Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Mij bijvoorbeeld.Alex schreef:Nouuuu dat zei PM vanmiddag ook al pest lekker iemand van je eigen grootte!
Gast- Gast
Hahaha.. Gewoon doorpellen!ProudMama schreef:Oke, ik lig in het ziekenhuis. Doodstil hier. Licht op de gang is al uit.
Alleen op een 4 persoonskamer, met 3 lege bedden.
En ik lig helemaal te gieren van het lachen... Die denken dat ik gek ben hoor, wordt straks afgevoerd in dwangbuis...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oke, ik lig in het ziekenhuis. Doodstil hier. Licht op de gang is al uit.
En ik lig helemaal te gieren van het lachen... Die denken dat ik gek ben hoor, wordt straks afgevoerd in dwangbuis...
Een positiedwangbuis?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oke, ik lig in het ziekenhuis. Doodstil hier. Licht op de gang is al uit.
Wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt. Ter observatie? Zijn de doktoren bang dat je een ikea verslaving hebt ontwikkeld en nu elke dag wilt gaan?
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Mag ik mee Mag ik mee ..Stuiterbal schreef:PM ik vind jou wel grappig ik denk dat ik bij je op bezoek ga komen
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Oke, ik lig in het ziekenhuis. Doodstil hier. Licht op de gang is al uit.
Een positiedwangbuis?
Soort inbakeren tegen een te vroege bevalling!
Gast- Gast
Hou op, straks moet ik aan de zuurstof!!
@Stuiterbal: Kom maar hoor, heb hier nog 3 lege bedden, dus je mag blijven slapen!
@Stuiterbal: Kom maar hoor, heb hier nog 3 lege bedden, dus je mag blijven slapen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag ik mee Mag ik mee ..Stuiterbal schreef:PM ik vind jou wel grappig ik denk dat ik bij je op bezoek ga komen
Tuurlijk !!!!!
Gast- Gast
Meiden ik ga naar bed... Mijn oogjes branden mn kop uit...
Sweet dreams!
Sweet dreams!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Twee bedden al gevuld, nog ééntje over, iemand?Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Mag ik mee Mag ik mee ..Stuiterbal schreef:PM ik vind jou wel grappig ik denk dat ik bij je op bezoek ga komen
Tuurlijk !!!!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hou op, straks moet ik aan de zuurstof!!
Ik spring nu in mijn auto....... ik zit toch al in mijn pyjama dus kan ik meteen in bed duiken !
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hou op, straks moet ik aan de zuurstof!!
Het zou wel de-meest-originele-plek-om-een-meeting-te-houden tot nu toe worden
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
MENSEN, ALLEMAAL KAPPEN, NU!!!ProudMama schreef:Kappen nou, straks ga ik nog bevallen van het lachen...
Gast- Gast
Vilein schreef:ProudMama schreef:Hou op, straks moet ik aan de zuurstof!!
Het zou wel de-meest-originele-plek-om-een-meeting-te-houden tot nu toe worden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Twee bedden al gevuld, nog ééntje over, iemand?Stuiterbal schreef:Smikkell schreef:Mag ik mee Mag ik mee ..Stuiterbal schreef:PM ik vind jou wel grappig ik denk dat ik bij je op bezoek ga komen
Tuurlijk !!!!!
Ik pik storm onderweg ook even op dan krijg je dit effect bij pm op de kamer.
Gast- Gast
Ja, ter observatie gelukkig, dus het valt mee..._Leah_ schreef:ProudMama schreef:Oke, ik lig in het ziekenhuis. Doodstil hier. Licht op de gang is al uit.
Wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt. Ter observatie? Zijn de doktoren bang dat je een ikea verslaving hebt ontwikkeld en nu elke dag wilt gaan?
Gast- Gast
Doen we nog aan pyjama-thema? Marshmallows? Foute muziek, kussengevechten en spookverhalen?
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: