Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraagje

+3
Fearie
VeryCherry
lyke
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

vraagje Empty vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 1:13

Hi,

Heeft er hier iemand van jullie wel s gebruik gemaakt van de 52 yessen voor 52 euro actie??
En was dit abonnement dan tot wederopzegging of liep dit automatisch af?
Ik krijg sinds de yes gestopt is de viva..
En vandaag is opeens 122 euro van mijn rekening afgeschreven voor een jaar verlenging.
Ik dacht dat mijn yes abonnement automatisch ophield.
Maar niet dus.. heb sanoma al gebeld en die beweren dat het tot wederopzegging was.
Geloof hier eigenlijk niks van.

Kan die 122 euro echt niet missen dus baal als een stekker!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  VeryCherry wo 25 mei 2011 - 1:14

Zonder bericht van jou kant verlengen ze tot je een ons weegt, dus ik vrees dat je pech hebt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:14

Het klopt dat het tot wederopzegging is. Je hebt dus pech en zit er nog een jaar aan vast. Het beste wat je kan doen is wel nu meteen opzeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Fearie wo 25 mei 2011 - 1:16

Denk ook dat je pech hebt, zou het meteen opzeggen zodat het volgend jaar niet weer fout gaat. Zag hier laatst een stuk over op tv (bij Kassa of Radar) en Sanoma wou met die vrouw niet mee werken tot opzegging van haar abonnement. Uiteindelijk stonden ze met een advocaat op de stoep en werd het allemaal teruggedraaid. Misschien dat je een bezwaar/klacht kunt indienen en dat ze je tegemoet komen? Maar zou nergens rekening mee houden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:18

Ik heb dat ook 1 keer gehad. En gelukkig had ik iemand aan de telefoon die wel heel aardig was en begrijpelijk. Ze zijn me toen tegemoet gekomen door er ipv een jaar een half jaar van te maken en daarna opzegging. Zo was ik niet ineens heel veel geld kwijt eraan.
Vond het wel heel erg attent !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 1:18

Megara schreef:Het klopt dat het tot wederopzegging is. Je hebt dus pech en zit er nog een jaar aan vast. Het beste wat je kan doen is wel nu meteen opzeggen.

Ja ik heb de klantenservice gebeld.. en heb ze verteld dat ik er al niet blij mee was dat ik overgezet werd op de viva.
En ik wil ook niet switchen naar een ander blad..
Pf zo jammer dat bedrijven enzo niet waarschuwen als je abonnement bijna afloopt!

Die vrouw had als enige oplossing om de jaar verlenging een 3 maanden verlenging te maken en dat ik dan over 3 weken het geld terug krijg en dat er dan voor een kwartaal weer geld afgeschreven word.

Pf het is niet mijn dag vandaag geloof ik
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:19

lyke86 schreef:
Megara schreef:Het klopt dat het tot wederopzegging is. Je hebt dus pech en zit er nog een jaar aan vast. Het beste wat je kan doen is wel nu meteen opzeggen.

Ja ik heb de klantenservice gebeld.. en heb ze verteld dat ik er al niet blij mee was dat ik overgezet werd op de viva.
En ik wil ook niet switchen naar een ander blad..
Pf zo jammer dat bedrijven enzo niet waarschuwen als je abonnement bijna afloopt!

Die vrouw had als enige oplossing om de jaar verlenging een 3 maanden verlenging te maken en dat ik dan over 3 weken het geld terug krijg en dat er dan voor een kwartaal weer geld afgeschreven word.

Pf het is niet mijn dag vandaag geloof ik

Nou mooi opgelost toch !!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:20

Ik vind het in jouw situatie wel raar dat ze het blad verlengen.

Je had officieel een abbonnement op Yes, maar dat blad bestaat niet meer. Dat zij je daarvoor VIVA geven is een leuke oplossing tot dat je 52x een blad heb gehad.. Jij wilt de YES en niet de VIVA nog een jaar (bij wijze van..)

Toch denk ik dat je niet echt een poot hebt om op te staan. Meestal zijn dat soort zaken wel goed ingedekt door een bedrijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 1:21

Stuiterbal schreef:
lyke86 schreef:
Megara schreef:Het klopt dat het tot wederopzegging is. Je hebt dus pech en zit er nog een jaar aan vast. Het beste wat je kan doen is wel nu meteen opzeggen.

Ja ik heb de klantenservice gebeld.. en heb ze verteld dat ik er al niet blij mee was dat ik overgezet werd op de viva.
En ik wil ook niet switchen naar een ander blad..
Pf zo jammer dat bedrijven enzo niet waarschuwen als je abonnement bijna afloopt!

Die vrouw had als enige oplossing om de jaar verlenging een 3 maanden verlenging te maken en dat ik dan over 3 weken het geld terug krijg en dat er dan voor een kwartaal weer geld afgeschreven word.

Pf het is niet mijn dag vandaag geloof ik

Nou mooi opgelost toch !!

Ja als ik de reacties zo lees wel.
Maar baal er toch van dat ik dit niet wist want liever had ik dat het abonnement gewoon ophield.
Ik lees de viva niet dus vind het dan alsnog zonde om 40 euro uit te geven eraan.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:21

Punk'd schreef:Ik vind het in jouw situatie wel raar dat ze het blad verlengen.

Je had officieel een abbonnement op Yes, maar dat blad bestaat niet meer. Dat zij je daarvoor VIVA geven is een leuke oplossing tot dat je 52x een blad heb gehad.. Jij wilt de YES en niet de VIVA nog een jaar (bij wijze van..)

Toch denk ik dat je niet echt een poot hebt om op te staan. Meestal zijn dat soort zaken wel goed ingedekt door een bedrijf.
+1. Dat was ook wat ik me bedacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:21

Dat lijkt me inderdaad een hele nette oplossing. Ben je er op in gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 1:22

Punk'd schreef:Ik vind het in jouw situatie wel raar dat ze het blad verlengen.

Je had officieel een abbonnement op Yes, maar dat blad bestaat niet meer. Dat zij je daarvoor VIVA geven is een leuke oplossing tot dat je 52x een blad heb gehad.. Jij wilt de YES en niet de VIVA nog een jaar (bij wijze van..)

Toch denk ik dat je niet echt een poot hebt om op te staan. Meestal zijn dat soort zaken wel goed ingedekt door een bedrijf.

Ja dat had ik ook tegen die klantenservice mevrouw gezegd. Maar dat zullen ze idd wel goed geregeld hebben.
Toen de yes stopte en mijn abonnement op viva over ging is er ook niks vermeld over opzeggen e.d.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 1:23

Megara schreef:Dat lijkt me inderdaad een hele nette oplossing. Ben je er op in gegaan?

Ja ben er op ingegaan.. Liever 3 maanden dan een jaar vastzitten aan dat abonnement.
Maar vind het toch vervelend.
Heb de incasso opdracht gestorneerd en hopelijk heb ik mijn geld dan wat sneller terug.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 1:28

Blijft balen natuurlijk. Zo'n 'fout' maak je maar een keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Error wo 25 mei 2011 - 3:06

Ik heb het ook gehad, werd ook iets van 128 euro afgeschreven voor de Flair. Ook gebeld maar werd me inderdaad ook verteld dat het was omgezet tot wederopzegging.. laughcry
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 3:09

lyke86 schreef:

Ja dat had ik ook tegen die klantenservice mevrouw gezegd. Maar dat zullen ze idd wel goed geregeld hebben.
Toen de yes stopte en mijn abonnement op viva over ging is er ook niks vermeld over opzeggen e.d.
Jazeker wel.. Er zat toen een brief bij dat de Yes overging op tijdschrift (Viva o.i.d. was voor iedereen anders) en je kon er ook gewoon heen bellen om het stop te zetten en dan de rest van het reeds betaalde bedrag terug te krijgen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Verde wo 25 mei 2011 - 3:22

_Donnaa schreef:
lyke86 schreef:

Ja dat had ik ook tegen die klantenservice mevrouw gezegd. Maar dat zullen ze idd wel goed geregeld hebben.
Toen de yes stopte en mijn abonnement op viva over ging is er ook niks vermeld over opzeggen e.d.
Jazeker wel.. Er zat toen een brief bij dat de Yes overging op tijdschrift (Viva o.i.d. was voor iedereen anders) en je kon er ook gewoon heen bellen om het stop te zetten en dan de rest van het reeds betaalde bedrag terug te krijgen..


Ik weet ook zeker dat er toen een brief bij zat, of zelfs apart verstuurd. Met duidelijk vermeld dat je automatisch een ander tijdschrift zou krijgen en dat je huidige abonnement ook daarnaartoe mee zou gaan.
Tenzij je toen had gebeld daarover, is dat dus wat er is gebeurd.
Ik heb toen ook gebeld om een ander tijdschrift te kiezen (Viva ipv Grazia) en om direct telefonisch mijn abonnement op te zeggen. Dit liep nog tot eind maart, dus dat leek me wel oké.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 3:39

_Donnaa schreef:
lyke86 schreef:

Ja dat had ik ook tegen die klantenservice mevrouw gezegd. Maar dat zullen ze idd wel goed geregeld hebben.
Toen de yes stopte en mijn abonnement op viva over ging is er ook niks vermeld over opzeggen e.d.
Jazeker wel.. Er zat toen een brief bij dat de Yes overging op tijdschrift (Viva o.i.d. was voor iedereen anders) en je kon er ook gewoon heen bellen om het stop te zetten en dan de rest van het reeds betaalde bedrag terug te krijgen..

Ik heb nooit een brief ontvangen.
Normaal ben ik redelijk op de hoogte van wanneer mijn abonnementen aflopen en van deze wist ik ook dat hij aan zijn einde liep. Dus ik ging er vanuit dat hij dan vanzelf zou stoppen.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 3:41

Hoe wist je dan dat je de Viva zou krijgen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Inge wo 25 mei 2011 - 3:42

Mijn yes was omgezet naar de Grazia.
Nou zat er toen bij de yes een brief dat ik grazia ging krijgen ipv yes en dat dat tot het einde van mijn abbo zou zijn. (tenminste dat dacht ik echt, lees hier andere dingen over die brief)

Nou was er opeens een bedrag afgeschreven door Grazia, meteen opgebeld en bij mij is het abonnement meteen stop gezet en de dag erna had ik mijn geld al retour.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 3:45

_Donnaa schreef:Hoe wist je dan dat je de Viva zou krijgen?

Omdat ik het forum gevolgd had.. wist pas dat ik de viva kreeg toen ik hem ook daadwerkelijk kreeg.
Maar door de yes website wist ik wel dat ik een ander blad ging krijgen.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  lyke wo 25 mei 2011 - 3:45

Inge schreef:Mijn yes was omgezet naar de Grazia.
Nou zat er toen bij de yes een brief dat ik grazia ging krijgen ipv yes en dat dat tot het einde van mijn abbo zou zijn. (tenminste dat dacht ik echt, lees hier andere dingen over die brief)

Nou was er opeens een bedrag afgeschreven door Grazia, meteen opgebeld en bij mij is het abonnement meteen stop gezet en de dag erna had ik mijn geld al retour.

Dat is erg aardig.. Had gehoopt dat ze dat bij mij ook hadden kunnen doen.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 3:46

lyke86 schreef:
_Donnaa schreef:Hoe wist je dan dat je de Viva zou krijgen?

Omdat ik het forum gevolgd had.. wist pas dat ik de viva kreeg toen ik hem ook daadwerkelijk kreeg.
Maar door de yes website wist ik wel dat ik een ander blad ging krijgen.
Dat topic heeft ook vol gestaan met reacties over erheen bellen om het stop te zetten..

Maargoed, kan je niet nog een keer bellen en dan hopen dat je een ander aan de lijn krijgt die wel mee wil werken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Inge wo 25 mei 2011 - 3:46

Hmz lees toch hele verschillende verhalen (ik reageerde eerst voor ik alles las hier :p)
Maar degene aan de klantenservice heeft voor mij meteen het abbo stop gezet toen ik daarover belde, was al in februari geloof ik.
Ik gaf aan dat ik dacht dat in de brief bij Yes stond dat je tot het einde van je abonnement een ander blad zou krijgen. dat klopte zei de vrouw en daarna was een aparte brief verzonden dat je tot wederopzegging vast zat aan het nieuwe blad... deze laatste brief heb ik nooit gekregen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 3:47

Er zat idd een brief bij de Yes in het pakket dat Yes ging stoppen en dat je een ander blad kreeg en daarna kreeg je nog een brief in een enveloppe, met meer info..

Maar het schijnt dus idd dat heel veel die laatste brief nooit gehad hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje Empty Re: vraagje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum