Campingbedje
+9
meisjesmama
blondje1313
Thunder
Bruintje Beer
woezel
Parisienne
mickey
Flower_L
Star007
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Campingbedje
Wij hebben een campingbedje gekocht, maar het matrasje/bodem is redelijk dun. Hebben jullie er een extra matras in? Ze moet er komende week wel 4 nachten in slapen, omdat we op vakantie gaan, dus ik twijfel een beetje of het nodig is of niet.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Campingbedje
Wij nemen dan bedmatras mee. Vier nachten voor zo'n kleintje vind ik wel lang voor dun matje. Kan de matras nog mee of geen ruimte?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben er zo'n opvouwbaar matrasje bij gekocht. Hebben het bedje overigens nog niet gebruikt... Mijn neefje heeft in zijn campingbedje ook zo'n opvouwbaar matras en hij heeft er altijd prima in geslapen. Zonder dat matrasje vind ik het wel een erg dunne laag inderdaad. En voelt ook vrij hard aan dan.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Flower_L schreef:Wij nemen dan bedmatras mee. Vier nachten voor zo'n kleintje vind ik wel lang voor dun matje. Kan de matras nog mee of geen ruimte?
Denk het niet i.v.m. de kinderwagen, campingbedje, koffer . Volgens mij zijn die campingbedmatrasjes ( die je er dus extra bij kunt doen) ook wat dunner zodat je ze kunt oprollen?
Star007- Kletskop
Wij nemen voor N. ook altijd het matras uit haar ledikant mee. Daar slaapt ze prima op. Daarnaast is het qua geur e.d. ook nog eens iets vertrouwds. Misschien fijn voor je kindje om in een vreemde omgeving en in een vreemd beetje toch nog iets vertrouwds te hebben
Edit: wij leggen het overigens bovenop de spullen. Het neemt wel even wat ruimte in beslag natuurlijk. Misschien kan je hem ook op de achterbank een beetje 'dubbelvouwen', naast je kindje?
Edit: wij leggen het overigens bovenop de spullen. Het neemt wel even wat ruimte in beslag natuurlijk. Misschien kan je hem ook op de achterbank een beetje 'dubbelvouwen', naast je kindje?
Laatst aangepast door Parisienne op wo 4 jan 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
mickey schreef:Wij hebben er zo'n opvouwbaar matrasje bij gekocht. Hebben het bedje overigens nog niet gebruikt... Mijn neefje heeft in zijn campingbedje ook zo'n opvouwbaar matras en hij heeft er altijd prima in geslapen. Zonder dat matrasje vind ik het wel een erg dunne laag inderdaad. En voelt ook vrij hard aan dan.
Oh opvouwbaar typ je. Dat zou ideaal zijn inderdaad!
Star007- Kletskop
Star007 schreef:Flower_L schreef:Wij nemen dan bedmatras mee. Vier nachten voor zo'n kleintje vind ik wel lang voor dun matje. Kan de matras nog mee of geen ruimte?
Denk het niet i.v.m. de kinderwagen, campingbedje, koffer . Volgens mij zijn die campingbedmatrasjes ( die je er dus extra bij kunt doen) ook wat dunner zodat je ze kunt oprollen?
Spuit 11...
Laatst aangepast door mickey op wo 4 jan 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Volgens mij heb je bij ikea ook van die oprolbare matrasjes. Misschien zijn die iets dikker dan matje en compacter dan ledikantmatras
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben er nooit een extra matrasje in gehad. Tijdens de vakantie sliepen ze gewoon 1 weekje op dat dunne matrasje.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
+1Arden schreef:Wij nemen het matrasje mee van het ledikantje.
Als ze er maar even in slapen liggen ze gewoon op het dunne matrasje. Maar voor vakantie nemen we dus het matrasje mee.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
+1, ze hebben er nooit minder om geslapen.woezel schreef:Wij hebben er nooit een extra matrasje in gehad. Tijdens de vakantie sliepen ze gewoon 1 weekje op dat dunne matrasje.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Maar waarom laat je haar niet in de wagen slapen of gebruik je het kinderbedje van L.andal zelf? Je zou in elk geval het matrasje uit het kinderbedje van het huisje kunnen gebruiken.
Wij hebben er ook een box bijgeboekt zodat we zelf wat minder mee hoeven te slepen.
Wij hebben er ook een box bijgeboekt zodat we zelf wat minder mee hoeven te slepen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Zo klein hebben we ze in de wagenbak laten slapen. Maar wij hebben ook het opvouwbare matras bij de prenatal vandaan.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
+1Arden schreef:Wij nemen het matrasje mee van het ledikantje.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Het matras van t ledikant meenemen gaat hier echt niet hoor das behoorlijk groot, dik en zwaar, dat past niets eens in de auto?
Gast- Gast
We hebben een opvouwbaar matrasje erbij gekocht daar sliep ze dan op,met de aerosleep erbij. We gaan volgende week op wintersport en mijn schoonouders vinden dus dat het opvouwbare matrasje veel te dun is! Nu nemen zij een gewoon ledikant matrasje mee, ik vind het prima, scheelt ons weer ruimte in de auto en I.lise slaapt er vast prima op.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Mag ik even inbreken met een extra vraag? Welk merk campingbedje hebben jullie? en dan gekeken naar het gemak van het in/uitvouwen en de degelijkheid. Ik ben nog op zoek naar een campingbedje maar er zijn zo veel soorten en merken.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
@ Floor: Die van mij komt gewoon van MP.
Thunder- Kletskop
en wat voor merk heb jij dan? want er staan er zoveel op dat ik het niet meer weet..
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Geen idee, mijn schoonzus heeft hem nu in gebruik voor hun zoon.
Thunder- Kletskop
Wij leggen gewoon de aerosleep topper erop. Ligt dan prima!
Wij hebben overigens een campingbed van de babydump van topmark (was meen ik 29 euro) en voelt heel degelijk aan.
Wij hebben overigens een campingbed van de babydump van topmark (was meen ik 29 euro) en voelt heel degelijk aan.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: