Bambino campingbedje
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bambino campingbedje
Iemand die deze ook heeft? Ik heb hem vd week gekocht maar krijg die zijkanten niet rechtop. Wat doe ik verkeerd of is er soms iets mee
Gast- Gast
Re: Bambino campingbedje
Wij hebben dat bedje ook, wat een kutding. M`n broer heeft uren staan scheuren, maar uiteindelijk in het met grof geweld gelukt.
Succes.
Succes.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Klinkt niet al te best. Als t echt zo'n prutsding is dan gaat die weer terug. Heb geen zin om daar steeds mee te staan klooien
Gast- Gast
Als je het eenmaal weet is het gewoon wel een goed bedje. Maar ik weet dus niet meer uit m`n hoofd hoe het moet.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb geen idee hoe dat bedje in elkaar zit. Maar heb je al geprobeerd om m niet eerst helemaal uit te klappen (dus het middenstuk omhoog laten.. Snap je me?) En dan de zijkanten erin klikken.. Zo werkt die van ons namelijk, maar dat is geen bambino..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Je hebt de beste tip van de dag. Super bedankt dan zit hij idd zo in elkaarSteep schreef:Ik heb geen idee hoe dat bedje in elkaar zit. Maar heb je al geprobeerd om m niet eerst helemaal uit te klappen (dus het middenstuk omhoog laten.. Snap je me?) En dan de zijkanten erin klikken.. Zo werkt die van ons namelijk, maar dat is geen bambino..
Gast- Gast
Ohja en dan als laatst het midden naar beneden toch?Steep schreef:Ik heb geen idee hoe dat bedje in elkaar zit. Maar heb je al geprobeerd om m niet eerst helemaal uit te klappen (dus het middenstuk omhoog laten.. Snap je me?) En dan de zijkanten erin klikken.. Zo werkt die van ons namelijk, maar dat is geen bambino..
Als je eerst de zijkanten doet, dan blijft het niet zitten ofzo. En dat wisten wij dus idd niet haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Wij hebben hem zelf ook, maar hij is alleen maar voor neefje gebruikt en door zijn papa in elkaar gezet (zij hebben hem thuis ook).
Volgens hun is het een heel fijn bedje.
Volgens hun is het een heel fijn bedje.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Fijn dat het is gelukt! Ik heb serieus een uur met ons bedje geprutst en bijna de stof van de zijkanten gerukt tot mijn zwager dat ding in 30 sec in elkaar klikte.. Ik vergeet het nooooooit meer haha!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Haha nou ik ben blij met je advies. Dan zit die zo in elkaar. Ik kon me eigenlijk ook niet voorstellen dat t n prutsding zou zijn. Ik vind de spullen van Bambino juist wel fijn en niet al te duurSteep schreef:Fijn dat het is gelukt! Ik heb serieus een uur met ons bedje geprutst en bijna de stof van de zijkanten gerukt tot mijn zwager dat ding in 30 sec in elkaar klikte.. Ik vergeet het nooooooit meer haha!
Gast- Gast
met alle campingbedjes van tegenwoordig is het zo dat je (geloof ik) eerst de hoofd- en het voeteneind op moet klappen en dan pas de zijkanten. Je moet 'm ook weer in een bepaalde volgorde doen, anders krijg je 'm ook niet weer in elkaar. Als je het eenmaal weet is het eenvoudig, maar ik heb in het begin ook wel een paar keer staan vloeken op dat ding.
Gast- Gast
Hahha, ik wilde inderdaad ook de tip geven om eerst de binnenkant naar boven te laten...
Die tip geef ik ook maar 4x per week aan de parkgasten!
Die tip geef ik ook maar 4x per week aan de parkgasten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Bij de meeste campingbedjes moet je inderdaad eerst de korte kanten omhoog klikken, daarna de lange kanten en daarna pas de bodem naar beneden duwen. Wij hebben ook eerst een tijd staan prutsen. Nu staat 'ie binnen 10 sec.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bambino meegroeistoel
» Bambino loco tips
» Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)
» bambino voedingskussen iemand ervaring mee
» Campingbedje
» Bambino loco tips
» Stoelverkleiner (voor Bambino Kinderstoel.)
» bambino voedingskussen iemand ervaring mee
» Campingbedje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: