Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraagje

+3
Fearie
VeryCherry
lyke
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

vraagje - Pagina 2 Empty Re: vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 4:41

_Donnaa schreef:Er zat idd een brief bij de Yes in het pakket dat Yes ging stoppen en dat je een ander blad kreeg en daarna kreeg je nog een brief in een enveloppe, met meer info..

Maar het schijnt dus idd dat heel veel die laatste brief nooit gehad hebben..

Die brief heb ik idd nooit gehad.. misschien moet ik idd nog maar een keer terug bellen dan
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje - Pagina 2 Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 5:38

Paraplu schreef:Ik heb het ook gehad, werd ook iets van 128 euro afgeschreven voor de Flair. Ook gebeld maar werd me inderdaad ook verteld dat het was omgezet tot wederopzegging.. laughcry

Dan vrees ik dat het bij mij ook het geval is.
Ik heb vorig jaar juni een cadeau-abonnement gehad voor een half jaar Yes, die automatisch zou stoppen. Maar ik krijg nu nog steeds de Flair in de bus.

Ik ga eens even mijn rekening checken.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje - Pagina 2 Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 5:38

lyke86 schreef:
_Donnaa schreef:Er zat idd een brief bij de Yes in het pakket dat Yes ging stoppen en dat je een ander blad kreeg en daarna kreeg je nog een brief in een enveloppe, met meer info..

Maar het schijnt dus idd dat heel veel die laatste brief nooit gehad hebben..

Die brief heb ik idd nooit gehad.. misschien moet ik idd nog maar een keer terug bellen dan

Die heb ik ook nooit gehad....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje - Pagina 2 Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 5:58

Nou inderdaad. Ze hebben in december geld afgeschreven voor een half jaar Flair. Heb zonet de klantenservice gebeld om mijn abonnement stop te zetten. Deze loopt af op 10 juni. Gelukkig was dat geen probleem aangezien je 6 weken voor die tijd moet opzeggen.

Ik heb niet geklaagd over het feit dat ze zomaar hebben verlengd. Heb nu bijna een half jaar extra gekregen. Dan had ik maar eerder moeten klagen over de gang van zaken toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje - Pagina 2 Empty Re: vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 6:09

Mammalin schreef:Nou inderdaad. Ze hebben in december geld afgeschreven voor een half jaar Flair. Heb zonet de klantenservice gebeld om mijn abonnement stop te zetten. Deze loopt af op 10 juni. Gelukkig was dat geen probleem aangezien je 6 weken voor die tijd moet opzeggen.

Ik heb niet geklaagd over het feit dat ze zomaar hebben verlengd. Heb nu bijna een half jaar extra gekregen. Dan had ik maar eerder moeten klagen over de gang van zaken toch?

Ja opzich wel, maar het is niet netjes dat heel veel mensen die brief niet ontvangen hebben en nu opeens veel geld moeten betalen voor een abonnement wat ze misschien niet eens willen.

Ik heb de klantenservice nog een keer gebeld en het verhaal nog een keer uitgelegd maar het enige wat ze wilden doen is de termijn verkorten naar 3 maanden en dus ook alleen voor 3 maanden betalen.
Vond die vrouw trouwens niet heel vriendelijk. Maar goed ik was zelf ook niet heel vriendelijk denk ik.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje - Pagina 2 Empty Re: vraagje

Bericht  Prosecco wo 25 mei 2011 - 19:47

Ze mogen tegenwoordig je abonnement helemaal niet meer zomaar met een jaar verlengen. Als jij nu je abo opzegt heb je een maand opzeg termijn en de rest van het geld moeten ze terug storten. Dus ik zou ze nog even bellen en zeggen dat je per direct je abo op wilt zeggen met in acht neming van de maand opzegtermijn.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje - Pagina 2 Empty Re: vraagje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum