft altijd 2 kanten dus ik vind absoluut niet dat Lejow hier per definitie alle schuld moet krijgen. Haar poes is gestorven en ik kan me voorstellen dat ze niet op zulke reacties zit te wachten.

Als je je kat bij iemand onderbrengt maar je toont na verloop van tijd geen interesse meer, vind ik ook niet dat je per definitie maar moet laten weten dat de kat gestorven is. Zeker niet na wat er is voorgevallen en zeker niet als er blijkbaar toch geen interesse komt van de andere kant.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:16

Snoes schreef:Ik vond het ook een vreemd bericht om zo op een forum te plaatsen.
Maar een verhaal heeft altijd 2 kanten dus ik vind absoluut niet dat Lejow hier per definitie alle schuld moet krijgen. Haar poes is gestorven en ik kan me voorstellen dat ze niet op zulke reacties zit te wachten.

Als je je kat bij iemand onderbrengt maar je toont na verloop van tijd geen interesse meer, vind ik ook niet dat je per definitie maar moet laten weten dat de kat gestorven is. Zeker niet na wat er is voorgevallen en zeker niet als er blijkbaar toch geen interesse komt van de andere kant.

Dat vind ik dus ook..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:20

Inge schreef:

Sorry hoor maar wat een onzin!
Als mijn kat met pijn in mijn hart weg zou moeten doen zou ik graag op de hoogte gesteld worden.
Ik mail nog steeds eens in de zoveel tijd de opvangmama's van mijn katten, die stellen dat zeer op prijs.
Als je voor een dier gezorgd heb en daar van houdt en je die weg moet doen is het netjes als het nieuwe baasje je op de hoogte stelt van belangrijke dingen
Ze trekt geen aandacht ze gaf een mooie reactie op het overlijden van haar geliefde kat!

Jij hebt duidelijk het verhaal van Lejow niet gehoord.
Dan zou je weten dat zij dus al een hele lange tijd niet meer naar het beestje gevraagd heeft ofzo.
En ja, ik vind het inderdaad sneu van haar dat ze hier nu zo haar verhaal gaat doen.
In een forum dat over foto's van je huisdier gaat.
En schijnbaar was ze ook helemaal niet goed met dr kat omgegaan.. dus god, wat heeft ze m toch met pijn in dr hart weg moeten doen.

Laatst aangepast door PrinsesBo op wo 15 dec 2010 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:21

Ik had je sneller gequote dan dat jij je reactie verwijderde..

Gast
Gast

Bericht  Magicwoman wo 15 dec 2010 - 8:26

Sorry hoor, maar van het pension is niet waar. Ze had op een forum verteld van Luna en hoeveel pijn het haar deed, maar dat ze in zag dat een nieuw huis beter voor haar was. Dat werd Leonie, een pension is nooit aan de orde geweest. Daarnaast is Leonie nu bezig met kwaadspreken, terwijl Eryah dit bericht heeft achtergelaten vóór Lejow, omdat ze wilde laten weten dat Luna een bijzondere kat was
voor beide en Eryah wenst Lejow zelfs sterkte.
Magicwoman
Magicwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:26

Nouja, weet je wat het is, PrinsesBo... deze hele discussie is van mijn kant uit begonnen door dit zinnetje van Lejow: "En ik vind van niet, en heb hier zo mijn redenen toe......" Had Lejow zo'n opmerking niet gemaakt, had ik ook waarschijnlijk niets gezegd, al was dit wel iets wat ik eigenlijk direct al kwijt wilde, na het lezen van het verhaal van Eryah.

Opzich snap ik wel dat je de tekst van Eryah aandachttrekkerig over vind komen, maar als ik verdrietig zou zijn, heb je kans dat ik een soortgelijke tekst zou plaatsen. Misschien niet puur vanwege de aandacht, maar wél om even het verhaal kwijt te kunnen en van me af te schrijven. Ik vind eerder de opmerking van Lejow aandachttrekkerig, en het komt een béétje op me over alsof zij nu zieltjes probeert te winnen door met bij mij heel defensief te reageren en bij anderen, die iets genuanceerder reageren, haar kant van het verhaal meteen te gaan PM-en. Maargoed, ik kan het verkeerd hebben, ben geen helderziende, maar dit is wel hoe het bij mij overkomt.
En los daarvan blijf ik er bij dat, ondanks wat er voorgevallen is, je gewoon ervoor zorgt dat Eryah niet op het forum of viavia te weten hoeft te komen dat haar kat er niet meer is. Want ja, Lejow, het was tot vlak voor haar dood jouw kat, maar daarvoor was het de kat van Eryah, en Eryah forumt hier ook. Jij zou het andersom ook heel naar vinden om hier te moeten lezen dat een huisdier wat je weg hebt moeten doen, maar waar je zoveel van houdt, er niet meer is, en niemand de moeite heeft gedaan dit jou te vertellen.

Maargoed, ik geloof dat ik nu méér dan genoeg mijn mening gegeven heb en ik me beter terug kan trekken uit dit topic, voordat het hier ontaard in een catfight. En dat lijkt me verder, gezien het onderwerp, een beetje ongepast, al was het alleen al om de woordspeling.

Edit: last words: Lejow, PrinsesBo: Misschien leek het wel dat ze geen interesse toonde, maar vond ze het gewoon te moeilijk om te vragen naar haar kat, omdat het feit dat ze Luna weg moest doen, misschien gewoon nog te hoog zat. Misschien had ze daar nog ontzettend veel moeite mee en wilde ze dat eerst een plekje geven, zodat ze niet steeds geconfronteerd werd met het feit dat ze haar kat weg heeft moeten doen. Kan ook nog zomaar.

Laatst aangepast door Maple op wo 15 dec 2010 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:28

Eryah is toch al TIJDEN niet meer op dit forum geweest? Of heb ik wat gemist?

Edit: ik ga me er trouwens ook niet mee bemoeien verder.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:33

Als je iets via Markplaats verkoopt vraag je toch ook niet aan die mensen of ze je op de hoogte willen houden of iets kapot gaat? Misschien niet helemaal een goede vergelijking, maar zo zie ik het.

Als er sinds de overname goed persoonlijk contact was geweest kan ik me voorstellen dat je er voor kiest om de oude eigenaar van zoiets op de hoogte te brengen. Bij contact wat na verloop van tijd niet zo intens meer is zou ik er ook niet voor kiezen om de oude eigenaar op de hoogte te brengen. Misschien dat het nog weleens ter sprake zou zijn gekomen (zou ik prima vinden), maar blijkbaar zijn er mensen die toch zo gehecht aan iets zijn/waren dat ze zich altijd als de orginele eigenaar blijven zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:37

Birgit schreef:Als je iets via Markplaats verkoopt vraag je toch ook niet aan die mensen of ze je op de hoogte willen houden of iets kapot gaat? Misschien niet helemaal een goede vergelijking, maar zo zie ik het.

Als er sinds de overname goed persoonlijk contact was geweest kan ik me voorstellen dat je er voor kiest om de oude eigenaar van zoiets op de hoogte te brengen. Bij contact wat na verloop van tijd niet zo intens meer is zou ik er ook niet voor kiezen om de oude eigenaar op de hoogte te brengen. Misschien dat het nog weleens ter sprake zou zijn gekomen (zou ik prima vinden), maar blijkbaar zijn er mensen die toch zo gehecht aan iets zijn/waren dat ze zich altijd als de orginele eigenaar blijven zien.
Maar je plaatst naderhand denk ik ook niet nog even een berichtje op Marktplaats om te vermelden da je de kat in hebt moeten laten slapen.

Arghhh waarom kan ik nou niet gewoon wegblijven uit dit topic scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:38

Maple schreef:

Omdat jij je toch graag met dingen bemoeit Laughing

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 15 dec 2010 - 8:39

Maple schreef:
Edit: last words: Lejow, PrinsesBo: Misschien leek het wel dat ze geen interesse toonde, maar vond ze het gewoon te moeilijk om te vragen naar haar kat, omdat het feit dat ze Luna weg moest doen, misschien gewoon nog te hoog zat. Misschien had ze daar nog ontzettend veel moeite mee en wilde ze dat eerst een plekje geven, zodat ze niet steeds geconfronteerd werd met het feit dat ze haar kat weg heeft moeten doen. Kan ook nog zomaar.
Maar waarom toont Eryah wél nog interesse in Lejow haar kat terwijl ze het nog goed met elkaar konden vinden en daarna niet meer? Dat zal niet om bovengenoemde reden zijn schat ik. Bovendien, je hart luchten is leuk, maar zij is hier al in jaren niet meer geweest, dus dan vind ik zo'n berichtje heel erg raar overkomen.

Laatst aangepast door Snoes op wo 15 dec 2010 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:40

Het issue hier is natuurlijk wel dat Lejow en Eryah elkaar al kenden en tussen hen blijkbaar dingen voorgevallen zijn. Dat is anders dan Marktplaats en iemand die je helemaal niet kent.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:40

Birgit schreef:
Maple schreef:

Cry No

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:43

Maple schreef:
Birgit schreef:
Maple schreef:

Cry No

Omdat je graag het laatste woord hebt? :P

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 15 dec 2010 - 8:45

PrinsesBo schreef:Ik had je sneller gequote dan dat jij je reactie verwijderde..

Het rare is dat ik de reactie niet doelbewust verwijderd heb, kan perongeluk gegaan zijn omdat ik via mobiel forum!? Maar had hem niet verwijderd,
Ken idd Lejow haar verhaal niet, wel van de andere kant. En ze zullen beide fouten gemaakt hebben. Maar het is gewoon netjes als je het oude baasje op de hoogte stelt, ondanks dat je ruzie hebt!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Eryah wo 15 dec 2010 - 8:55

Ik zal even zelf uitleggen van het hoe en wat.
Ten eerste wist ik niet dat Lejow en ik ruzie hebben, naar mijn beleving zijn we uit elkaar gegroeid. Dáárom wilde ik haar graag een hart onder de riem steken, een sterkte wens neerzetten. Want we gaan dan wel niet meer met elkaar om, maar ik draag je nog altijd een warm hart toe. Daarom wilde ik laten zien hoe bijzonder Luna was, voor zowel jou als voor mij. Ik vind het voor jou vreselijk, Leonie, dat Luna op deze wijze is overleden. Ik wilde met dit bericht laten zien dat ik je verdriet snap. En laten zien hoe bijzonder ik Luna vind. Het was voor een groot deel dus ook verwerking en van mij af schrijven. Dat het gezien wordt als een trap na is dus totaal mijn bedoeling niet. Sorry daarvoor. En ja, het kwam even rauw op mijn dak, het via via horen, maar nu snap ik waarom dat zo gegaan is. Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Eryah
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 9:15

Eryah schreef:Ik zal even zelf uitleggen van het hoe en wat.
Ten eerste wist ik niet dat Lejow en ik ruzie hebben, naar mijn beleving zijn we uit elkaar gegroeid. Dáárom wilde ik haar graag een hart onder de riem steken, een sterkte wens neerzetten. Want we gaan dan wel niet meer met elkaar om, maar ik draag je nog altijd een warm hart toe. Daarom wilde ik laten zien hoe bijzonder Luna was, voor zowel jou als voor mij. Ik vind het voor jou vreselijk, Leonie, dat Luna op deze wijze is overleden. Ik wilde met dit bericht laten zien dat ik je verdriet snap. En laten zien hoe bijzonder ik Luna vind. Het was voor een groot deel dus ook verwerking en van mij af schrijven. Dat het gezien wordt als een trap na is dus totaal mijn bedoeling niet. Sorry daarvoor. En ja, het kwam even rauw op mijn dak, het via via horen, maar nu snap ik waarom dat zo gegaan is. Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Ik heb ook niet gezegd dat we ruzie hebben, dit hebben we wel gehad, dit is uitgepraat en we zijn daarna uit elkaar gegroeid. De koek was gewoon op.

Ik had het fijner gevonden als je me dit inderdaad in een prive berichtje gestuurd had (je hebt je volgens mij wel speciaal hiervoor aangemeld namelijk), het kwam echt over als een trap na. Maar ben blij om te horen dat je het niet zo bedoeld heb in ieder geval. Dat maakt het al een stuk schappelijker.
Ik voelde/had alleen even niet de behoefte om je in te lichten, omdat ik de laatste maanden ook niets gehoord had (zowel mbt mij maar ook tot Luna).
That is eigenlijk all...

Feit blijft dat er mensen zijn die het anders zouden doen. Nou ja goed, dat kan. Ik ben voor deze keuze gegaan, maar dat maakt mij niet meteen sneu.

(en dat waren een hoop zinnen die beginnen met ik)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Eryah wo 15 dec 2010 - 9:22

Ik heb mij inderdaad speciaal aangemeld hiervoor, maar dan met reden om je te zeggen sterkte en bedankt voor al je goede zorgen voor Luna. Want daar ben ik je zeker heel erg dankbaar voor!
En kijk, we hebben elkaar twee, drie maanden niet gesproken, maar ik was zeker nog wel van plan je zo af en toe te vragen hoe alles met jou gaat (zoals moeder, nieuwe huis, je baan etc) en Luna. Het was dus geen desinteresse van mijn kant, maar ook gewoon een soort verdergaan en contact was inderdaad koek op, maar hier niet met gevoel van uit het oog, uit het hart.. Nooit met de intentie om niks meer van mij te laten horen. Maar goed, dat moge duidelijk zijn nu Very Happy

Eryah
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: