Daar is 'ie dan.... Meeting!!
+18
Tania
Raindrop
Fearie
Burn
TGR
Merai
Suus
Lejow
Atelier Madame
Zwerver
Sjaantje
Polly
JD
CaptainSpectacular
Toet
Zininzon
Chocolate Cookie
Zwoesj
22 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Daar is 'ie dan.... Meeting!!
Sjaantje schreef:Wel lief dat jullie eraan dachten, trouwens!
ABE vergeet nog weleens dat Sjaan in een rolstoel zit. Maple, Jordana en Zwoesj waren dan ook degenen die continu aan jou dachten!
Gast- Gast
Bedankt dat je dat opbiecht, ABE!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Bedankt dat je dat opbiecht, ABE!
Enkel positief dat ik het veelal vergeet. Maar nu loop ik zelf het topic te vervuilen....
Gast- Gast
Mocht ik dat wknd in Utrecht zijn en niet hoeven te werken, kom ik misschien wel even kijken, als dat mag. Het is nog te ver weg om nu al concreet iets over te kunnen zeggen voor mij.
Gast- Gast
Ik moet het dan allemaal nog zien haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan denk ik wel en wil ook wel graag komen. Ik kan alleen nu nog even niet in de toekomst kijken, ook iets met verjaardag vieren!
Gast- Gast
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Leuk leuk leuk. Ik kan alleen de bovenste 2 data's. Het weekend daarop heb ik mijn zoon en dat is gewoon niet handig om te komen met hem samen ! Maar ik heb er zin in !!!
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan
Leuk leuk leuk. Ik kan alleen de bovenste 2 data's. Het weekend daarop heb ik mijn zoon en dat is gewoon niet handig om te komen met hem samen ! Maar ik heb er zin in !!!
Gast- Gast
Ik had het misschien wel leuk gevonden, maar zit op de meeste data nog in Amerika en de 24e al wel weer thuis, maar met een gigantische jetlag. Dus dat gaat 'm niet worden helaas.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik denk dat ik deze meeting oversla
Ah? Ik wil ook gaan en ik wil jou zien!
Gast- Gast
Ik durf niet en ik vind het te groot en te ver weg hahaha!Persephone schreef:Storm schreef:Ik denk dat ik deze meeting oversla
Gast- Gast
Storm schreef:Ik durf niet en ik vind het te groot en te ver weg hahaha!Persephone schreef:Storm schreef:Ik denk dat ik deze meeting oversla
Nah, dan doen we van tevoren een keer een minimeeting
Gast- Gast
Ik woon in de regio Utrecht en ik vind meetings altijd wel leuk, maar ik kan nog niet inschatten of ik in september kan.. duss *misschien*
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Stuiterbal schreef:Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone
Ik kan alle data nog. Lijkt me leuk!
Gast- Gast
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone, lejow
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow
zoals het er nu naar uit ziet, ik ook!
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow
zoals het er nu naar uit ziet, ik ook!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nouja ik heb het gewoon niet zo op mega meetings...op de Eindhoven meeting die ik al een paar keer gehad heb is het toch anders, met mensen uit de buurt enzo. Ik heb het idee dat als ik naar een grote meeting ga ik dan niet met iedereen kan praten en dat vind ik jammer.
Gast- Gast
Leuk idee!
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone, lejow, Punk'd
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone, lejow, Punk'd
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd
Zondag 24 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd
Gast- Gast
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus
Zondag 25 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus
Op dit moment kan ik nog op alle data. Het lijkt me hartstikke leuk, maar ook hartstikke eng
Hoop wel dat mijn financiën het toelaten tegen die tijd en dat ik ergens een goedkoper treinkaartje kan scoren, want 44 euro voor een retourtje is wel erg prijzig...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Klinkt als een goed idee dames, het lijkt me leuk om erbij te zijn. Op zaterdag werk ik altijd tot 15u dus die laat ik even open, maar de zondagen moeten lukken!
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus
Zondag 25 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai
Zondag 25 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik kan alle data wel maar lastig invullen vanaf mijn telefoon. Jammer dat het nog zo ver weg is maar begrijpelijk ivm de zomer... Voor September zou ik niet kiezen voor een picknick, eerder voor ergens wat drinken. Ik vind high tea's altijd tegen vallen maar ben bereid me aan te passen .
Wil iemand mij erbij zetten op alle data? Thanx!
Wil iemand mij erbij zetten op alle data? Thanx!
Gast- Gast
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai. Zusje van Bert
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert
Zondag 25 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai, Zusje van Bert
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai. Zusje van Bert
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert
Zondag 25 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai, Zusje van Bert
Gast- Gast
Zaterdag 17 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuirerbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert, Toetje_
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai. Zusje van Bert, Toetje_
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert, Toetje_
Zondag 25 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai, Zusje van Bert, Toetje_
Zondag 18 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Stuiterbal, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai. Zusje van Bert, Toetje_
Zaterdag 24 september: Maple, Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Zusje van Bert, Toetje_
Zondag 25 september: Maple. Jordana, ABE, Zwoesj, Sjaan, Persephone, lejow, Punk'd, Suus, Merai, Zusje van Bert, Toetje_
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik merk wel wat de definitieve datum wordt, als ik kan, haak ik aan.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Suus schreef:
Op dit moment kan ik nog op alle data. Het lijkt me hartstikke leuk, maar ook hartstikke eng
Hoop wel dat mijn financiën het toelaten tegen die tijd en dat ik ergens een goedkoper treinkaartje kan scoren, want 44 euro voor een retourtje is wel erg prijzig...
Volgens mij woon jij in mijn regio, ik heb een weekend-OV dus kortingskaart voor 3 mensen!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Daar zit ik dan..
» Daar is hij dan!
» Je ex, hoe ga je daar mee om?
» Daar is ze dan!
» Is daar iemand?
» Daar is hij dan!
» Je ex, hoe ga je daar mee om?
» Daar is ze dan!
» Is daar iemand?