Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vriend's peetoom

5 plaatsers

Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty vriend's peetoom

Bericht  Joy di 24 mei 2011 - 21:50

Ik lees hier al enige tijd mee, maar nu zit ik zelf met iets en weet niet zo goed met wie ik dit anders kan bespreken, dus vandaar dat ik het hier plaats.

Ben nu ruim 4 jaar samen met mijn vriend. Dat gaat verder allemaal goed maar het heeft te maken met zijn peetoom van hem.
Zo’n 3 jaar geleden moesten wij naar hetzelfde feest als de oom en tante van mijn vriend. Ik wist niet hoe laat dit zou beginnen, dus had ik zijn oom gesmst. Kreeg een sms terug met de tijd van het feest maar ook nog dat hij het leuk vond dat ik ook kwam want hij dacht vaak aan me en was een beetje verliefd op me. Ik was hier nogal van geschrokken. Heb toen ook niets meer van me laten horen. Dit heb ik niet aan mijn vriend laten lezen aangezien hij nogal goed met zijn oom kan opschieten. Zou niet weten hoe hij hier op had gereageerd. En had ook geen zin in gedoe. Naar dat feest geweest. Niet echt veel tegen die oom gezegd, had ik namelijk weinig behoefte aan. Toen we naar huis gingen, vroeg hij nog aan me of ik toch niet bang voor hem was. Ik nee gezegd en ben toen gegaan.

Verder niets meer van gehoord gelukkig en ook niet meer met mijn vriend besproken. Dacht dat het allemaal wel mee viel. En als hij dan echt verliefd op me was dacht ik dat dit wel over was. Hebben dan ook nog gewoon contact met zijn oom en tante.

Gister was ik jarig. Had verschillende smsjes gekregen toen ik er ook een van zijn peetoom kreeg. Stond er in: Hiepderpiep Joy, gefeliciteerd met je 24e verjaardag. Moest aan je denken en dacht die is vandaag jarig en dus goede reden om een sms te sturen. Maar ik denk wel vaker aan je, kan er niets aan doen, maar je hebt gewoon iets. Fijne dag vandaag xxx

Heb dit weer niet tegen mijn vriend verteld omdat ik het eigenlijk niet durf en bang ben dat er dan ruzie in de familie van mijn vriend komt. Hij vroeg nog wel of ik een sms van zijn oom had gehad, want hij had eerst mijn vriend gesmst wat mijn nummer was. Toen dacht ik echt; waar haalt hij dan het lef vandaan om mij zoiets te smsen. Heb ook niet op zijn sms gereageerd en heb het ook gewist. Maar wat wil hij hier nu mee bereiken? Weet niet of ik dit nu tegen mijn vriend moet zeggen. Heb geen zin in gedoe. En heb het al gewist, dus bewijs heb ik ook niet meer. En wat moet ik tegen zijn oom zeggen als ik die weer zie. Weer gewoon normaal doen alsof er niets aan de hand is?

Graag hoor wat jullie in zo’n situatie zouden doen, want weet even niet met wie ik dit anders kan bespreken.
Joy
Joy
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 9
Registratiedatum : 24-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty Re: vriend's peetoom

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 21:56

Ik zou het gedrag van de oom vooral negeren en ik had het berichtje denk ik wel aan mijn vriend laten zien. Bij zoiets kan je soms beter samen staan dan alleen. Je weet natuurlijk niet of die oom ooit tot een actie over zal gaan, maar dan zijn er in elk geval meer mensen op de hoogte en kan je erger voorkomen. Ik zou het dus wel graag delen met iemand, ook voor mijn eigen rust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty Re: vriend's peetoom

Bericht  Caramba di 24 mei 2011 - 21:59

Ik zou het wel tegen mijn vriend zeggen en ook laten zien wat die oom gestuurd heeft. Dat als bewijs. Ook zou ik zeggen dat dit niet het enige is wat hij gestuurd heeft.
Die oom zou ik verder negeren.


Laatst aangepast door Spetterdespat op di 24 mei 2011 - 22:17; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty Re: vriend's peetoom

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:03

Ik zou het nog niet zeggen tegen je vriend, het zijn er nog maar 2. Ik zou `m gewoon terugsmsen dat je hier niet van gediend bent en niet meer wenst smsjes te ontvangen met die opmerkingen. Als hij dit nog wel doet zou ik het wel tegen je vriend vertellen en de smsjes laten zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty Re: vriend's peetoom

Bericht  Lady4 di 24 mei 2011 - 22:07

Ik zou zoiets niet verzwijgen voor mijn vriend. Mocht er een rel in de familie ontstaan, dan is dat nog altijd zíjn verantwoordelijkheid en niet de jouwe. Hij weet heel goed waar hij mee bezig is.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty Re: vriend's peetoom

Bericht  Pussycat di 24 mei 2011 - 22:15

Ik zou het ook niet verzwijgen, want dan maak je het groter dan het is.
En als die oom door krijgt dat jij ermee zit dan heeft hij je in een hoek.
Als jij je vriend al op de hoogte stelt en zelf er luchtig mee omgaat dan doe je alsof het je niks doet. En dan hoeft hij verder geen rare ideeen te krijgen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty Re: vriend's peetoom

Bericht  Joy di 24 mei 2011 - 22:32

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het verder ook negeren en laat het zo maar. Mocht het echt vaker voor gaan komen dan ga ik het wel aan mijn vriend vertelen. En ik laat verder ook niets merken aan die oom. Doe er maar normaal tegen. Maar vraag me wel af wat hij hier mee denkt te bereiken.
Joy
Joy
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 9
Registratiedatum : 24-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty Re: vriend's peetoom

Bericht  luisa di 24 mei 2011 - 23:08

Ik zou ten eerste die oom een sms terug sturen waarin je erg duidelijk maakt hier niet van gedient te zijn.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty Re: vriend's peetoom

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:09

luisa schreef:Ik zou ten eerste die oom een sms terug sturen waarin je erg duidelijk maakt hier niet van gedient te zijn.

+1, ook mijn gedachte. Als de oom dan nog niet ophoudt, zou ik het toch wel aan mijn vriend vertellen geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vriend's peetoom Empty Re: vriend's peetoom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum