Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daar is 'ie dan.... Meeting!!

+18
Tania
Raindrop
Fearie
Burn
TGR
Merai
Suus
Lejow
Atelier Madame
Zwerver
Sjaantje
Polly
JD
CaptainSpectacular
Toet
Zininzon
Chocolate Cookie
Zwoesj
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Suus di 24 mei 2011 - 4:53

SunnyScience schreef:
Suus schreef:
Op dit moment kan ik nog op alle data. Het lijkt me hartstikke leuk, maar ook hartstikke eng
Wink Hoop wel dat mijn financiën het toelaten tegen die tijd en dat ik ergens een goedkoper treinkaartje kan scoren, want 44 euro voor een retourtje is wel erg prijzig...

Volgens mij woon jij in mijn regio, ik heb een weekend-OV dus kortingskaart voor 3 mensen!

Dat zou al heel veel schelen, en volgens mij wonen we inderdaad in dezelfde stad smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Zwoesj di 24 mei 2011 - 5:08

Qua kosten voor het vervoer per ov: Meestal komen er in juli / augustus kortingskaarten via blokker of kruitvat die dan ook nog geldig zijn. En inderdaad, mensen met bv een studenten ov kunnen 3 mensen met korting mee laten reizen.

De mensen die het nog niet weten, wat is je idee? We willen namelijk wel een redelijke indicatie hebben (niet dat 50% alsnog afhaakt, ivm eventuele reserveringen / inschatten wat er gedaan gaat worden en waar). Je hoeft het nog niet vast te zetten. Plaats desnoods je naam met een vraagteken erachter bij de eventuele data, dan kunnen we daar min of meer mee rekenen.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 5:12

Als je al iets gaat reserveren dan zou ik mensen van te voren laten betalen en dan pas reserveren... Va mij hoeft het verder nooit zo spectaculair. Mensen hebben ook al kosten om er te komen. Als je maar een beetje met iedereen kunt kletsen is het al leuk smile.


Laatst aangepast door Zusje van Bert op di 24 mei 2011 - 5:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 5:12

Zusje van Bert schreef:Als je al iets gaat reserveren dan zou ik mensen van te voren laten betalen en dan pas reserveren...

inderdaad zou ik ook doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Burn di 24 mei 2011 - 5:13

Ik moet een definitieve datum weten, en die vrij vragen op mijn werk. Want zoals het nu lijkt ben ik elk weekend gewoon aan het werk..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 5:14

Zusje van Bert schreef:Als je al iets gaat reserveren dan zou ik mensen van te voren laten betalen en dan pas reserveren...

Op die manier kan je ook veel beter controleren wie nou echt komt, dan hebben die mensen ook meer een stok achter de deur. Maar omdat het nog ZO ver weg is, zal dat misschien nu nog wat lastig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 5:15

Marin schreef:
Zusje van Bert schreef:Als je al iets gaat reserveren dan zou ik mensen van te voren laten betalen en dan pas reserveren...

Op die manier kan je ook veel beter controleren wie nou echt komt, dan hebben die mensen ook meer een stok achter de deur. Maar omdat het nog ZO ver weg is, zal dat misschien nu nog wat lastig zijn.

ja dat is het nadeel van een verre datum Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Fearie di 24 mei 2011 - 5:20

ProudMama schreef:Ik heb echt geen flauw idee hoe mijn leven er dan uitziet, dus ik wacht nog even met ja of nee zeggen!!

Same here, anders was ik wel van de partij. Ben wel benieuwd naar een aantal medezwangere at the moment (zoals PM :P)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Raindrop di 24 mei 2011 - 5:55

Het eerste weekend kan ik sowieso niet omdat ik dan op vakantie ben.
Het tweede weekend weet ik nog niet ivm werk. Ik weet dat normaal ook pas tegen die tijd.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 5:57

Zal ik de gok eens wagen? Ik twijfel nog even verder :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 6:00

TGR schreef:Ik merk wel wat de definitieve datum wordt, als ik kan, haak ik aan.

Mijn idee, ik weet mijn rooster nu nog niet, als er snel een data vast staat kan ik vrij nemen. En anders haak ik misschien later nog in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Tania di 24 mei 2011 - 6:48

Het lijkt me erg leuk, maar ik kan echt zo verlegen zijn.
Ik weet ook nog niet of ik kan. Ik krijg m'n rooster pas een maand van te voren dus dat weet ik pas ergens in augustus.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Bliss di 24 mei 2011 - 6:57

Ik zie ook tegen die tijd wel of ik van de partij ben. Mijn voorkeur gaat dan wel uit naar de eerste twee data, aangezien ik 23 september jarig ben en daar vast nog wel iets aan doe in dat weekend!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Inge di 24 mei 2011 - 10:34

Wij zijn rond die tijd op vakantie, kijk wel welke datum het wordt en of ik dan kan
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 12:39

Inge schreef:Wij zijn rond die tijd op vakantie, kijk wel welke datum het wordt en of ik dan kan

Idd het is ook wel handig om gewoon zo nel mogelijk een datum te prikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 16:55

Mama_van2 schreef:
TGR schreef:Ik merk wel wat de definitieve datum wordt, als ik kan, haak ik aan.

Mijn idee, ik weet mijn rooster nu nog niet, als er snel een data vast staat kan ik vrij nemen. En anders haak ik misschien later nog in.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Caresses di 24 mei 2011 - 17:21

Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert, Toetje_, Caresses
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai. Zusje van Bert, Toetje_ Caresses
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert, Toetje_, Caresses
Zondag 25 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai, Zusje van Bert, Toetje_, Caresses

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Sweety di 24 mei 2011 - 21:18

Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert, Toetje_, Caresses, Sweety
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai. Zusje van Bert, Toetje_ Caresses, Sweety
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert, Toetje_, Caresses, Sweety
Zondag 25 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai, Zusje van Bert, Toetje_, Caresses, Sweety

Tot nu toe kan ik gewoon nog maar moet even het zomer rooster nog maken want mijn collega is op vakantie. Dus moet even kijken of er dan iemand is om op de zaterdagen te werken. De zondagen kan ik wel.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar is 'ie dan.... Meeting!! - Pagina 3 Empty Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum