Netbook
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Netbook
Wie heeft er een netbook? Ik denk erover na om er een aan te schaffen.
Een paar vragen:
- vind je het handig in gebruik?
- is het niet vervelend typen op zo'n klein toetsenbord?
- heb je genoeg geheugenopslag voor foto's, documenten, games, een film?
- welk merk heb je en bevalt dit>
- hoeveel heb je er ongeveer voor betaalt?
Ik heb zelf naar een Acer gekeken met een harde schijf van 160 GB.
Een paar vragen:
- vind je het handig in gebruik?
- is het niet vervelend typen op zo'n klein toetsenbord?
- heb je genoeg geheugenopslag voor foto's, documenten, games, een film?
- welk merk heb je en bevalt dit>
- hoeveel heb je er ongeveer voor betaalt?
Ik heb zelf naar een Acer gekeken met een harde schijf van 160 GB.
Gast- Gast
Re: Netbook
Notebook.Odilia schreef:Oh echt? Als netbook, notebook of gewone PC?
Heb nu een netbook, de Compaq mini, en die is onverslijtbaar geloof ik. Is al overal mee naar toe geweest, zelfs een paar keer gevallen maar doet het altijd.
Alleen de accu gaat nog maar 2 uurtjes mee, dus moet wel vaak opladen.
Ik gebruik m puur voor documenten, wat foto's en verder internet, muziek downloaden oid doe ik op de gewone pc.
(Netbook is kleiner toch, of haal ik het nu door elkaar? )
Gast- Gast
Ik heb een Samsung N210. Vorig jaar juli gekocht en sindsdien eigenlijk dagelijks gebruikt en vaak de hele dag. Voor studie en om te internetten. Hij bevalt prima, heb er nooit problemen mee en kan er eigenlijk alles mee. Vind het alleen jammer dat er geen cd-rom drive in zit. Eerste week/weken moest ik even wennen aan kleiner scherm/toetsenbord maar nu heb daar geen problemen meer mee. Vind het ook ideaal dat je hem makkelijk overal mee naar toe kunt nemen! Mijn accu doet het ook nog prima, kan zo 6 uur erop werken zonder accu.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Aan de grootte wen je denk ik wel (tenzij je erg slechte ogen hebt oid). Ik heb een macbook 13 inch (notebook dus) en ik moest echt heel erg wennen in het begin. Maar als ik nu op mijn vriend's notebook zit (15 inch) vind ik die echt enorm en niet meer prettig werken. Dus het is maar wat je gewend bent denk ik.
Gast- Gast
Ik weet niet of het onder de netbooks valt, maar ik heb een Acer Aspire Timeline 1830T met een beeldscherm van 11.6 inch en ik vind dat persoonlijk ideaal, ik vind grote laptops helemaal niet fijn. Ik vind een laptop met een scherm van 14 inch al te groot en 17 of 18 inch vind ik echt vreselijk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een Acer 10 inch netbook. Het ding is ideaal. Weegt maar een kg, toetsenbord is groot zat en hij haalt 6-8 uur en gaat dus gewoon de hele dag mee naar de faculteit.. =)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb een hp netbook, ook 10 inch en hij weegt 1,1 kg. Ik vind het ideaal voor op de uni, de accu gaat lang mee als ik hem alleen voor tekstverwerken/internet gebruik. Het enige nadeel vind ik dat er geen cd rom drive op zit, waardoor je sommige programma's niet kunt installeren.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Odilia schreef:Dat klinkt goed! Hoe lang hebben jullie je netbook al Susan en Antibes
Sinds augustus 2010, besteld bij Redcoon.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bijna alle programma´s zijn ook te downloaden bij the pirate bay. Dan heb je geen CD rommetje nodigMerai schreef:Ik heb een hp netbook, ook 10 inch en hij weegt 1,1 kg. Ik vind het ideaal voor op de uni, de accu gaat lang mee als ik hem alleen voor tekstverwerken/internet gebruik. Het enige nadeel vind ik dat er geen cd rom drive op zit, waardoor je sommige programma's niet kunt installeren.
Bedankt voor de reacties allemaal!
Kijkt iemand ook weleens series of films op zn netbook? Degene die ik nu op t oog heeft, heeft een TV aansluiting erin zitten. Dus dat is ook wel handig.
Gast- Gast
Odilia schreef:Bijna alle programma´s zijn ook te downloaden bij the pirate bay. Dan heb je geen CD rommetje nodigMerai schreef:Ik heb een hp netbook, ook 10 inch en hij weegt 1,1 kg. Ik vind het ideaal voor op de uni, de accu gaat lang mee als ik hem alleen voor tekstverwerken/internet gebruik. Het enige nadeel vind ik dat er geen cd rom drive op zit, waardoor je sommige programma's niet kunt installeren.
Bedankt voor de reacties allemaal!
Kijkt iemand ook weleens series of films op zn netbook? Degene die ik nu op t oog heeft, heeft een TV aansluiting erin zitten. Dus dat is ook wel handig.
Ik gebruik hem vooral voor op de uni dus veel programma's heb ik niet nodig maar het statistiek programma spss kan alleen via een cd rom geïnstalleerd worden, daar was mijn opmerking eigenlijk op gebaseerd
Merai- Ratel
Je kan het hele SPSS pakket ook krijgen via the pirate bay (in een zipje!). Dus misschien kan je t alsnog installeren?
Gast- Gast
Odilia schreef:Je kan het hele SPSS pakket ook krijgen via the pirate bay (in een zipje!). Dus misschien kan je t alsnog installeren?
Thanx voor de tip, ik zit er nu op te kijken inderdaad. Wat ben ik toch braaf dat ik dan gewoon die cd bestel met licentie code
Merai- Ratel
Ik heb deze roze Samsung N150, ik vind hem erg fijn en gebruik die liever en veel vaker dan mijn gewone laptop, die gebruik ik misschien nog maar eens per maand om even een lading te downloaden.
Ik heb 160gb en daar heb ik echt wel genoeg aan, heb er toen € 350,- voor betaald, maar mijn vader heeft pas de zwarte uitvoering gekocht voor € 280,- aangezien hij die van mij zo fijn vond.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Netbook
» Netbook of tablet?
» We heeft er een netbook?
» Netbook of tablet?
» Reparatie netbook: in gebreke stellen?
» Netbook of tablet?
» We heeft er een netbook?
» Netbook of tablet?
» Reparatie netbook: in gebreke stellen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: