Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

3 plaatsers

Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 21:46

Mijn zusje heeft een geweldige baas. Echt, ik hou van die man. Hij is zo lief, zo begripvol, heeft aangeboden om haar financieel te steunen bij het huren van een huis (ze woonde bij mijn vader in en zoekt nu dringend een huis) of om garant te staan voor haar...

Eigenlijk wil ik hem daarom bedanken. Ik vind het zo lief en het ontroert me dat mensen die geen familie zijn, zo lief kunnen zijn. Zonder bijbedoelingen overigens!

Maar is dat raar? En wat zou ik kunnen doen als bedankje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 21:49

Ik vind het helemaal niet raar. Ik zou het wel bij iets kleins houden, al is het maar een bos bloemen met een kaartje. Gewoon om te laten merken hoe zeer jij (jullie) waardeert wat hij voor je zusje doet en hoe bijzonder jij (jullie) dat vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 21:49

Nee, dat is niet raar. Ik zou een kaart sturen en daarin schrijven wat het met je doet dat hij zo goed is voor je zusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Antibes di 5 jul 2011 - 21:54

Nee, ik vind het ook niet raar. Zoals hij met haar omgaat, schept ook ruimte om daar dankbaar voor te zijn.

Wel inderdaad bij een bloemetje o.i.d. houden!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 21:56

Ja ik dacht aan een kaartje idd...Zoiets. Ik wil hem ook weer niet verlegen maken ofzo...Ik wil alleen laten zien dat ik hier heel erg dankbaar voor ben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Jelin di 5 jul 2011 - 22:09

Ja een kaartje is een goed idee en je kunt er bijv ook wat lekker bij doen zoals een doosje bonbons. Echt wat een geweldige baas, vind het echt super voor jullie dat die baas je zusje zo steunt.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:10

Ik vind het niet raar dat je hem wilt bedanken, ik vind het wel raar dat hij haar financieel wil steunen of garant voor haar wil staan, eigenlijk. Ik zou dat zelf niet willen bij mijn baas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:15

Fauve schreef:Ik vind het niet raar dat je hem wilt bedanken, ik vind het wel raar dat hij haar financieel wil steunen of garant voor haar wil staan, eigenlijk. Ik zou dat zelf niet willen bij mijn baas.

Financieel steunen wil zij ook niet, met garantstelling voor een particuliere woning is verder niets mis. Daar wordt zij niet afhankelijker van ofzo...

Het is gewoon heel erg lief dat hij zo met haar meedenkt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:17

Wat betekent dat garant stellen dan? Ik ken dat alleen in de vorm van een hypotheek, dat je ouders je helpen bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:30

Het houdt in dat als mijn zusje de huur bijv niet meer betaalt, hij aansprakelijk gesteld wordt voor de huur, want hij staat borg/garant voor haar. Hij helpt haar dus niet financieel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 22:31

Maar hij moet het dan toch betalen als zij het niet doet? Dat is toch financieel iemand helpen? Nou ja, ik zou dat gewoon zelf niet willen, teveel "meddling" zeg maar, maar als jouw zusje het prima vind dan is dat natuurlijk een ander verhaal. En ik vind je bedankjes idee lief smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 23:37

Fauve schreef:Maar hij moet het dan toch betalen als zij het niet doet? Dat is toch financieel iemand helpen? Nou ja, ik zou dat gewoon zelf niet willen, teveel "meddling" zeg maar, maar als jouw zusje het prima vind dan is dat natuurlijk een ander verhaal. En ik vind je bedankjes idee lief smile

Als zij het niet doet, moet hij idd betalen. Maar dat gaat niet gebeuren...Het vergroot wel aanzienlijk haar kansen om iets te huren als ze geen urgentie krijgt, dus dat is hartstikke fijn...

Ik doe wel even een lief kaartje en dat geef ik dan wel even af. Ik denk namelijk dat mijn zusje me wil tegenhouden anders, haha. Maar ik wil dit graag doen, ook voor mezelf. Het voelt gewoon prettiger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Lady4 wo 6 jul 2011 - 0:05

Ik zou inderdaad ook een kaartje sturen. Lief van je!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:10

Merciiii dat jij eeeer beeeeeent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje Empty Re: Raar? Bedankje voor de baas van mijn zusje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum