Netbook
Pagina 1 van 1
Netbook
Ik ben me momenteel aan het orienteren op een netbook (mini laptop). Welk merk is een echte aanrader, welk merk moet ik juist niet nemen? Ben benieuwd.
Gast- Gast
Re: Netbook
Ik heb een samsung N150 Plus, een roze en vind hem erg fijn. Hij is erg snel voor een 1 gb werkgeheugen. Ik gebruik hem veel meer dan mijn andere laptop met 4gb werkgeheugen en de accu gaat lang mee (7-8 uur).
Ik heb er nog geen enkel nadeel aan ondervonden.
Mijn vader vond hem zo fijn dat hij dezelfde (maar andere kleur) heeft gekocht en is er ook erg blij mee.
Mijn vader vond hem zo fijn dat hij dezelfde (maar andere kleur) heeft gekocht en is er ook erg blij mee.
Gast- Gast
Coco schreef:Ik heb een samsung N150 Plus, een roze en vind hem erg fijn. Hij is erg snel voor een 1 gb werkgeheugen. Ik gebruik hem veel meer dan mijn andere laptop met 4gb werkgeheugen en de accu gaat lang mee (7-8 uur).
Ik heb dezelfde en ben er ook erg tevreden over
Gast- Gast
Ik heb een Ricatech, met windows 7.
Gebruik hem niet, omdat ik toch meer op mijn normale laptop zit, dus je mag m zo van me overnemen haha
Gebruik hem niet, omdat ik toch meer op mijn normale laptop zit, dus je mag m zo van me overnemen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Netbook
» Netbook of tablet?
» We heeft er een netbook?
» Netbook of tablet?
» Reparatie netbook: in gebreke stellen?
» Netbook of tablet?
» We heeft er een netbook?
» Netbook of tablet?
» Reparatie netbook: in gebreke stellen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: