Positief versus Negatief
+16
Paper Crown
Lotus
Sweety
Melis_je
PapillonRose
Suus
Lady4
NerdChic
Jeanette
Blond
SuperGrover
Burn
Sterre
Shisha
BJA
Caroow
20 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Positief versus Negatief
Positief: m'n ogen.
Negatief: ik zou wel iets af willen vallen, want m'n bovenbenen vind ik te dik.
Negatief: ik zou wel iets af willen vallen, want m'n bovenbenen vind ik te dik.
Gast- Gast
@Gloria: Moeilijk hé, rationeel naar jezelf kijken. Al heb ik 10 vriendinnen die tegen me zeggen dat ik een mooi figuur heb, ik zie wat anders in de spiegel. En als dan één sukkel tijdens het uitgaan tegen me zegt dat ik een bolle kop heb, dat trek ik me dat enorm aan.
Misschien moeten wij samen maar eens een cursusje: "positief naar jezelf kijken" gaan doen
Misschien moeten wij samen maar eens een cursusje: "positief naar jezelf kijken" gaan doen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Joh, die Gloria spoort niet. Het is een mooie meid, en van binnen is zo nog veel mooier dan van buiten.
Gast- Gast
Ja, Gloria ik heb nu een foto van je gezien en moet zeggen dat ik n.a.v. je verhalen hier op t forum een ander beeld van je had gekregen, dacht dat je echt wel wat te dik zou ogen, maar op de foto was dat helemaal niet zo!! Je ziet er juist mooi uit!
Gast- Gast
Ik snap precies wat Persephone bedoelt over Gloria, dat ze iets heeft wat haar heel bijzonder maakt. Echt een schoonheid waar je naar blijft kijken!
On topic:
Ik ben wel tevreden over mijn gezicht en de verhoudingen van mijn lichaam.
Wat me het meest stoort is mijn gewicht, ik wil er graag nog 8 kilo vanaf, maar daar wordt aan gewerkt. Verder zou ik mijn borsten en onderkin (zelfs bij ondergewicht ) graag ruilen voor mooiere exemplaren .
On topic:
Ik ben wel tevreden over mijn gezicht en de verhoudingen van mijn lichaam.
Wat me het meest stoort is mijn gewicht, ik wil er graag nog 8 kilo vanaf, maar daar wordt aan gewerkt. Verder zou ik mijn borsten en onderkin (zelfs bij ondergewicht ) graag ruilen voor mooiere exemplaren .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik baal van mijn huid, eczeem, lichte vorm van psoriases, mijn benen zien er altijd uit alsof ik kippenvel heb, dat soort dingen. In de zomer wordt het altijd wel wat beter in de zon, dus dan ben ik er iets gelukkiger mee! En mijn haar had wel wat dikker gemogen, ik ben het altijd aan het touperen en daar wordt het niet mooier van!
Mijn buik is heel plat en daar ben ik wel blij mee en ik vind mijn borsten mooi in verhouding met de rest van mijn lichaam.
Mijn buik is heel plat en daar ben ik wel blij mee en ik vind mijn borsten mooi in verhouding met de rest van mijn lichaam.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Jongens, eeuh, meiden, jullie reacties doen me echt héél goed. Het gaat serieus een stuk beter met mijn zelfbeeld, sinds een paar dagen. En heb, heel fout, een oude 'minnaar' gesmst en (na een tijdje heen en weer smsen) gevraagd wat hij mooi aan mij vond/vindt. De tijdschriften blijven voorlopig dicht en áls ik iets lees, wat een man van een vrouw vindt, lees ik gewoon de positieve dingen.
Rationeel wist ik wel dat ik niet zo moest denken en voelen zoals ik deed, maar het voelde gewoon niet zo. Nu komt dat gevoel weer terug en daar ben ik onwijs blij mee. Ontzettend bedankt voor jullie aandacht en geduld met mij probleempje!
Rationeel wist ik wel dat ik niet zo moest denken en voelen zoals ik deed, maar het voelde gewoon niet zo. Nu komt dat gevoel weer terug en daar ben ik onwijs blij mee. Ontzettend bedankt voor jullie aandacht en geduld met mij probleempje!
Gast- Gast
Positief, mijn ogen en spontane gezicht. Negatief, de rest van mijn lichaam.
Gast- Gast
Gloria schreef:Jongens, eeuh, meiden, jullie reacties doen me echt héél goed. Het gaat serieus een stuk beter met mijn zelfbeeld, sinds een paar dagen. En heb, heel fout, een oude 'minnaar' gesmst en (na een tijdje heen en weer smsen) gevraagd wat hij mooi aan mij vond/vindt. De tijdschriften blijven voorlopig dicht en áls ik iets lees, wat een man van een vrouw vindt, lees ik gewoon de positieve dingen.
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» na positief weer negatief?
» Positief! - negatief? NIEUWE UPDATE pagina 8
» BB versus CC
» Positief beoordelingsgesprek
» Net positief getest..
» Positief! - negatief? NIEUWE UPDATE pagina 8
» BB versus CC
» Positief beoordelingsgesprek
» Net positief getest..