Positief versus Negatief
+16
Paper Crown
Lotus
Sweety
Melis_je
PapillonRose
Suus
Lady4
NerdChic
Jeanette
Blond
SuperGrover
Burn
Sterre
Shisha
BJA
Caroow
20 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Positief versus Negatief
Positief: Niets, zelfs mijn dikke teen is lelijk.
Negatief: Mijn algehele lichaam. Dikke buik, dikke kont, vettieten (tieten die nooit groot zijn geweest, maar nu een vorm aannemen waarvan ik weet dat het enkel vet is wat erbij is gekomen) etc.
Negatief: Mijn algehele lichaam. Dikke buik, dikke kont, vettieten (tieten die nooit groot zijn geweest, maar nu een vorm aannemen waarvan ik weet dat het enkel vet is wat erbij is gekomen) etc.
Gast- Gast
Gloria schreef:Negatief: mijn 'snor', mijn ogen vind ik niet heel bijzonder
Je ogen zijn juist heel bijzonder. Helder en sprekend en de kleur staat prachtig bij je haar en huid.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Jen_ schreef:Ik ben over mijn hele lichaam wel positief. Heb een klein buikje, hoe slank ik ook ben. Maar kan deze goed inhouden En doe nu buikspieroefeningen waarvan ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt
Dit heb ik ook, ik had dat buikje al toen ik nog klein was en zo mager als een lat. Door hardlopen wordt ie wel mooier plat bij mij
Ik ben blij met mijn ogen, mijn haar, mijn borsten (soms) en mijn kuiten, enkels en voeten. Ik ben niet blij met mijn buik en mijn lovehandles. Maar goed, daar wordt dus wel aan gewerkt Sinds ik hardloop ben ik echt een stuk blijer met mijn benen, die zijn echt slanker
Gast- Gast
Borsten zijn voor het grootste deel gewoon vetweefselAngel Blue Eyes schreef:vettieten (tieten die nooit groot zijn geweest, maar nu een vorm aannemen waarvan ik weet dat het enkel vet is wat erbij is gekomen) etc.
Gast- Gast
Jij hebt een gezicht waar veel kapsels bij passen, dat lijkt me leuk._Donnaa schreef:
Melis_je- Kletskop
Positief: eigenlijk wel gewoon mijn hele lichaam. Ben lang, wat ik zelf mooi vind. Ben slank. Mooi dik haar
Negatief: mijn huid, bij mijn kin en neus. Heb constant pukkeltjes. Vooral nu ik weer aan de pil zit komt het weer meteen. Echt irritant gewoon. Terwijl ik het tijdens mijn puberjaren helemaal niet had, mijn huid was helemaal gaaf. Sinds ik met de pil ben gestopt 3 jaar geleden om zwanger te worden is het drama. Alleen benzyolperioxide helpt, krijg ik een hele zachte huid van. Maar lijkt me ook niet goed om dat steeds te gebruiken..
Negatief: mijn huid, bij mijn kin en neus. Heb constant pukkeltjes. Vooral nu ik weer aan de pil zit komt het weer meteen. Echt irritant gewoon. Terwijl ik het tijdens mijn puberjaren helemaal niet had, mijn huid was helemaal gaaf. Sinds ik met de pil ben gestopt 3 jaar geleden om zwanger te worden is het drama. Alleen benzyolperioxide helpt, krijg ik een hele zachte huid van. Maar lijkt me ook niet goed om dat steeds te gebruiken..
Gast- Gast
Thanks.. Het is ook wel leuk, maar qua kiezen zou het soms makkelijker zijn om gewoon 3 standaard kapsels te 'passen' haha..Melis_je schreef:Jij hebt een gezicht waar veel kapsels bij passen, dat lijkt me leuk._Donnaa schreef:
Gast- Gast
James schreef:Positief: eigenlijk wel gewoon mijn hele lichaam. Ben lang, wat ik zelf mooi vind. Ben slank. Mooi dik haar
Ik gebruik al jaren benzoylperoxide. Maar erg goed is het niet, dat is wel zo.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:
Thanks.. Het is ook wel leuk, maar qua kiezen zou het soms makkelijker zijn om gewoon 3 standaard kapsels te 'passen' haha..
Ja, wat een nadeel !
Melis_je- Kletskop
Positief: over mijn borsten, billen en donkere ogen.
Negatief: mijn buik. Maar ik ben ook aan het sporten. Lijkt alleen of het niet veel helpt.
Negatief: mijn buik. Maar ik ben ook aan het sporten. Lijkt alleen of het niet veel helpt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Positief: mijn ogen en borsten.
Negatief: de rest, maar vooral mijn buik. Ik schaam me heel erg voor mijn buik. Walg ervan. Gedachten over mijn uiterlijk (en dus vooral mijn buik) spelen een grotere rol in mijn leven dan ik zou willen.
Negatief: de rest, maar vooral mijn buik. Ik schaam me heel erg voor mijn buik. Walg ervan. Gedachten over mijn uiterlijk (en dus vooral mijn buik) spelen een grotere rol in mijn leven dan ik zou willen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, dat kun je scheren inderdaad, doe ik ook wel, maar 't is weer zoiets waar je aan moet denken. Ik ga het ooit nog eens allemaal weg laten laseren jonge. Ik had het btw niet over schaamhaar hoor, meer over... naja, beetje genant misschien . Heb jij daar geen last van? Thanks for the pep-up talk!Jen_ schreef:En je hebt mooie tanden! Je haar is inderdaad prachtig. Je ogen zijn ook mooi! Moet je er wel wat onder smeren nog En dat haar kun je scheren. En de rest komt vast ook wel een keer goed! Behalve je boobies/boobs. Dat gaat niet vanzelf weg. Maar ze zijn wel mooi hoor, zo van de buitenkant
Ik vind trouwens dat een buikje hoort, zeker bij jou, lekker zacht. Anders wordt het te hoekig joh. En die onderkin bij jou zie ik nooit. Je moet daar toch huid hebben, nietwaar? Ik zie veel eerder je mooie kaaklijn.
Gast- Gast
Ik ben gék op grotere neuzen. Heeft 'ie ook een hoekje?Elodie schreef:Negatief: te dikke armen, benen en billen. Donkere kringen onder mn ogen (k*t is dat he Jen), te grote neus, te veel haargroei.
Gast- Gast
Positief:
- ogen.
- lach.
- billen
- gewicht.
- wipneusje
Negatief:
- Huid.
- tanden
- borsten
- mijn blubberbuikje als ik wat slanker ben.
Heel grappig eigenlijk. Ik woog 56 en had echt een velletjesbuik. Nu ben ik wat aangekomen en vind ik mijn buik eigenlijk wel mooier dan toen ik minder woog. Omdat mijn buikvel nu wat strakker is doordat het wat is opgevuld met meer vetweefsel. (lastig uit te leggen) Denk niet dat ik ooit een strakke buik kan krijgen, mijn buikvel is gewoon slap.
Verstevigt dat trouwens ooit nog?
- ogen.
- lach.
- billen
- gewicht.
- wipneusje
Negatief:
- Huid.
- tanden
- borsten
- mijn blubberbuikje als ik wat slanker ben.
Heel grappig eigenlijk. Ik woog 56 en had echt een velletjesbuik. Nu ben ik wat aangekomen en vind ik mijn buik eigenlijk wel mooier dan toen ik minder woog. Omdat mijn buikvel nu wat strakker is doordat het wat is opgevuld met meer vetweefsel. (lastig uit te leggen) Denk niet dat ik ooit een strakke buik kan krijgen, mijn buikvel is gewoon slap.
Verstevigt dat trouwens ooit nog?
Gast- Gast
Ik heb altijd het gevoel dat jij mij ooit heel uitgebreid bestudeerd hebt. Je ziet zelfs dingen die ik nog nooit gezien heb, haha! Maareh, bedankt. Het scheelt ook wel of ik ze opmaak of niet (thanks Jen!). Een beetje mascara en roze blusher op mijn wangen doet echt wonderen. Heb ik jou op FB btw?Melis_je schreef:Je ogen zijn juist heel bijzonder. Helder en sprekend en de kleur staat prachtig bij je haar en huid.
Gast- Gast
Ja, je hebt een intrigerend gezicht. Maar je ogen vallen gewoon op. Ik voeg je toe!
Melis_je- Kletskop
Gloria, ik had je een pm gestuurd, heb je die gelezen? Als je me gewoon níet op facebook wilt mag je het ook zeggen hoor
Gast- Gast
Gloria schreef:Ja, dat kun je scheren inderdaad, doe ik ook wel, maar 't is weer zoiets waar je aan moet denken. Ik ga het ooit nog eens allemaal weg laten laseren jonge. Ik had het btw niet over schaamhaar hoor, meer over... naja, beetje genant misschien . Heb jij daar geen last van? Thanks for the pep-up talk!Jen_ schreef:En je hebt mooie tanden! Je haar is inderdaad prachtig. Je ogen zijn ook mooi! Moet je er wel wat onder smeren nog En dat haar kun je scheren. En de rest komt vast ook wel een keer goed! Behalve je boobies/boobs. Dat gaat niet vanzelf weg. Maar ze zijn wel mooi hoor, zo van de buitenkant
Ik vind trouwens dat een buikje hoort, zeker bij jou, lekker zacht. Anders wordt het te hoekig joh. En die onderkin bij jou zie ik nooit. Je moet daar toch huid hebben, nietwaar? Ik zie veel eerder je mooie kaaklijn.
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt met dat genante haar
Ik laat het dus wel laseren (of eigenlijk IPL-en). Heerlijk. Er zit na 6 sessies echt nog een fractie van wat er eerst zat. Kan het je echt aanraden
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nou tuttefrut, ik héb je al op FB .Persephone schreef:Gloria, ik had je een pm gestuurd, heb je die gelezen? Als je me gewoon níet op facebook wilt mag je het ook zeggen hoor
Gast- Gast
Gloria schreef:Nou tuttefrut, ik héb je al op FB .Persephone schreef:Gloria, ik had je een pm gestuurd, heb je die gelezen? Als je me gewoon níet op facebook wilt mag je het ook zeggen hoor
Muts Zeg dan ook even wie je bent.
Gast- Gast
She's worth it, you'll get rewarded big time. Thanks Melis, ik ga je complimentjes opslaan voor de down-momenten.Persephone schreef:Oeh, en Melisje, ik ben méér dan nieuwsgierig naar jou...
Het valt me trouwens op dat (bijna) iedereen een hekel aan haar buikje heeft. Zou dat buikje er niet gewoon hóren??
@Chance: hoe duur is dat dan? Lijkt me geweldig namelijk. Een fractie van wat ik nu heb, zou precies goed zijn. Want babygladde billetjes wil ik ook weer niet.
Gast- Gast
Oh, en nu ik weet wie je bent:
Ik vind jou wél heel mooi. En ik heb je én in het echt gezien en ik zie je foto's, en er is helegaar in geen enkel opzicht iets mis met je.
Ik vind jou wél heel mooi. En ik heb je én in het echt gezien en ik zie je foto's, en er is helegaar in geen enkel opzicht iets mis met je.
Gast- Gast
Oh hahaha ik dat dat het haar ergens anders zat;) Ik dacht meer buiten je bikinibroekje
Kost 125 euro per keer. In het begin ga je om de 6 weken, daarna moet er langer tussen zitten.
Ik heb trouwens niets tegen mijn minibuikje, vind hem wel schattig
Kost 125 euro per keer. In het begin ga je om de 6 weken, daarna moet er langer tussen zitten.
Ik heb trouwens niets tegen mijn minibuikje, vind hem wel schattig
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, helegaar, wát een woord . Nou fijn, die bevestiging. Het begint door de gesprekken hier van afgelopen tijd ook wel een beetje beter te gaan met me. Ik werd er echt gék van, zo lelijk dacht ik over mezelf. Terwijl ik dat niet zo gewend ben om te doen, ik had altijd redelijk wat zelfvertrouwen.Persephone schreef:Oh, en nu ik weet wie je bent:
En vanochtend in de trein zat er een kerel tegenover me, die ik wel aardig vond en voor het éérst sinds lange tijd heb ik niet mijn ogen neergeslagen, denkend dat hij me vast het dikste mokkel op aarde zou vinden. We hadden gewoon een vriendelijk glimlachje over en weer. O, én ik heb vannacht gedroomd dat ik lag te vrijen met Uri Rosenthal . Maar goed, elk teken van leven op dit gebied is welkom haha!
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» na positief weer negatief?
» Positief! - negatief? NIEUWE UPDATE pagina 8
» BB versus CC
» Positief beoordelingsgesprek
» Net positief getest..
» Positief! - negatief? NIEUWE UPDATE pagina 8
» BB versus CC
» Positief beoordelingsgesprek
» Net positief getest..