Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: Dagcafé
Burn schreef:Ik werd vanmiddag opeens gesmst door een collega van mijn broer, en daar heb ik 3 jaar geleden ook veel contact mee gehad. En we hebben elkaar toen gezien (wel in een grote groep) maar durfde niets te zeggen. En nja, nu smst hij dus, en we hebben eigk de hele dag gesmst. Ik heb de hele dag zeg maar binnen 5 min reactie, en nu vraag ik waarom hij me graag wil zien, krijg ik sinds 1,5 uur geen reactie.Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Mannen, gadver! Wat moeten die het moeilijk hebben met zichzelf? Ze doen zooo raar!
What's up?
En daar word ik heeeeeeeeeeeeel ongeduldig van!
Waarschijnlijk stel ik me aan, maar goed!
Oh, als mensen dan ook ineens niet meer reageren kan ik ook niet heel erg goed tegen hoor
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ze kunnen nu ook geen sorry zeggen op commando. Ik zou daar als het 'slachtoffer' niks mee kunnen, liever geen excuus dan een excuus omdat het moet en om er maar af te zijn.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Ik werd vanmiddag opeens gesmst door een collega van mijn broer, en daar heb ik 3 jaar geleden ook veel contact mee gehad. En we hebben elkaar toen gezien (wel in een grote groep) maar durfde niets te zeggen. En nja, nu smst hij dus, en we hebben eigk de hele dag gesmst. Ik heb de hele dag zeg maar binnen 5 min reactie, en nu vraag ik waarom hij me graag wil zien, krijg ik sinds 1,5 uur geen reactie.Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Mannen, gadver! Wat moeten die het moeilijk hebben met zichzelf? Ze doen zooo raar!
What's up?
Oh, als mensen dan ook ineens niet meer reageren kan ik ook niet heel erg goed tegen hoor
Ik word daar heeeeeeeel erg onzeker van!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Ik werd vanmiddag opeens gesmst door een collega van mijn broer, en daar heb ik 3 jaar geleden ook veel contact mee gehad. En we hebben elkaar toen gezien (wel in een grote groep) maar durfde niets te zeggen. En nja, nu smst hij dus, en we hebben eigk de hele dag gesmst. Ik heb de hele dag zeg maar binnen 5 min reactie, en nu vraag ik waarom hij me graag wil zien, krijg ik sinds 1,5 uur geen reactie.Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Mannen, gadver! Wat moeten die het moeilijk hebben met zichzelf? Ze doen zooo raar!
What's up?
Ik kan je alleen maar de hand schudden! Heb ik ook altijd heel erg last van... Maar je hoeft niet onzeker te zijn meid!
Chocolate Cookie- Ratel
Het is best fijn om al mijn problemen eens lekker van me af te schrijven! dat had ik veel eerder moeten doen
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Ik werd vanmiddag opeens gesmst door een collega van mijn broer, en daar heb ik 3 jaar geleden ook veel contact mee gehad. En we hebben elkaar toen gezien (wel in een grote groep) maar durfde niets te zeggen. En nja, nu smst hij dus, en we hebben eigk de hele dag gesmst. Ik heb de hele dag zeg maar binnen 5 min reactie, en nu vraag ik waarom hij me graag wil zien, krijg ik sinds 1,5 uur geen reactie.Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Mannen, gadver! Wat moeten die het moeilijk hebben met zichzelf? Ze doen zooo raar!
What's up?
Ik kan je alleen maar de hand schudden! Heb ik ook altijd heel erg last van... Maar je hoeft niet onzeker te zijn meid!
Ik ben zo bang dat ik iets verkeerds heb gedaan of het al weer verpest heb! Ik wil hem zo graag zien, maar dan gewoon normaal!
Burn- Lady Post-a-lot
Jade schreef:Het is best fijn om al mijn problemen eens lekker van me af te schrijven! dat had ik veel eerder moeten doen
Lekker blijven doen! Opkroppen enzo das ook niet goed voor je.
Chocolate Cookie- Ratel
Burn schreef:Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Ik werd vanmiddag opeens gesmst door een collega van mijn broer, en daar heb ik 3 jaar geleden ook veel contact mee gehad. En we hebben elkaar toen gezien (wel in een grote groep) maar durfde niets te zeggen. En nja, nu smst hij dus, en we hebben eigk de hele dag gesmst. Ik heb de hele dag zeg maar binnen 5 min reactie, en nu vraag ik waarom hij me graag wil zien, krijg ik sinds 1,5 uur geen reactie.Chocolate Cookie schreef:Burn schreef:Mannen, gadver! Wat moeten die het moeilijk hebben met zichzelf? Ze doen zooo raar!
What's up?
Ik ben zo bang dat ik iets verkeerds heb gedaan of het al weer verpest heb! Ik wil hem zo graag zien, maar dan gewoon normaal!
Ik ga bijna denken dat ik het zelf getypt heb Iig zou ik het zomaar zelf getypt kunnen hebben, dus ik begrijp je helemaal haha!
Chocolate Cookie- Ratel
Ik heb een hele lieve troostkat Hij komt altijd naast me op de bank liggen en dan legt hij altijd héél eventjes een bemoedigend pootje op m'n bovenarm, zó lief!! Dat wilde ik even kwijt
Gast- Gast
En nu lig ik maar te piekeren! Wel m'n gevoelens smsen, niet m'n gevoelens smsenArgh!
Jongens...
Jongens...
Burn- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Ik zit het ook te kijken. Onvoorstelbaar dat die vrouwen geen idee meer hebben dat ze iemand zo vreselijk gepest hebben, die ene vrouw zei zelfs dat ze zich kon voorstellen dat ze DAT gepest had. Pardon??? Het gaat wel over een mens. Als het zelf nou van die lekkere wijven waren...
Ik werd ook pissig over het commentaar van die rector of directeur, die maakte echt een kutopmerking. Ik ben zelf ook heel erg gepest en het steekt echt wat er gezegd wordt.
+1. Vooral DAT inderdaad én de rector die zei dat het vast allemaal wel meeviel...
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Gast- Gast
Als je er niet zeker van bent moet je het niet doen Burn! Maar met piekeren kom je meestal niet verder.
Chocolate Cookie- Ratel
Vervelend PM! Snap wel dat je bang bent. Maar het komt goed! *straalt positiviteit door*ProudMama schreef:Vanmorgen naar Ikea geweest, in rolstoel gezeten, niet gelopen hoor. Vanmiddag gezellig Alex op bezoek gehad en vanavond even weg geweest en proefritje gemaakt (mijn man, ik durfde er niet in te rijden haha) in auto.
Nu is mijn buik onrustig en ben ik zoooooo bang dat ik teveel gedaan heb, terwijl het helemaal niet veel is. Heb namelijk vooral gewoon gezeten. Rolstoel, proefrit, gesprekje met dealer enz.
Hebben jullie de auto wel gekocht of dat niet?
Chocolate Cookie- Ratel
oooh! Wat lief Maple!
PM. Komt vast allemaal goed!
CC! Hij slaapt, dat weet ik. Hij is net terug van 4,5 week Amerika.. Maar dan had hij toch wel ff kunnen zeggen dattie ging slapen ofzo! Gadver!
PM. Komt vast allemaal goed!
CC! Hij slaapt, dat weet ik. Hij is net terug van 4,5 week Amerika.. Maar dan had hij toch wel ff kunnen zeggen dattie ging slapen ofzo! Gadver!
Burn- Lady Post-a-lot
@ Burn: Haha ja zo denk ik ook altijd hoor. Mannen
@ PM: Oooh wat leuk!
@ PM: Oooh wat leuk!
Chocolate Cookie- Ratel
ProudMama schreef:Ja, hebben een andere auto! Zaterdag ophalen
Super!!
Heb je al aardbeien op?
Gast- Gast
Nee, nog niet. Hebben ff snel broodje gegeten en daarna deur uit gegaan.Alex schreef:ProudMama schreef:Ja, hebben een andere auto! Zaterdag ophalen
Super!!
Heb je al aardbeien op?
Morgenochtend lekker met suiker op een witte boterham... nu al zin in!!
Gast- Gast
Slaap lekker Jade!
Chocolate Cookie- Ratel
Oehh lekker! Ik ga dat ook maar doen!! Vanavond zaten er al wat door de yoghurt, jummie!
Gast- Gast
Ik ga ook maar eens slapen! Slaap lekker alvast
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: