Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vocht vasthouden

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vocht vasthouden Empty Vocht vasthouden

Bericht  Feline wo 26 sep 2012 - 19:17

Wat doe ik er tegen? Ik ben sinds een week weer begonnen met de pil en direct 3 kilo aangekomen. Mijn fysio schrok ook al van m'n dikke enkels. Ik baal er echt verschrikkelijk van omdat ik net wat lekkerder in m'n vel kwam te zitten.

Heeft er iemand tips hoe ik dit beperk? Zit er niet echt op te wachten om de 7 kilo die ik net kwijt ben weer volledig aan te komen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vocht vasthouden Empty Re: Vocht vasthouden

Bericht  Herfstblaadjes wo 26 sep 2012 - 19:28

Ik weet niet welke pil je slikt, maar ik had hier zelf ook last van en nu slik ik de yaz 24+4. en heb ik het niet meer. Deze pil staat hier ook bekend om (zeggen ze zelf).

En misschien kun je iets met thee proberen? Lindebloesem thee is super lekker en op het pakje staat dat het vochtafdrijvend is, geen idee of dat ook echt werkt hoor, maar zo'n doosje kost niks bij de AH.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vocht vasthouden Empty Re: Vocht vasthouden

Bericht  Le Chat Noir do 27 sep 2012 - 10:33

Veel bewegen, zout schrappen, veel drinken, groente en fruit eten(tomaten, komkommers, peterselie, worteltjes; schijnt allemaal vochtafdrijvend te zijn), appelazijn over de salade. Misschien een natuurlijk vochtafdrijvend middeltje kopen bij de drogist.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vocht vasthouden Empty Re: Vocht vasthouden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum