Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opeens weer stuwing

2 plaatsers

Ga naar beneden

Opeens weer stuwing Empty Opeens weer stuwing

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 22:43

Ik heb echt sinds gisteren opeens weer veel last van stuwing overdag.. Ik heb geen idee hoe t komt.. Heb niet meer gedronken door de warmte..
Ik wil mijn dochter wel vaker aanleggen maar ze heeft gewoon teveel.. Ze neemt een paar slokken en laat vervolgens weer los.
Herkenbaar? Tips?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Opeens weer stuwing Empty Re: Opeens weer stuwing

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 22:45

Ik heb na bijna 10 maanden met vlagen nog last van stuwing, ook geen idee hoe het komt. Het is niet pijnlijk, het voelt alleen wat strak aan allemaal en ik ga dan ineens weer lekken. Meestal is het na een paar dagen weer over.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 22:48

lelie schreef:Ik heb na bijna 10 maanden met vlagen nog last van stuwing, ook geen idee hoe het komt. Het is niet pijnlijk, het voelt alleen wat strak aan allemaal en ik ga dan ineens weer lekken. Meestal is het na een paar dagen weer over.

Ja dat lekken is hier ook weer bezig.. Echt pijnlijk is het niet maar ook echt geen lekker gevoel..

Gast
Gast

Bericht  Linda za 18 aug 2012 - 22:50

Dat kan met het warme weer te maken hebben. De samenstelling van je bv is nu anders door het warme weer, dunner zodat het voor je kind dorstlessender is. Daardoor kan je stuwing krijgen. En door vaker te laten drinken maakt je lijf ook meer aan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sanne za 18 aug 2012 - 23:11

Even een ander vraagje. Ik lek nog steeds en geef nu vijf maanden borstvoeding. Het is niet meer zo extreem als in de eerste maanden, toen had ik veel te veel melk. Dat is nu veel beter op elkaar afgestemd, maar het lekken gaat door. Ik voel overdag regelmatig dat de melk begint te stromen, dat zijn niet altijd een paar druppels, maar echt een hoop stralen tegelijk. Gaat dit nog over? Ik denk het niet hè? Ik lek gelukkig bijna nooit meer echt door, maar heb voor de zekerheid wel altijd een schoon setje kleding op mijn werk liggen en moet toch maar keer per dag de zoogcompressen vervangen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda za 18 aug 2012 - 23:30

Sanne, het verschilt echt per persoon. Ik heb gelekt totdat dochter 1 jaar was.
Hier hielp het wel goed om met m'n arm op de borst te drukken waar niet uit gedronken werd, zo onderdrukte ik het lekken een beetje.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne zo 19 aug 2012 - 0:05

Linda schreef:Sanne, het verschilt echt per persoon. Ik heb gelekt totdat dochter 1 jaar was.
Hier hielp het wel goed om met m'n arm op de borst te drukken waar niet uit gedronken werd, zo onderdrukte ik het lekken een beetje.

Het gebeurt ook als ik aan het werk ben en dan kan ik niet altijd met mijn arm of handen tegen mijn borsten duwen haha. Maar gelukkig is het niet een heel vervelend probleem.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Linda zo 19 aug 2012 - 0:13

Sanne schreef:
Linda schreef:Sanne, het verschilt echt per persoon. Ik heb gelekt totdat dochter 1 jaar was.

Het gebeurt ook als ik aan het werk ben en dan kan ik niet altijd met mijn arm of handen tegen mijn borsten duwen haha. Maar gelukkig is het niet een heel vervelend probleem.

Haha ja dat ziet er een beetje gek uit hè. Laughing
Ik bedoelde als m'n dochter aan de ene borst dronk, dan duwde ik tijdens het drinken met m'n arm tegen m'n andere borst, ik had het niet helemaal duidelijk beschreven.

Ik ging ook nooit de deur uit zonder zoogcompressen. Terwijl er ook moeders zijn die amper lekken.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven