Is daar iemand?
+6
Caroow
banjer49
Linda
Marin
Parel
Elliot
10 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Is daar iemand?
Het is hier zo stil, zelfs met alle meelezers die uit de kast zijn gekomen is het hier nog saai. Niemand iets leuks te vertellen?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Is daar iemand?
Mijn baby is bijna jarig
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik ben aan het werk en erger me aan m'n bewerkprogramma. En ik wacht al de hele dag op een pakketje en ik hoop zó dat het komt voordat m'n vriend thuiskomt, want anders ben ik bang dat ie weer gaat zeuren dat ik te veel kleren koop
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mijn kinderen zijn ziek, ik denk waterpokken, zie steeds meer vlekjes komen. Vind ik niet leuk
Gast- Gast
Leuk!! Heb je al een verjaardagsoutfit voor de kleine prinses?
Haha Marin, zo herkenbaar! Ik moffel ook wel eens tasjes weg, en als mijn vriend dan vraagt of ik iets nieuws aan heb zeg ik: Nee hoor, dit heb ik al tijden!
Stof, da's niet leuk. Mentholpoeder schijnt te helpen tegen de jeuk, of hebben ze daar nog geen last van?
Haha Marin, zo herkenbaar! Ik moffel ook wel eens tasjes weg, en als mijn vriend dan vraagt of ik iets nieuws aan heb zeg ik: Nee hoor, dit heb ik al tijden!
Stof, da's niet leuk. Mentholpoeder schijnt te helpen tegen de jeuk, of hebben ze daar nog geen last van?
Elliot- Ratel
Haha, marin, herkenbaar!
Balen Stof, ook dat ze beiden ziek zijn! Maar als het waterpokken zijn ben je daar iig vanaf!
Balen Stof, ook dat ze beiden ziek zijn! Maar als het waterpokken zijn ben je daar iig vanaf!
Parel- Ratel
Jeuk nog niet echt, maar ze zijn koortsig, hangerig, huilerig en willen ook nog eens niet slapen.
Net tot troost en poging tot een beetje rust in huis maar een doos blokken uit de kast getrokken die eigenlijk voor 5 dec waren. Maar ach, dat snappen ze toch niet
Net tot troost en poging tot een beetje rust in huis maar een doos blokken uit de kast getrokken die eigenlijk voor 5 dec waren. Maar ach, dat snappen ze toch niet
Gast- Gast
Caroline. schreef:
Hahaha ik ga er niet over liegen, dus als ie er naar vraagt, dan zeg ik wel dat iets nieuw is. Maar ik had mezelf een shopverbod gegeven, omdat ik deze maand niet zo veel verdiend heb, maar dit kerstjurkje móest ik wel kopen want ik wilde 'm zo graag hebben en ze hadden 'm steeds niet.. DUS. En dan vertel ik volgende maand wel als ik 'm met kerst aan heb dat ie nieuw is, maar 't is zo stom als ie thuis komt en het pakketje wordt bezorgd
Volgens mij is echt elke vrouw zo.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Caroline. schreef:
Hahaha ik ga er niet over liegen, dus als ie er naar vraagt, dan zeg ik wel dat iets nieuw is. Maar ik had mezelf een shopverbod gegeven, omdat ik deze maand niet zo veel verdiend heb, maar dit kerstjurkje móest ik wel kopen want ik wilde 'm zo graag hebben en ze hadden 'm steeds niet.. DUS. En dan vertel ik volgende maand wel als ik 'm met kerst aan heb dat ie nieuw is, maar 't is zo stom als ie thuis komt en het pakketje wordt bezorgd
Volgens mij is echt elke vrouw zo.
Ach, andersom is mijn vriend precies hetzelfde maar dan met spelletjes voor z'n playstation.
Elliot- Ratel
Stofzuiger schreef:Jeuk nog niet echt, maar ze zijn koortsig, hangerig, huilerig en willen ook nog eens niet slapen.
Arme beren! Vermaken ze zich nu wel met de blokken of had je ze beter tot 5 december in de kast kunnen laten liggen?
Geniaal onderschrift trouwens
Elliot- Ratel
Ik pleit voor de service van webshops met de optie: Niet bezorgen op zaterdag ivm aanwezigheid partnerMarin schreef:maar 't is zo stom als ie thuis komt en het pakketje wordt bezorgd
Gast- Gast
Parel schreef:Mijn baby is bijna jarig
Mijn dochter ook!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, heb nu beslagkom met blokken, schoenendoos met blokken, koektrommel met blokken, wasmand met blokken, in de tafel liggen blokken, op de kast, op de kachel, vensterbank, bank... Zo heel veel blokken waren het niet, maar ze stoppen overal 2 of 3 blokken in/op/tussen.Caroline. schreef:Stofzuiger schreef:Jeuk nog niet echt, maar ze zijn koortsig, hangerig, huilerig en willen ook nog eens niet slapen.
Arme beren! Vermaken ze zich nu wel met de blokken of had je ze beter tot 5 december in de kast kunnen laten liggen?
Geniaal onderschrift trouwens
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik pleit voor de service van webshops met de optie: Niet bezorgen op zaterdag ivm aanwezigheid partnerMarin schreef:maar 't is zo stom als ie thuis komt en het pakketje wordt bezorgd
Wat een idee!
Pakket wordt tussen 12.30 en 21.30 bezorgd vandaag, dus hopelijk komt het nog goed. Heb al gezegd dat hij vanavond maar boodschappen moet doen en ik sleep 'm mee naar de sportschool
Marin- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:Ik pleit voor de service van webshops met de optie: Niet bezorgen op zaterdag ivm aanwezigheid partnerMarin schreef:maar 't is zo stom als ie thuis komt en het pakketje wordt bezorgd
Haha dat doet me denken aan die constructie in Shopaholic en Baby! Dan heeft Becky (of was het nou Becca?) een hele constructie ontworpen waarmee vrouwen kunnen shoppen zonder dat hun man erachter komt!
Elliot- Ratel
Caroline. schreef:Leuk!! Heb je al een verjaardagsoutfit voor de kleine prinses?
Maar natuurlijk, die hangt al eeuwen in de kast haha
Het is nogal euh.. roze
Parel- Ratel
Bij mij zijn het ook altijd 1+1 gratis acties, gratis tas bij aankoop van schoenen etc.
Helaas zijn alle acties opeens afgelopen als mijn man een keer mee gaat de stad in
Helaas zijn alle acties opeens afgelopen als mijn man een keer mee gaat de stad in
Gast- Gast
Haha zeker roze, maar wel heel lief!
Elliot- Ratel
Wat schattig, Parel! Echt een meisjes outfit!
Oh hij gaat ook nog naar de autowasserette!
Marin- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:Bij mij zijn het ook altijd 1+1 gratis acties, gratis tas bij aankoop van schoenen etc.
Ik moet in dat soort winkels ook altijd contant betalen en vergeet het bonnetje.. heel gek!
Kleren ; dank u dank u! Ze heeft nog niet een heel weelderige haardos dus we trekken alles maar kledingwise uit de kast!
Parel- Ratel
Marin schreef:Wat schattig, Parel! Echt een meisjes outfit!
Yes! Buys you some time!
Onze postbode zegt altijd ; 'Ha lieverd! Je kan weer mooi de stad in vanavond!' haha
Ik heb een 24pack Kinderchocolade gehaald, de helft is denk ik alweer op! DAMN!
Parel- Ratel
Parel, zeker leuk (en roze )!
Ik had een bestelling gedaan bij humbbee met oa de verjaardagsoutfit van dochter, maar de bestelling is nog niet binnen...
Ik had een bestelling gedaan bij humbbee met oa de verjaardagsoutfit van dochter, maar de bestelling is nog niet binnen...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben er wel, maar minimaal. Niet alleen mijn laptop is op, maar ik ook. Vannacht kon ik niet in slaap komen en daardoor ging de wekker vanochtend toch echt veel te vroeg. Vier uurtjes slaap heb ik geteld.
Gast- Gast
Waarom had je de wekker dan zo vroeg gezet Maura? Of heb je intussen weer werk?
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» daar zit je dan
» Ai, wat zie ik daar
» Je ex, hoe ga je daar mee om?
» Daar is hij dan!
» Daar zit ik dan..
» Ai, wat zie ik daar