Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet hij opeens weer?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat moet hij opeens weer? Empty Wat moet hij opeens weer?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 21:11

Ik hoorde van de week van mijn broertje dat mijn vader hem na 3! jaar geen contact weer heeft gebeld.
Mijn broertje was eigenlijk een beetje van slag daardoor, want zoals altijd heeft meneer een bord voor zijn kop en blijkbaar kun je gewoon 3 jaar geen contact hebben, om daarna weer normaal te doen :S. Nu wilde hij binnenkort langs mijn broertje gaan om te praten.
Maar aan de andere kant ben ik nu best bang dat hij met mij straks ook weer contact gaat zoeken, waar ik gewoon niet op zit te wachten, want hij heeft zo verschrikkelijk veel stuk gemaakt.
Wat moet ik hier nu weer mee? Ik maak me ook best druk dat hij mijn broertje weer gaat ompraten met zijn mooie valse beloftes en mijn broertje ook weer terug zakt en teleurgesteld is, terwijl het net zo goed met hem gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet hij opeens weer? Empty Re: Wat moet hij opeens weer?

Bericht  Pussycat di 24 mei 2011 - 21:14

Wilt jou broertje zelf ook geen contact meer dan? Of vind hij dat contact misschien wel prettig?

Voor jezelf is het makkelijk als jij geen contact wilt... gewoon zeggen dat je geen contact wilt ook als hij belt dat zeggen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet hij opeens weer? Empty Re: Wat moet hij opeens weer?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 21:21

Mijn broertje is er eigenlijk ook klaar mee, maar mijn vader is goed in manipuleren. En dat maakt het gewoon weer eng.
Ik merkte ook aan mijn broertje dat hij wel weer van slag was doordat hij heeft gebeld. En het is niet zomaar even dat we hem niet aardig vinden, maar hij heeft onze jeugd echt verkloot en daar worden we nog dagelijks mee geconfronteerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet hij opeens weer? Empty Re: Wat moet hij opeens weer?

Bericht  Pussycat di 24 mei 2011 - 21:26

Ik snap precies wat jij bedoelt. Mijn vader is net zo en mijn zusje heeft zo nu en dan ook nog contact met hem.
Maar dat wilt ze zelf ook... nou ja eigenlijk weet ze nog niet zo goed wat ze zelf wilt, maar ze vind het te moeilijk om definitief te zeggen dat ze er klaar mee is.

En dat heb ik zelf wel gedaan en als hij een poging doet dan zeker ik gewoon niet of koel.

Maar ja wel lastig als jou broertje zich makkelijk laat beinvloeden terwijl hij dit niet zou willen. Hij zal het toch zelf moeten doen door zelf te zeggen dat hij ook echt geen contact wilt.
Heeft hij die afspraak wel gemaakt met zijn vader trouwens?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet hij opeens weer? Empty Re: Wat moet hij opeens weer?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 21:35

Nou ja het is maar de vraag of hij die afspraak gaat na komen, want mijn broertje heeft ook gezegd, als je wil praten kom je maar hierheen want ik kom niet naar jou toe. Dus ik ben benieuwd of hij werkelijk naar mijn broertje gaat.

Mijn moeder was een paar maanden geleden naar een crematie van een oud collega van mijn vader, wij hebben altijd contact met ze gehad. En toen was mijn vader daar dus ook, maar mijn moeder heeft hem voor de rest ook niet gesproken omdat zij die behoefte gewoon echt niet heeft. Maar toen hoorde ze dus van een andere oud collega dat mijn vader het zo erg vond dat hij zijn kinderen en kleinkinderen niet ziet.. Uhh, daar heb je het toch echt zelf naar gemaakt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet hij opeens weer? Empty Re: Wat moet hij opeens weer?

Bericht  Merai wo 25 mei 2011 - 1:09

Jeetje wat heftig voor je, zeker ook omdat je toch al zo met het verleden bezig bent hug Ik hoop dat je broertje een beslissing maakt waar hij zelf achter staat en dat je vader jouw met rust laat. Mocht hij toch contact opnemen dan zou ik proberen om het af te kappen voor hij weer een heleboel losmaakt.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet hij opeens weer? Empty Re: Wat moet hij opeens weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum