Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Succes Storm.
Ik spring zo op de fiets, naar metro, dan trein en bus en dan meeting!
Fijne dag iedereen!
Ik spring zo op de fiets, naar metro, dan trein en bus en dan meeting!
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Nou ben ik net thuis kan ik weer terug naar het werk. Heb spullen daar laten liggen. Gelukkig woon ik dicht bij, maar toch.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ik moet met Nobucta meerijden anders kan ik niet mee (of ik moet met de bus gaan en da's zo'n gedoe!) ik rijd trouwens wel met haar weer mee terug (rond kwart over 4) want ik heb om 7 uur een sollicitatie en die moet ik nog voorbereiden, eten, omkleden etc etc..Theedoosje schreef:Storm je moet niet haasten hoor, later komen mag ook he. Ik zie jullie vanzelf wel. Soms komen er onverwachte dingen tussen, niks aan te doen. Probeer rustig aan te doen he.
Sorry maar ik ga echt iets vanuit de supermarkt meenemen voor de meeting want heb anders echt geen tijd ik neem sowieso drinken en koekjes mee!
Gast- Gast
Oow Lotus dat is wel irritant. Kun je die spullen anders niet de volgende keer meenemen? Of is het belangrijk?
Sunny> tot straks en goede reis!
Sunny> tot straks en goede reis!
Gast- Gast
Storm schreef:Nee ik moet met Nobucta meerijden anders kan ik niet mee (of ik moet met de bus gaan en da's zo'n gedoe!) ik rijd trouwens wel met haar weer mee terug (rond kwart over 4) want ik heb om 7 uur een sollicitatie en die moet ik nog voorbereiden, eten, omkleden etc etc..Theedoosje schreef:Storm je moet niet haasten hoor, later komen mag ook he. Ik zie jullie vanzelf wel. Soms komen er onverwachte dingen tussen, niks aan te doen. Probeer rustig aan te doen he.
Sorry maar ik ga echt iets vanuit de supermarkt meenemen voor de meeting want heb anders echt geen tijd ik neem sowieso drinken en koekjes mee!
Maar dan kan Nobucta ook rustig aan doen Nou kijk maar joh Ik vind het prima.
Succes alvast met je sollicitatie! Waar ergens is dat?
Gast- Gast
Bij een advocatenkantoor in het centrum ben zooo zenuwachtig en het lijkt me zo'n leuke baan!
Gast- Gast
Zou kunnen, maar er zit ook eten bij wat ik dan denk ik weg kan gooien. Ga nu dus maar even.
@Storm: Ach maakt toch niks uit als je niets zelf maakt. Het gaat toch vooral om de gezelligheid
@Storm: Ach maakt toch niks uit als je niets zelf maakt. Het gaat toch vooral om de gezelligheid
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
dus denk dat ik het wel haal ga dan zo ff boodschappen doen enzo. En dan rij ik door naar jou. Hoelang had jij er de vorige keer op gereden?
Gast- Gast
oow pff geen idee meer. Ik reed met Sanne mee. Niet zo heel lang.
edit: denk half uurtje of zo
edit: denk half uurtje of zo
Gast- Gast
dan rij ik hier wel om half 12 aan maare dan ben ik er weg van, douchen, boodschapjes doen zal nog een kleine traktatie meenemen omdat ik jarig ben geweest
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: