Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vocht vasthouden

+3
Pussycat
Merai
Juul
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vocht vasthouden - Pagina 2 Empty Re: Vocht vasthouden

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 2:31

Inmiddels heb ik nog meer klachten, dus ik heb een afspraak voor dinsdag.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TGR di 31 mei 2011 - 2:48

Koffie en thee drinken? Ik ga altijd piesen als een olifant van die drankjes.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 2:54

Ik drink me rot aan thee, en moet heel vaak naar de WC, maar het verdwijnt niet uit mijn voeten Sad

Gast
Gast

Bericht  TGR di 31 mei 2011 - 3:15

Isabella schreef:Ik drink me rot aan thee, en moet heel vaak naar de WC, maar het verdwijnt niet uit mijn voeten Sad

Toch maar naar de dokter dan. Is het gekomen na je vakantie? Want dan kun je ook een parasiet of een virus hebben opgelopen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 3:24

TGR schreef:
Isabella schreef:Ik drink me rot aan thee, en moet heel vaak naar de WC, maar het verdwijnt niet uit mijn voeten Sad

Toch maar naar de dokter dan. Is het gekomen na je vakantie? Want dan kun je ook een parasiet of een virus hebben opgelopen.

Het is sowieso een probleem dat ik heb met mijn lichaam, maar het is een stuk erger geworden (weer) sinds ik terug ben.

Gast
Gast

Bericht  TGR di 31 mei 2011 - 3:26

Isabella schreef:
TGR schreef:

Het is sowieso een probleem dat ik heb met mijn lichaam, maar het is een stuk erger geworden (weer) sinds ik terug ben.

Dat stomme lange lijf Wink

Ik heb er ook last van soms. Vooral in mijn onderbenen. Zou het toch aan de lengte liggen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 3:27

Ik heb het in mijn gezicht, handen, knieën en enkels/voeten. Het is een (regelmatig) voorkomend probleem bij Fibromyalgie, en dat is prima, maar ik wil er geen last van hebben Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  TGR di 31 mei 2011 - 3:35

Isabella schreef:Ik heb het in mijn gezicht, handen, knieën en enkels/voeten. Het is een (regelmatig) voorkomend probleem bij Fibromyalgie, en dat is prima, maar ik wil er geen last van hebben Evil or Very Mad

Bleh waardeloos zeg.

TGR
Kletskop
Kletskop

Bericht  koNijntje di 31 mei 2011 - 4:08

heb je volgende week pas een afspraak? bij de huisarts?

een collega van mij had namelijk ook erg last van dikke voeten/enkels/benen, maar ook haar buik en gezicht waren dikker als anders. zij is 2x bij de huisartsenpost geweest die haar naar huis stuurden want 'het zou wel door het vliegen komen' (ik weet niet waar jij op vakantie bent geweest, en hoe?) maar later is ze toch opgenomen in het ziekenhuis (cardiologie) waar ze verschillende onderzoeken heeft gehad en plasmedicatie waardoor ze 7kg !! is afgevallen! ze waren eerst bang voor een ontsteking van het hartzakje, maar waarschijnlijk werd het veroorzaakt door een virus..

als ik jou was zou ik toch wat eerder een afspraak proberen te maken, als je echt zo veel vocht vast houd lijkt me dat niet zo goed. tenzij je zwanger bent?? want ik heb ook wel dikke voeten, maar dat ligt weer net iets anders, denk ik..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud