Dagcafé
+19
Happydobby
Fearie
Jordana
Ugly Betty
Cheesegirl
May
Sarah1985
Oasis
Lady4
Atelier Madame
VeryCherry
ExpressoB
Lotus
Summerlovin
Suus
Sjaantje
Phileine
Burn
Chocolate Cookie
23 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Bwhahaa stel je voor nee hoor, ik ken het kantoor dus dat komt wel goedProudMama schreef:Je hebt toch geen foutje gemaakt waardoor je sollicitatie terecht gekomen is bij een of andere club die pas 's avonds laat open gaat?Storm schreef:Ja, ik vond het ook vreemd! Ze belden mij afgelopen woensdagavond om 20:45 op, ook al zo vreemd. Ze hebben het doordeweeks te druk zeiden ze.Alex schreef:Wat raar, een sollicitatiegesprek op zaterdagavond?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Je hebt toch geen foutje gemaakt waardoor je sollicitatie terecht gekomen is bij een of andere club die pas 's avonds laat open gaat?Storm schreef:Ja, ik vond het ook vreemd! Ze belden mij afgelopen woensdagavond om 20:45 op, ook al zo vreemd. Ze hebben het doordeweeks te druk zeiden ze.Alex schreef:Wat raar, een sollicitatiegesprek op zaterdagavond?
Dat zou toch wat zijn zeg, dat je dat helemaal niet door zou hebben en netjes in je blousje aankomt om te solliciteren
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Zo ik heb de papieren boel een beetje weg gewerkt, het begin is er!
Zal nu alvast even met het eten beginnen te snijden.
We gaan vroeg eten zodat we straks nog kunnen behangen!
Nog 2 muren te gaan (wel de lastigste met klein stukjes en rare hoekjes)
En dan morgen of zondag sauzen.
Hopelijk zondag vloerbedekking halen. (maar ligt er net even aan of m´n vriend vroeg thuis is)
En ik hoop dat m´n vriend volgende week vrijdag of zaterdag naar de ikea wil (dan zal het wel erg druk zijn!)
Zal nu alvast even met het eten beginnen te snijden.
We gaan vroeg eten zodat we straks nog kunnen behangen!
Nog 2 muren te gaan (wel de lastigste met klein stukjes en rare hoekjes)
En dan morgen of zondag sauzen.
Hopelijk zondag vloerbedekking halen. (maar ligt er net even aan of m´n vriend vroeg thuis is)
En ik hoop dat m´n vriend volgende week vrijdag of zaterdag naar de ikea wil (dan zal het wel erg druk zijn!)
Gast- Gast
Whahaha, en dat dan de eerste opmerking is: Zo, trek maar eens wat uit, kunnen we bekijken of je past bij het beeld van personeel dat we hebben.Fearie schreef:ProudMama schreef:Je hebt toch geen foutje gemaakt waardoor je sollicitatie terecht gekomen is bij een of andere club die pas 's avonds laat open gaat?Storm schreef:Ja, ik vond het ook vreemd! Ze belden mij afgelopen woensdagavond om 20:45 op, ook al zo vreemd. Ze hebben het doordeweeks te druk zeiden ze.Alex schreef:Wat raar, een sollicitatiegesprek op zaterdagavond?
Dat zou toch wat zijn zeg, dat je dat helemaal niet door zou hebben en netjes in je blousje aankomt om te solliciteren
Gast- Gast
Storm schreef:Bwhahaa stel je voor nee hoor, ik ken het kantoor dus dat komt wel goedProudMama schreef:Je hebt toch geen foutje gemaakt waardoor je sollicitatie terecht gekomen is bij een of andere club die pas 's avonds laat open gaat?Storm schreef:Ja, ik vond het ook vreemd! Ze belden mij afgelopen woensdagavond om 20:45 op, ook al zo vreemd. Ze hebben het doordeweeks te druk zeiden ze.Alex schreef:Wat raar, een sollicitatiegesprek op zaterdagavond?
Hahahaha dat zou wat zijn
Gast- Gast
]Lily schreef:van al dat geklets hier over kleding krijg ik ook zin om te shoppen
Mag ik mee?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Dus jij kan ook shoppen!Isabella schreef:Ik heb 300 euro meer salaris gekregen dan dat ik had verwacht
Of niet?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Whahaha, en dat dan de eerste opmerking is: Zo, trek maar eens wat uit, kunnen we bekijken of je past bij het beeld van personeel dat we hebben.Fearie schreef:ProudMama schreef:Je hebt toch geen foutje gemaakt waardoor je sollicitatie terecht gekomen is bij een of andere club die pas 's avonds laat open gaat?Storm schreef:Ja, ik vond het ook vreemd! Ze belden mij afgelopen woensdagavond om 20:45 op, ook al zo vreemd. Ze hebben het doordeweeks te druk zeiden ze.Alex schreef:Wat raar, een sollicitatiegesprek op zaterdagavond?
Ik zie het al helemaal voor me hahaha !
Fearie- Ratel
Heel vervelend Isabella!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Isabella schreef:Ik heb 300 euro meer salaris gekregen dan dat ik had verwacht
Das een mooie meevaller. Waar ga je het aan besteden?
Fearie- Ratel
Dat scheelt wss in prijs ja. Die ik gezien had is van Desigual: .Carola589 schreef:
Maar morgen heb ik voor het eerst echt die jurk aan.
Heb je een foto van je jurk? [/quote]
Dit is hem
Effe zo heb er geen foto van
http://www.vd.nl/dames/jurken/liv-collection/jurk/g20856221.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20856221%26fh_lister_pos%3D13%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames_dames_jurken%257d%252fbrand%253d%257bliv20collection%253bliv20essentials%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik kan na mijn aankoop van gister even niet meer shoppen. Althans, zodra ik het betaald heb...
Gast- Gast
Lily schreef:haha van mij wel, weet alleen nog niet wanneer ik ga shoppen
Ik hoopte dat we nu zouden gaan dan kan ik weg van m'n werk
Ugly Betty- Kletskop
ProudMama schreef:Ik kan na mijn aankoop van gister even niet meer shoppen. Althans, zodra ik het betaald heb...
Wat heb je gekocht?
Ugly Betty- Kletskop
Leuk jurk Jordana! Heb je de rode?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ben echt zo blij als een kind dat ik iets voor mezelf mag kopen ik voel me nu ook niet meer zo schuldig dankzij jullie woorden, thanks
Gast- Gast
Samen online shoppen!!Ugly Betty schreef:Lily schreef:haha van mij wel, weet alleen nog niet wanneer ik ga shoppen
Gast- Gast
Een andere auto.Ugly Betty schreef:ProudMama schreef:Ik kan na mijn aankoop van gister even niet meer shoppen. Althans, zodra ik het betaald heb...
Wat heb je gekocht?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Samen online shoppen!!Ugly Betty schreef:Lily schreef:haha van mij wel, weet alleen nog niet wanneer ik ga shoppen
dat is ook nog een optie, tja ik moet werken tot 18u en vanavond vier ik m`n verjaardag dus shoppen zit er vandaag niet in.
Gast- Gast
Carola589 schreef:Leuk jurk Jordana! Heb je de rode?
Ja, ik doen er dan een witte bolero overheen en witte schoenen onder..
Wnat morgen een feest voor een toekomstige oudcollega en ik ga zo...
Ik vind het reuze eng...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: