Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn zusje is 21 geworden

+2
JD
Try
6 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn zusje is 21 geworden Empty Mijn zusje is 21 geworden

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 11:10

En ik wou dat ik iets kon doen om haar toch een leuke dag te geven morgen. Maar nee, het is gewoon driewerf kut en shit en kak. Ik zou ook niet jarig willen zijn nu, als ik haar was...

Bah. Zit hier keihard te huilen, dit is zo'n moeilijk moment...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn zusje is 21 geworden Empty Re: Mijn zusje is 21 geworden

Bericht  Try vr 27 mei 2011 - 11:16

hug
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD vr 27 mei 2011 - 12:00

supermoeilijk, vooral de eerste keren zonder jullie vader... verjaardagen, die stomme decembermaand en nog veel meer dingen... en niet alleen de eerste keer, maar ook de keren erna... het enige wat ik kan doen is weer die welbekende digitale knuffel...sterkte!! hug

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 12:04

Da's het derde Haagse zusje wat jarig is vandaag/morgen smile

Maar jeetje meid, ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Je wilt het dan leuk maken en het vieren, maar wat heb je nou te vieren? Is het geen idee om met haar uit eten te gaan, of juist gewoon thuis te koken, gewoon met z'n tweetjes (en eventuele vriendjes er bij). Heel klein houden, en gewoon even samen zijn, niemand anders dan jullie voelen nu hoe je je allebei voelt. Gewoon even samen. Sterkte, dit zijn nog veel ergere dagen dan de andere dagen.

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 19:49

hug hug Ik kan me voorstellen dat ze er geen zin in heeft om haar verjaardag te vieren. Hoeft ook niet. Er zullen vaker van die momenten komen wat gewoon echt Kut zijn.
Sterkte en ik hoop dat ze een heel klein beetje kan genieten van haar dag !

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 27 mei 2011 - 20:10

Dat is inderdaad niet leuk nu.
Ik heb mijn verjaardag afgelopen april voor het eerst na 5 jaar gevierd, en moet zeggen dat ik daar alsnog wel een beetje moeite mee had.
Lijkt mij inderdaad ook een fijn idee om lekker met haar samen te zijn, en als er iets is wat ze wil dat jullie dat gewoon gaan doen.
Sterkte in ieder geval!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sjaantje vr 27 mei 2011 - 21:19

Leaf, dit is inderdaad zo'n dag die nóg moeilijk is dan alle andere dagen. Want dit is een dag die speciaal en vrolijk hoort te zijn, maar het is begrijpelijk dat het nu absoluut niet zo voelt, dat het een extra verdrietige dag is geworden. Als jullie de behoefte voelen, is het misschien al genoeg om gewoon lekker samen te zijn, met z'n tweetjes of met meer familie erbij. Persoonlijk vind ik het altijd fijn om op zo'n dag mijn naasten bij me te hebben en wat we dan gaan doen maakt niet eens zo heel veel uit.

Veel sterkte vandaag en ik feliciteer je toch met de 21e verjaardag van je zusje.
hug voor jullie allebei!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Oasis vr 27 mei 2011 - 21:48

hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 2:47

Gewoon bij haar zijn, is genoeg toch? Een feestelijke dag zit je niet op te wachten, logisch..

Gefeliciteerd met je zusje's 21e verjaardag en hopelijk kunnen jullie toch met een goed gevoel na afloop terugkijken.

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 20:13

We hebben met zijn 4en heerlijk bij Sumo gegeten en letterlijk gegeten tot we niet meer konden lopen zowat, echt schandalig....Het voelde meer als een 'gewoon' avondje uiteten, en volgens mij vond zij dat juist fijn. Ik ook. Ik had ook tegen haar gezegd, we kunnen ook doen alsof je niet jarig bent, als je dat wil....En daar draaide de avond meer op uit.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 29 mei 2011 - 20:28

Wat fijn dat jullie toch nog een gezellige avond hebben gehad. Lijkt me zo moeilijk zo'n 1e verjaardag, kerst en wat al niet meer. En ook al was het dan niet echt te verjaardagsachtig jullie hebben er toch je eigen draai aangegeven.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud