Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

We heeft er een netbook?

+3
Susan
Antibes
_Nina
7 plaatsers

Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty We heeft er een netbook?

Bericht  _Nina zo 29 jul 2012 - 21:02

Ik zit erover te denken om ene netbook aan te schaffen, omdat mijn laptop de laatste tijd ingepikt is door mijn vriend, die er graag z'n foto's op wil bewerken. Nou mooi, mag hij mij hippe roze laptop 'overkopen' We heeft er een netbook? 253468018 Nu is het zo dat ik toch al niet zo extreem veel doe op de laptop, vandaar dat ik na zit te denken over een netbook, lekker klein en handzaam.

Wat ik in elk geval wél graag erop wil doen is internetten en (licht) tekstverwerken, foto's licht bewerken en opslaan en bij voorkeur ook soms wat muziek en Wii-games downloaden via het bittorent gebeuren. Is een netbook hiervoor geschikt? Games zal ik er verder niet op spelen.

Opzich kan downloaden anders ook nog wel met mijn gewone lapop, dus zo'n drama zal het niet zijn als dat niet met een netbook kan, maar ik wil toch graag weten waar ik aan toe ben voor ik er eentje aanschaf. Dus wie heeft er eentje en wat doen jullie er eigenlijk allemaal mee?

Mijn oog is trouwens gevallen op de Asus Eee PC X101CH. Niet vanwege een specifieke reden (of ja, eigenlijk wel, die is in meerdere kleuren verkrijgbaar, zwart vind ik niet zo leuk We heeft er een netbook? 2474380249 ), was eigenlijk degene die het mooist in m'n budget past, als ik ff flink ga sparen.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Antibes zo 29 jul 2012 - 21:08

Ik heb een (zilverwitte) Asus eeepc en ben er bijzonder tevreden over. Accu gaat >8 uur (gebruik, als ik hem regelmatig dichtklap een paar dagen) mee, tekstverwerken is prima, photoshop ook, hij is verschrikkelijk licht en makkelijk in mijn handtas naar college. Downloaden doe ik niet, dus weet ik niet.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Susan zo 29 jul 2012 - 22:13

Ik heb deze, die valt ook nog wel onder de netbooks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Marin zo 29 jul 2012 - 22:28

Ik heb ook een netbook (Dell) en doe daar alles mee wat jij ook noemt, behalve het downloaden. Dat lijkt me wel beetje klein er voor, qua geheugen althans. Maar verder zal 't wel goed gaan. Bedenk wel dat ie vrij snel langzaam wordt als je er zo veel van die dingen mee doet. Ik moet me dan echt overgeven aan dat ding, niet aan gaan ergeren dat ie langzaam is. Als ik thuis ben, pak ik dus altijd de laptop, iPhone of desktop computer.
Maar voor op reis is ie heel oke!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 22:47

Ik heb de roze Samsung N150 plus. Met 160 gb. En daar kan ik ook echt voldoende op downloaden. Maar dat zou ik voor wii games dan op je oude laptop doen, omdat je die wel zult moeten branden en dat kan met een netbook weer niet (tenminsten, ik heb er nog geen gezien waar een cd/dvd in kan). Maar series en films kijk ik er wel gewoon op, als ik ze heb gedownload. Hij download verder net zo snel als mijn laptop met 4gb werkgeheugen.

Ik gebruik deze ook eigenlijk altijd, alleen als ik iets wil branden en foto's van de SD kaart wil halen gebruik ik de laptop. Ik heb geen last van dat die langszaam is bij gewoon internetten en tekstverwerken. Ik kan er ook 4 pokertoernooien (maar dat is ivm klein scherm, niet wat die aankan) tegelijk opspelen zonder en ondertussen nog net zo snel internetten.

Heb hem overigens in september alweer twee jaar, meestal doe ik maar een jaar met een laptop.

We heeft er een netbook? Samsung-N150-Emilia-Plus-pink
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  _Nina zo 29 jul 2012 - 23:21

Wii-games worden op een externe harde schijf op de Wii aangesloten, dus branden hoeft niet Wink Verder wil ik tzt een externe harde schijf aanschaffen (wil ik bij elkaar sparen van m'n verjaardagsgeld tegen die tijd) en daar wil ik dan alle foto's en de dingen die ik gedowload heb, opzetten. Verder zit er 320 gb aan intern geheugen op het netbook wat ik voor ogen he, da's al meer dan op m'n huidige laptop, haha. Maar ik ben me er wel van bewust dat de prestaties van een netbook lager zijn. Daarom wil ik me eerst oriënteren voordat ik weer een aankoop die die bij nader inzien niet aan m'n verwachtingen voldoet, zoals m'n tablet We heeft er een netbook? 394967 (als iemand die wil overkopen? Gloedjenieuwe 7" samsung galaxy tab plus (moet ff op zoek naar de bon) incl bluetooth-toetsenbord Wink )

Susan, die van jou ziet er goed uit, maar mijn budget is eigenlijk maar max 300 euro.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Marin zo 29 jul 2012 - 23:22

Hoeveel zou je voor je tablet willen angel
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  _Nina zo 29 jul 2012 - 23:26

Nieuwprijs tablet was 300 euro, toetsenbord was 50 euro, Tablet is in april/mei aangeschaft, toetsenbord 4 weken terug aangeschaft. vind het moeilijk dan een prijs te bepalen, maar ik denk toch wel minimaal 200 euro of 250 euro, als ik de bon kan vinden. Doos heb ik helaas niet meer. Weinig gebruikt, zit vanaf het begin een screen protector op, dus sowieso geen beschadigingen.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Marin zo 29 jul 2012 - 23:29

Ik ga er even over nadenken oke? Ik wil namelijk wel graag een tablet, maar geen zin om de volledige prijs er voor te betalen, omdat ik het alleen als portfolio voor m'n werk wil gebruiken. Maar misschien kan ik via een andere weg nog een goedkopere krijgen, maar dat weet ik pas over aantal maanden. Dus mocht je 'm aan iemand anders kunnen verkopen, gewoon doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  _Nina zo 29 jul 2012 - 23:36

Is goed!! ik moet toch sowieso nog een keer op zoek naar de bon, zonder bon verkopen vind ik niet helemala eelrijk omdat er nog garantie op zit.

(als ik nou een bankafschrift uitprint, zou de media markt dan een kopiebon uitdraaien?)
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Coco ma 30 jul 2012 - 2:11

Kun je alle spellen en programma's installeren op de samsung tablet Statler?
Ik zoek er nog 1 waar pokerstars op kan draaien.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Atelier Madame ma 30 jul 2012 - 2:16

Ik heb een EEE PC minilaptop, ideaal ding smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Gympie ma 30 jul 2012 - 2:25

Ik heb een Acer, maar ik ben er niet (meer) blij mee. Ik gebruik mijn minilaptop dan ook niet meer. Bij nader inzien vind ik een groot scherm echt veel fijner.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

We heeft er een netbook? Empty Re: We heeft er een netbook?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum