Opeens weer in bed plassen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Opeens weer in bed plassen
Mijn dochter is nu toch al wel een maand of 3 snachts ook zindelijk. Dan werd ze wakker en dan ging ze op haar potje plassen en weer verder slapen.
Nu is het echter al een week zo dat ze elke avond weer in haar bed plast. Weinig drinken savonds hebben we al geprobeerd, maar dat helpt niet. en voor het slapen gaat ze altijd ook nog even plassen.
Iemand tips??
Morgen hebben we namelijk een verjaardag en dan gaat ze daar ook slapen, maar ben dan toch weer bang dat ze in haar bed plast.
Kan ik dan het best zo een dry-nite aan doen? Of is dat een slecht idee?
Nu is het echter al een week zo dat ze elke avond weer in haar bed plast. Weinig drinken savonds hebben we al geprobeerd, maar dat helpt niet. en voor het slapen gaat ze altijd ook nog even plassen.
Iemand tips??
Morgen hebben we namelijk een verjaardag en dan gaat ze daar ook slapen, maar ben dan toch weer bang dat ze in haar bed plast.
Kan ik dan het best zo een dry-nite aan doen? Of is dat een slecht idee?
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Re: Opeens weer in bed plassen
Zitten er spannende dingen aan te komen?
Voor het eerst naar school, vakantie etc etc? Dan wilt hier A wel eens een ongelukje hebben.
Voor het eerst naar school, vakantie etc etc? Dan wilt hier A wel eens een ongelukje hebben.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
ja we gaan in september wel op vakantie, en ze weet sinds kort als ze 4 is dat ze dan naar de 'grote' school gaat.
maar is er iets wat ik er aan kan doen? ik wil morgen toch maar een drynite om doen als ze bij de verjaardag op bed gaat slapen.
maar is er iets wat ik er aan kan doen? ik wil morgen toch maar een drynite om doen als ze bij de verjaardag op bed gaat slapen.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
L heeft ook een terugval gehad, en is dat net weer te boven. Kun je haar rond 23 uur niet even laten plassen? Dat doen wij nog steeds. Ik zou geen drynites aan doen. Bij kruidvat kun je van die matrasbeschermers kopen, die zou ik onder het hoeslaken doen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou haar ook geen drynite aan doen. Hier ging het ook op en af. Dan weer een tijd droog en dan weer even nat. Houdt vanzelf een keer op. Daar waar ze gaat logeren zou ik het wel even aangeven. Misschien kunnen ze een handdoek onder haar hoes leggen of hebben ze een matrasbeschermer (of jij, die je dan meegeeft). Ik zou er verder niet te veel aandacht aan besteden.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat moet hij opeens weer?
» Opeens weer stuwing
» Opeens weer in de luier poepen
» 30 wkn zwanger, opeens weer misselijk en hoofdpijn. -update-
» s'nachts plassen, maar nog niet zelf kunnen gaan plassen
» Opeens weer stuwing
» Opeens weer in de luier poepen
» 30 wkn zwanger, opeens weer misselijk en hoofdpijn. -update-
» s'nachts plassen, maar nog niet zelf kunnen gaan plassen
Pagina 1 van 1