campingbedje?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
campingbedje?
We gaan over 2,5 week naar Marokko en ik zit nu even te bedenken hoe ik het ga doen met de bedjes...
We hebben thuis een campingbedje nog in de doos, nooit gebruikt dus. Dus ik heb geen idee hoe het matrasje die erbij zit eruit ziet qua stevigheid ed.
Dus mijn vraag aan jullie;
Is het matrasje die standaard bij de bedjes zitten goed om te slapen of is het verstandig zo'n extra matrasje aan te schaffen? Zo 1 die je in 3en kunt vouwen zegmaar.
We hebben thuis een campingbedje nog in de doos, nooit gebruikt dus. Dus ik heb geen idee hoe het matrasje die erbij zit eruit ziet qua stevigheid ed.
Dus mijn vraag aan jullie;
Is het matrasje die standaard bij de bedjes zitten goed om te slapen of is het verstandig zo'n extra matrasje aan te schaffen? Zo 1 die je in 3en kunt vouwen zegmaar.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: campingbedje?
maiadebij schreef:
Dat zou ik wel doen ja. Anders is het wel erg dun vind ik.
Gast- Gast
Ja dat dacht ik ook, maar m'n man vind het een beetje onzin voor die 9 nachtjes. Dus vandaar dat ik me afvroeg of hij echt heel erg dun is en ze er dus niet lekker op zullen liggen Of dat het wel te doen is.Minneke schreef:maiadebij schreef:
Dat zou ik wel doen ja. Anders is het wel erg dun vind ik.
maiadebij- Kletskop
Ik ben eerlijk gezegd niet zo kritisch in dat soort dingen, maar voor meer dan 1 nacht vond ik alleen zo'n standaard matrasje toch niet zo geschikt. Het is echt maar een dun dingetje.
Voor 9 nachten zou ik denk ik toch echt wel zo'n extra matrasje kopen.
Gast- Gast
ook ik zou er een matrasje bij inleggen, kijkend naar de bedjes van mn zus en ouders, zou ik daar mijn kindje geen 9 nachtjes in laten slapen....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Het standaard matrasje mag naar mijn mening het woord matras niet hebben.
Ik vind het meer een houten plankje.
Toen ze nog klein was legde ik er 2 badlakens onder het hoeslaken en dat was wel te doen.
Maar met twee oudere kinderen zou ik echt zo'n goed matrsje kopen voor erin.
Ik vind het meer een houten plankje.
Toen ze nog klein was legde ik er 2 badlakens onder het hoeslaken en dat was wel te doen.
Maar met twee oudere kinderen zou ik echt zo'n goed matrsje kopen voor erin.
Gast- Gast
Dank jullie wel meiden! Dan komt er dus een extra matrasje in, ze kosten 20 euro bij de babydump dus zo duur zijn ze niet! Ik leen 1 bedje van m'n nichtje, dus hopelijk zit daar al een goed matrasje bij. Al slaapt J snachts bij ons in bed, dus dat scheelt dan wel... Maar N krijgt zeker dan zo'n extra matras.
maiadebij- Kletskop
Waarom trek je niet even die doos open en bekijk het? Dan kun je zelf oordelen of je het zacht genoeg vind.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind ze te dun om een paar nachten op te slapen.
I. slaapt veel beter in een campingbedje, dus daar hebben we er 1 van bij ons in de kamer staan en daar heb ik een gewoon matrasje in.
Ook bij mijn ouders thuis heb ik een gewoon matrasje die ook in ledikantjes gaan, voor in het campingbedje (heb daar een ledikant en campingbedje en dan wisselen ze om de nacht) omdat we er meestal minimaal 4 nachten slapen, en het lijkt mij ook niets om zelf op zoiets te slapen.
I. slaapt veel beter in een campingbedje, dus daar hebben we er 1 van bij ons in de kamer staan en daar heb ik een gewoon matrasje in.
Ook bij mijn ouders thuis heb ik een gewoon matrasje die ook in ledikantjes gaan, voor in het campingbedje (heb daar een ledikant en campingbedje en dan wisselen ze om de nacht) omdat we er meestal minimaal 4 nachten slapen, en het lijkt mij ook niets om zelf op zoiets te slapen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: