Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Positief versus Negatief

+16
Paper Crown
Lotus
Sweety
Melis_je
PapillonRose
Suus
Lady4
NerdChic
Jeanette
Blond
SuperGrover
Burn
Sterre
Shisha
BJA
Caroow
20 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:36

Welk deel van je lichaam ben jij positief over en welk deel kijk je het negatiefst tegenaan?

Kun je omgaan met jouw minpunt? Of denk je hier vaak over na?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Caroow ma 23 mei 2011 - 3:37

Ik ben ontevreden over mijn dikke buik en probeer hier dmv sporten ook echt wat aan te doen. Ik ben wel heel blij met mijn ogen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:38

Mijn heupen zijn mijn grote probleem en mijn buik en borsten vind ik juist erg mooi.
Ik kan er 6 van de 7 dagen goed mee omgaan, die 7de dag doe ik maar een A-lijn tuniekje aan zodat het mooi verdoezelt wordt. :P
Mijn grote ogen zijn mijn echt plus punt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  BJA ma 23 mei 2011 - 3:39

Ik ben niet blij met mijn buikje.
Ben wel blij met borsten en voeten.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:40

Ik ben blij met mijn postuur en gezicht, maar minder blij met de omvang van mijn taille. Maar door middel van voeding en sporten ben ik goed op weg om hier iets aan te doen.
Ik bijt ook nagels. En daar ben ik minder blij mee. Heb alleen momenteel niet de motivatie om het niet meer te doen. Eerst maar eens aan mijn gewicht en omvang werken. Zien we dan wel weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Shisha ma 23 mei 2011 - 3:41

Ik ben tevreden met mijn taille en alles wat daar boven zit. Alles wat er onder zit ben ik minder blij mee want dat is in verhouding vrij stevig vergeleken met mijn bovenlichaam.
Vooral mijn enkels en kuiten.
Het zit in de familie dus er is helaas niet veel aan te doen en soms heb ik er wel moeite mee. Dan wil ik een leuk rokje aan maar in een slechte bui trek ik het weer uit omdat ik mij dan lelijk en dik voel. Maar meestal weet ik wel dat het onzin is en draag ik gewoon rokjes/jurkjes met blote benen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Sterre ma 23 mei 2011 - 3:44

Positief:

- haarkleur en -dikte, vorm van mijn gezicht, mijn lange benen, mijn handen

Negatief:

- voeten (holle voet, beetje hamertenen), lichte huid in combinatie met donker haar wat ik op mijn lichaam vervelend vind

Mijn voeten probeer ik zo goed mogelijk te verzorgen en mijn nagels leuk te lakken, waardoor ik ze in de zomer gewoon in slippertjes steek en ik vind dat ze er redelijk mee door kunnen. Verder moet ik mijn benen en bikinilijn gewoon goed bijhouden, maar je ziet al snel een waas en dat vind ik wel vervelend.


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Burn ma 23 mei 2011 - 3:44

Ik ben blij met mijn lach, en ik ben minder blij met mijn voor mijn gevoel TE grote boezem, en mijn dikkere buik, en mijn dikkere bovenbenen. Ik kan bijna geen broek meer aan van vorig jaar! Sad

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:45

Wauw wat goed dat iedereen er zo goed mee om kan gaan!

Mijn polsen en taille ben ik erg blij mee.

Mijn bovenarmen zijn echt vreselijk uit verhouding en flubberig Mad

Vanmorgen ben ik langs geweest bij een sportschool en daar ga ik woensdag beginnen. Heb er nu al zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 4:29

Ik ben positief over mijn hoofd en bovenlichaam.

Ik ben negatief over mijn heupen, bovenbenen en voeten.
Ik kan er meestal wel goed mee omgaan, maar soms vind ik mezelf verschrikkelijk vet en vergelijk ik me met mensen met een totaal ander figuur.
Op dagen dat ik m'n onderlichaam zo verschrikkelijk vind ga ik extra naar de sportschool en kijk ik zo min mogelijk in de spiegel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  SuperGrover ma 23 mei 2011 - 4:45

Ik ben blij met mijn armen, die zijn niet flubberig, maar vrij dun. Ik heb een redelijk uitgesproken taille, waar ik ook wel blij mee ben. Dat wordt voornamelijk veroorzaakt door de aarde, mijn billen en andere grote ronde dingen. Maar daar ben ik eigenlijk ook blij mee, dat geeft wel wat vrouwelijk figuur, vooral met rokjes en jurkjes! Wat ben ik een blij mens! laughcry

Ik ben minder tevreden met mijn bovenbenen: Die zijn echt breed, in verhouding met de rest van mijn lichaam. Zijn ze ook altijd geweest. Het zijn vooral spieren, weinig aan te doen. En ik had wel wat grotere borsten gewild, een B-cup.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Blond ma 23 mei 2011 - 20:46

Ik ben echt ontevreden over mijn bovenbenen. Ze zijn in verhouding veel dikker dan de rest van mijn lichaam. Ik ben 4 jaar geleden 15 kg afgevallen, en toen had ik maat 42/44. Nu heb ik van broeken vaak nog steeds maat 42 (soms 40). 15 kg minder, en nog steeds dikke benen. Ik zit er serieus over te denken om als ik genoeg geld heb ze te laten liposucen. (Want ik heb al genoeg geprobeerd, sporten, hardlopen, verder afvallen.. Alleen mijn buik wordt er nog platter van).
Oh ja, en ik zou graag grotere borsten willen. Ben niet blij met mijn B-cupje. Gelukkig ben ik nu in het bezit van twee maximizer BH's.

Ik ben wel heel tevreden met mijn lengte (1.75 mtr) en mijn ogen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:49

Ik ben ontevreden over mijn buik, bovenbenen en bovenarmen. Daar zit gewoonweg teveel vet wat niet weg wil.. M`n benen zijn wel een stuk slanker geworden, maar die armen en buik? No

Ik ben wel tevreden over m`n handen, voeten, lengte en m`n gezicht..

En heeeeel eerlijk, zou ik wel iets grotere borsten willen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Jeanette ma 23 mei 2011 - 20:50

Positief;

Mijn ogen, mijn haar kleur, mijn kont en mijn borsten. Mijn borsten zijn de laatste tijd erg gegroeid (naar C-cup) en stiekem ben ik er eigenlijk wel blij mee.

Negatief;

Mijn buik, maar die probeer ik te verbloemen met mijn kleding.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  NerdChic ma 23 mei 2011 - 21:46

Positief: Mijn gezicht en haar. Mijn armen vind ik ook wel mooi.

Negatief: Alles wat onder mijn gezicht zit, mijn hele lichaam dus. Niet dat ik echt te dik ben ofzo, maar ik vind het verschrikkelijk. En ik wou dat ik er zo goed mee om kon gaan als sommige meiden hier.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:50

Ik ben positief over het geheel, ik vind dat ik goed in proportie ben, en ik vind de verhouding tussen mijn taille, heupen en borsten erg mooi. En mijn ogen, daar ben ik ook blij mee.

En negatief, dat verschilt. Soms vind ik mijn borsten te slap, soms mijn benen te dik, of mijn buik. Maar mijn borsten zitten me soms serieus dwars. Maar ik ben er ook niet echt mee bezig, tenminste niet dat ik dat dagelijks denk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:52

Ik ben positief over mijn schouders.. mijn billen/heupen en borsten niet.. die zitten helemaal onder de striae en cellulitus. De striae is zeker meer geworden sinds ik zwanger ben.. Cry Maargoed..daar is helaas weinig aan te doen. Cellulitus had ik ook al toen ik nog een maatje 36 had paar jaar geleden. Ik ben er de laatste weken wel erg mee bezig.. zeker als ik me dan bedenk dat het zomer wordt en ik weer in bikini moet.. vooral bij mijn billen valt het weinig te verbergen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:19

Ik ben wel positief over mijn figuur en over mijn haar.

Mijn huid vind ik een minder punt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 23:45

Positief: ik ben blij met mijn jukbeenderen, mijn mond, mijn handen, benen en voeten. Mijn haar vind ik ook wel mooi, qua kleur en dikte.

Negatief: mijn 'snor', mijn ogen vind ik niet heel bijzonder, mijn borsten te groot, mijn buik en billen te dik. En mijn bovenarmen vind ik tegenwoordig ook te lelijk, ik begin flags te krijgen. Enne, klinkt misschien raar, maar ik vind dat ik teveel haar down there heb Sad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Lady4 di 24 mei 2011 - 0:01

Postief:
- Mijn huid: gaaf en zonder onregelmatigheden of pukkels. Ik word snel bruin en blijf altijd een beetje getint.
- Mijn benen: redelijk slank tot normaal
- Mijn ogen, daar krijg ik altijd veel complimenten over
- Mijn billen: niet te dik
- Mijn borsten

Negatief:
- Mijn buik: weinig taille en iets teveel vet
- Mijn handen: kleine worstenvingertjes in plaats van lange pianovingers
- Had wel iets langer willen zijn
- Ik had graag mijn wimpers en wenkbrauwen wat donkerder gehad
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Suus di 24 mei 2011 - 0:16

Ik ben positief over mijn gezicht, armen en benen.
Ik ben negatief over mijn te dikke buik... Hier probeer ik iets aan te doen door veel te sporten!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  PapillonRose di 24 mei 2011 - 1:51

Ik ben het meest tevreden over mijn huge ogen met lange wimpers Very Happy Verder vind ik mijn gezicht best ok, niet dat ik mezelf knap vind maar ik ben wel tevreden. Mijn haar vind ik ook wel goed, ondanks dat het vrij dun is.

Waar ik op het moment echt niet blij mee ben is mijn buik. Die is nooit heel strak / plat geweest, maar nu na de zwangerschap vind ik het wel een klein drama. Veel kleding past niet meer of staat niet meer flatteus en ik ben me continue bewust van mijn buik.. Ben ook echt nog aan het worstelen met het vinden van een nieuwe kledingstijl die past bij mijn figuur zoals het nu is.. En sinds vandaag heb ik weer een beugel, niet leuk!! Gelukkig is dat maar tijdelijk Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:20

Ik ben over mijn hele lichaam wel positief. Heb een klein buikje, hoe slank ik ook ben. Maar kan deze goed inhouden Very Happy En doe nu buikspieroefeningen waarvan ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt Very Happy

Wat ik wel echt lelijk vind is mijn soort van onderkin. Die hoort daar helemaal niet, daar ben ik te slank voor! Toch zit 'ie daar. Soort van slappige huid. Ik schrik vaak als ik het op een foto zie, van de zijkant. Huh?! Ik zou me er wel aan willen laten opereren, maar het kost veel geld. En zó erg zit ik er dan ook weer niet mee, denk ik.

Edit: mijn zwarte kringen onder de ogen. Die ben ik meer dan spuugzat! Daar valt helemaal niks aan te doen geloof ik. Als het geopereerd kon worden, of gelaserd, of whatever, had ik het meteen laten doen. Nu maar camoufleren. Zonder make-up zie je een groot verschil, dat vind ik heel erg jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 9:23

Gloria schreef:Positief: ik ben blij met mijn jukbeenderen, mijn mond, mijn handen, benen en voeten. Mijn haar vind ik ook wel mooi, qua kleur en dikte.

Negatief: mijn 'snor', mijn ogen vind ik niet heel bijzonder, mijn borsten te groot, mijn buik en billen te dik. En mijn bovenarmen vind ik tegenwoordig ook te lelijk, ik begin flags te krijgen. Enne, klinkt misschien raar, maar ik vind dat ik teveel haar down there heb Sad.

En je hebt mooie tanden! Je haar is inderdaad prachtig. Je ogen zijn ook mooi! Moet je er wel wat onder smeren nog :P En dat haar kun je scheren. En de rest komt vast ook wel een keer goed! Behalve je boobies/boobs. Dat gaat niet vanzelf weg. Maar ze zijn wel mooi hoor, zo van de buitenkant nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 12:06

Negatief: te dikke armen, benen en billen. Donkere kringen onder mn ogen (k*t is dat he Jen), te grote neus, te veel haargroei.

Nu zit ik de hele tijd na te dneken over de positieve punten maar dat kan ik gewoon niet zeggen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum