Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opeens weer in de luier poepen

Ga naar beneden

Opeens weer in de luier poepen Empty Opeens weer in de luier poepen

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:29

Onze zoon is alweer een maand of vijf goed zindelijk, wel alleen overdag, als hij slaapt draagt hij nog een luier, zo ook tijdens het middagslaapje. Hij is nu 2 jaar en 8 maanden.
Maar nu sinds een week of twee poept hij steeds in zijn luier.. Dan ligt hij net op bed en dan komt hij er weer uit omdat hij in zijn broek heeft gepoept, resultaat elke dag een vieze luier..

We besteden er niet teveel aandacht aan want het is vast de beruchte zindelijkheids dip..?

Welk kindje deed dit ook? Hoe lang duurde deze fase?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens weer in de luier poepen Empty Re: Opeens weer in de luier poepen

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:33

Misschien dat hij al in halfslaperige toestand is en niet doorheeft dat hij poept en hij wakker wordt als het er eenmaal al zit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens weer in de luier poepen Empty Re: Opeens weer in de luier poepen

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:34

Lennox schreef:Misschien dat hij al in halfslaperige toestand is en niet doorheeft dat hij poept en hij wakker wordt als het er eenmaal al zit?

Nee dat heeft hij zeker wel door.. Want voorheen riep hij altijd als hij moest en hij al in bed lag.. Hij roept ook smorgens al omdat hij moet plassen dus nee dat is het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens weer in de luier poepen Empty Re: Opeens weer in de luier poepen

Bericht  Floor vr 4 jan 2013 - 7:37

Misschien heeft hij eerder geen tijd om te gaan poepen, is hij te druk bezig met spelen en wil hij er geen tijd voor maken, houdt hij het op totdat hij in bed ligt (rust heeft/niet speelt) en daarom dan pas poept.
Maargoed onze zoon is pas 1 dus zoveel verstand heb ik er niet van :P
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens weer in de luier poepen Empty Re: Opeens weer in de luier poepen

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:41

Nee ik denk echt dat het een vorm van aandacht is.

Hij is ook al een hele tijd goed zindelijk geweest, ook met poepen.

Er gaat me nu wel een lampje branden... Hij sliep nog niet in zijn grote bed, dit vond hij niets dus sliep hij maanden lang in zijn campingbedje. Dit bedje hebben we sinds twee weken in de ombouw van zijn grote bed gezet, zodat hij er meer aan zou wennen..
Sindsdien is dit ook aan de gang Exclamation

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens weer in de luier poepen Empty Re: Opeens weer in de luier poepen

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:41

Oké... Ik zou me er in elk geval niet zo druk om maken, 2 jaar en 8 maandelijks voor een jongen een redelijk vroege leeftijd om zindelijk te zijn, dus dan lijkt zo'n dipje mij niet zo erg smile Ik zou er in elk geval niet boos om worden, waarschijnlijk al helemaal geen aandacht aan schenken (behalve een ja, bah, dat is vies he, zullen we je maar gauw verschonen?), gaat vanzelf over. Hij is nog maar zo klein.

Wat Floor zegt kan overigens ook zo zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens weer in de luier poepen Empty Re: Opeens weer in de luier poepen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum