Welk campingbedje?
+10
Puggle
Steep
Rush
Tamagotchi
LDJ
Balloon
Pineco
Amber-
Floor
Charles
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk campingbedje?
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Welk campingbedje is nou fijn (makkelijk in- en uit te klappen). Ik bedoel een echt bedje, dus geen travel cot, die heb ik al.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Welk campingbedje?
Ik heb er 1 van prenatal, die werkt prima, ik vind het niet ingewikkeld. het bedje is alleen wel wat zwaar vind ik (opgevouwen) om mee de trap op/af te nemen (dus laat ik dat mijn man doen )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er 1 van de kruitvat van bambino. Prima bedje!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er één van Koelstra en bij mijn ouders staat er één van Prenatal. Beide prima bedjes, de Koelstra is misschien iets steviger, maar verder geen grote verschillen. Ik vind de matrasjes van vrijwel alle campingbedjes bagger trouwens, wij leggen er altijd zo'n opklapbaar matrasje van Bambino (Kruidvat) in. Nóg meer mee te slepen dus
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Hier een bedje en extra matrasje van babydump. Erg tevreden over.
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Deze hebben wij ook gekocht en gaan we aankomende week uitproberen !Amber- schreef:Ik heb er 1 van de kruitvat van bambino. Prima bedje!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Zit er verschil in campingbedjes dan? Ze klappen toch allemaal op dezelfde manier in en uit. De één is misschien wat zwaarder dan de ander, maar komt op hetzelfde neer. En je moet toch overal nog zo'n matras bijkopen.
Hier eentje van de JYSK destijds in de aanbieding heel voordelig gekocht, matrasje van Prenatal.
Hier eentje van de JYSK destijds in de aanbieding heel voordelig gekocht, matrasje van Prenatal.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Deze zijn in ons familie ook veelvuldig aanwezig. Sowieso een stuk of 6 haha.LDJ schreef:Deze hebben wij ook gekocht en gaan we aankomende week uitproberen !Amber- schreef:Ik heb er 1 van de kruitvat van bambino. Prima bedje!
Ik zag ze toevallig vorige week nog bij Kruidvat.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Je hebt ook bedjes waarbij je er een zijkant uit kan ritsen of inderdaad heel licht zijn. Wij hebben een bedje van Kees en het matrasje van babydump. Een matrasje vind ik wel een vereiste.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Mijn moeder heeft er 1 van topmark. Was 30,- geloof ik en is echt een degelijk ding.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Die van ons hebben we dan weer geen enkel probleem mee.Pritt schreef:Koop geen Topmark bedje. Die van ons is echt een onding!
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Floor schreef:Ik heb er 1 van prenatal, die werkt prima, ik vind het niet ingewikkeld. het bedje is alleen wel wat zwaar vind ik (opgevouwen) om mee de trap op/af te nemen (dus laat ik dat mijn man doen )
Hier ook prenatal. Met wel een extra matrasje.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wat vinden ze bij jullie inde familie van?Rush schreef:Deze zijn in ons familie ook veelvuldig aanwezig. Sowieso een stuk of 6 haha.LDJ schreef:Deze hebben wij ook gekocht en gaan we aankomende week uitproberen !Amber- schreef:Ik heb er 1 van de kruitvat van bambino. Prima bedje!
Ik zag ze toevallig vorige week nog bij Kruidvat.
Klopt, vorige week hebben wij hem daar ook gekocht .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Wij hebben er eentje an de Prenatal. Mar ik, doos als ik ben, heb altijd ruzie met dat rotting als ik het ga in of uitklappen. Dat ding zakt steeds in elkaar
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Haha, dat is herkenbaar Printje, mijn man heeft ook altijd ruzie met campingbedjes. Maar ik betwijfel of dat aan het campingbedje ligt
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pineco schreef:Haha, dat is herkenbaar Printje, mijn man heeft ook altijd ruzie met campingbedjes. Maar ik betwijfel of dat aan het campingbedje ligt
Ow. Jawel zeer zeker het campingbedje
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij hebben er een van Kees, heel fijn ding! Alleen mijn man kan er niets mee, whaha
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: