matras campingbedje
+4
meisjesmama
loesje
Monnie
Teddyaapje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
matras campingbedje
Hoi,
Gebruiken jullie zo'n extra matras bij het campingbedje? En gebruiken jullie die dan altijd of alleen als het voor een hele nacht is?
xx teddy
Gebruiken jullie zo'n extra matras bij het campingbedje? En gebruiken jullie die dan altijd of alleen als het voor een hele nacht is?
xx teddy
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: matras campingbedje
Wij hebben er gewoon zo'n dun, standaard matras in (nou ja, matras kun je het niet echt noemen). Maar hij heeft er nog nooit een hele nacht ingeslapen, steeds een paar uurtjes. Anders zou ik er waarschijnlijk ook voor kiezen een wat dikker matras te kopen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
wij hebben er een dikker matrasje in liggen is toch wat dikker en ligt denk ik ook fijner.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik heb destijds zo'n dikker matrasje erbij gekocht maar gebruik het eigenlijk nooit. Was erover aant twijfelen om het terug te brengen (kaartje zit er nog aan) maar bedacht me toen dat het voor een hele nacht misschien toch wel fijn zou zijn...
Teddyaapje- Ratel
Als het voor een paar uurtjes is blijft gewoon het dunne matras erin, en anders gebruiken we een gewoon matras, ligt toch prettiger denk ik.
Gast- Gast
als het voor een middagslaapje is ligt ze op het dunne matrasje, maar als ze er een hele nacht in ligt, dan nemen we het matras uit haar ledikantje mee. Dan vind ik het dunne matrasje van het campingbedje te dun.
Gast- Gast
Tot een mand of 3/4 lag ze op het dunne matrasje maar wel met een dik badlaken erop.
Daarna heeft ze alleen maar op het dikke matras gelegen. Het lijkt mij dus echt niet fijn dat dunne matrasje.
Ik vind het meer een plank.
Daarna heeft ze alleen maar op het dikke matras gelegen. Het lijkt mij dus echt niet fijn dat dunne matrasje.
Gast- Gast
Ik heb dat matrasje van de prenatal die je in kan klappen en dan in een tas doen echt ideaal vind ik...
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
meisjesmama schreef:Ik heb dat matrasje van de prenatal die je in kan klappen en dan in een tas doen echt ideaal vind ik...
die hebben wij ook idd
Teddyaapje- Ratel
Hier heeft ze eigenlijk nog nooit alleen op het dunne matrasje geslapen en ze slaapt regelmatig in het bedje, meestal voor een paar uur, en heel af en toe een nacht.
Vind het een kleine moeite om mee te nemen en lijkt me een stuk lekkerder liggen
Vind het een kleine moeite om mee te nemen en lijkt me een stuk lekkerder liggen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben een campingbedje van de Babydump en hebben er wel een extra matrasje bij gekocht. Het standaard matrasje die er ook in ligt is zo dun.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Hazeltje schreef:Het lijkt mij dus echt niet fijn dat dunne matrasje.
+1 Wij hebben ook het "inklapmatras" van de prenatal.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Teddyaapje schreef:meisjesmama schreef:Ik heb dat matrasje van de prenatal die je in kan klappen en dan in een tas doen echt ideaal vind ik...
die hebben wij ook idd
hier ook en die gebruik ik altijd. je gaat zelf toch ook niet op zo'n dun hard ding liggen. lijkt mij!
mirrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 149
Punten : 159
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: