Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Positief versus Negatief

+16
Paper Crown
Lotus
Sweety
Melis_je
PapillonRose
Suus
Lady4
NerdChic
Jeanette
Blond
SuperGrover
Burn
Sterre
Shisha
BJA
Caroow
20 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Blond di 24 mei 2011 - 22:19

Gloria schreef:
Persephone schreef:Oh, en nu ik weet wie je bent:
Ik vind jou wél heel mooi. En ik heb je én in het echt gezien en ik zie je foto's, en er is helegaar in geen enkel opzicht iets mis met je. smile
Haha, helegaar, wát een woord Very Happy. Nou fijn, die bevestiging. Het begint door de gesprekken hier van afgelopen tijd ook wel een beetje beter te gaan met me. Ik werd er echt gék van, zo lelijk dacht ik over mezelf. Terwijl ik dat niet zo gewend ben om te doen, ik had altijd redelijk wat zelfvertrouwen.

En vanochtend in de trein zat er een kerel tegenover me, die ik wel aardig vond en voor het éérst sinds lange tijd heb ik niet mijn ogen neergeslagen, denkend dat hij me vast het dikste mokkel op aarde zou vinden. We hadden gewoon een vriendelijk glimlachje over en weer. O, én ik heb vannacht gedroomd dat ik lag te vrijen met Uri Rosenthal No. Maar goed, elk teken van leven op dit gebied is welkom haha!

lol! Hilarisch dit!
En je bent echt leuk en mooi om te zien (zowel IRL als op de pic), ik zweer t!

Ik droomde trouwens laatst dat ik stond te zoenen met mijn homovriend. Maar die is ook vreselijk knap. Heimelijke verlangens misschien.. scratch
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:19

Gloria schreef: O, én ik heb vannacht gedroomd dat ik lag te vrijen met Uri Rosenthal No.
He gatsie. laughcry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:21

Gloria schreef:
Persephone schreef:Oh, en nu ik weet wie je bent:
Ik vind jou wél heel mooi. En ik heb je én in het echt gezien en ik zie je foto's, en er is helegaar in geen enkel opzicht iets mis met je. smile
Haha, helegaar, wát een woord Very Happy. Nou fijn, die bevestiging. Het begint door de gesprekken hier van afgelopen tijd ook wel een beetje beter te gaan met me. Ik werd er echt gék van, zo lelijk dacht ik over mezelf. Terwijl ik dat niet zo gewend ben om te doen, ik had altijd redelijk wat zelfvertrouwen.

En vanochtend in de trein zat er een kerel tegenover me, die ik wel aardig vond en voor het éérst sinds lange tijd heb ik niet mijn ogen neergeslagen, denkend dat hij me vast het dikste mokkel op aarde zou vinden. We hadden gewoon een vriendelijk glimlachje over en weer. O, én ik heb vannacht gedroomd dat ik lag te vrijen met Uri Rosenthal No. Maar goed, elk teken van leven op dit gebied is welkom haha!
lol!

Lieverd, als jij hier op kunt:
Positief versus Negatief - Pagina 3 Urirosenthal
neem dan maar van mij aan dat er genoeg mannen zijn die jou leuk vinden, want jij bent een héél stuk aantrekkelijker dan deze meneer. Very Happy En je mag je lat rustig iets hoger leggen hoor, mannen zijn er ook in jongere, aantrekkelijkere versies Very Happy (maar goed, wel met minder geld en macht, en als dat je ding is.... angel )

En jij bént niet dik. Als jij dik bent ben ik moddervet smile En zelfs al was je dik: dik staat niet gelijk aan lelijk, dik kan heel sexy zijn hoor. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:30

_Chance schreef: lol! Hilarisch dit! En je bent echt leuk en mooi om te zien (zowel IRL als op de pic), ik zweer t!
Wauw, lief smile.

_Chance schreef:Ik droomde trouwens laatst dat ik stond te zoenen met mijn homovriend. Maar die is ook vreselijk knap. Heimelijke verlangens misschien.. scratch
Hahaha, ja, in je dromen vallen die grenzen nogal weg hè? Dat bleek. Uri en ik lagen gewoon onafhankelijk naast in elkaar in bed te wezen, gaat 'ie ineens aan mijn borsten zitten. En goed ook. Zo zie je maar, uiterlijk zegt helemaal niks inderdaad Laughing.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Paper Crown di 24 mei 2011 - 22:32

Positief:
Mijn haar, huid, nagels.. mijn ogen en mijn tanden.. ik heb mooie lippen.. ze zijn mooi vol. Ik heb mooie billen, en een platte buik.. mijn borsten zijn ook mooi, hangen totaal niet en ik heb geen rimpels,ben toch bijna 27 alweer.. Ik heb mooie slanke armen, en mijn benen zijn gespierd maar niet dun en best lang.. ik heb een klein lief naveltje en geen zwembandjes.. word mooi bruin en mijn benen ook! onze lieve Heer heeft aardig wat tijd in mij gestoken! (GEINTJE!!)

Negatief:
Mijn neus, oh boy o boyyy wat baal ik van die neus, ik wil hem laten doen en dan toch weer niet en dan toch weer wel..eeuwige strijd.. Never ending story!
Als ik lach, heb ik een knikje in mijn kin.. zo stom en lelijk! Mijn voeten zijn niet groot, maar heb een bredere voorvoet en worstenteentjes.. er staat 1 tandje scheef, en dat haaaaaaaaaat ik stoor me zo! Verder ben ik echt enorm behaard.. klinkt stom, maar mijn benen als ik die niet scheer/wax lijk ik net een vent.. ik heb haartjes op mijn onderrug en ik heb downthere best veel haar!!! En heel zwart! LELIJK! Ik wil 't laten laseren maar dat kost een lieve duit.. en waxen gaat ook prima haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:35

Persephone schreef:Lieverd, als jij hierop kunt, neem dan maar van mij aan dat er genoeg mannen zijn die jou leuk vinden, want jij bent een héél stuk aantrekkelijker dan deze meneer. Very Happy En je mag je lat rustig iets hoger leggen hoor, mannen zijn er ook in jongere, aantrekkelijkere versies Very Happy (maar goed, wel met minder geld en macht, en als dat je ding is.... angel )En jij bént niet dik. Als jij dik bent ben ik moddervet smile En zelfs al was je dik: dik staat niet gelijk aan lelijk, dik kan heel sexy zijn hoor. smile
Ooo, voor dat laatste moet ik wel héél erg mijn best doen hoor, om dat te geloven. Maar goed, ik dóe het gewoon! Ik zou btw niet weten of ik het op Rosenthal zou kunnen, ik denk warempel nóóit na over die man, dus waarom uitgerekend hij in mijn droom verschijnt, is me een raadsel Suspect. Verder ben ik stil na jouw pep-up, vind 'm zo fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:37

2CKC2 schreef:Mijn neus, oh boy o boyyy wat baal ik van die neus, ik wil hem laten doen en dan toch weer niet en dan toch weer wel..eeuwige strijd.. Never ending story!
Ik vind jouw neus echt WAUW. Ruilen? Ik heb een klein, nietszeggend, dertien-in-dozijn dopneusje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Paper Crown di 24 mei 2011 - 22:37

Gloria schreef:
2CKC2 schreef:Mijn neus, oh boy o boyyy wat baal ik van die neus, ik wil hem laten doen en dan toch weer niet en dan toch weer wel..eeuwige strijd.. Never ending story!
Ik vind jouw neus echt WAUW. Ruilen? Ik heb een klein, nietszeggend, dertien-in-dozijn dopneusje.

IK.WEET.NU.WIE.JIJ.BENT
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:37

Gloria schreef:
_Chance schreef: lol! Hilarisch dit! En je bent echt leuk en mooi om te zien (zowel IRL als op de pic), ik zweer t!
Wauw, lief smile.

_Chance schreef:Ik droomde trouwens laatst dat ik stond te zoenen met mijn homovriend. Maar die is ook vreselijk knap. Heimelijke verlangens misschien.. scratch
Hahaha, ja, in je dromen vallen die grenzen nogal weg hè? Dat bleek. Uri en ik lagen gewoon onafhankelijk naast in elkaar in bed te wezen, gaat 'ie ineens aan mijn borsten zitten. En goed ook. Zo zie je maar, uiterlijk zegt helemaal niks inderdaad Laughing.


lol!

Jemig, ik zou gillend wakker worden. lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Melis_je di 24 mei 2011 - 22:39

Persephone schreef:
En zelfs al was je dik: dik staat niet gelijk aan lelijk, dik kan heel sexy zijn hoor. smile
Ik denk andersom: Sexy kan heel dik zijn. Sexy is hoe je je voelt, daarna kijk je pas in de spiegel. Het is niet iets wat je beargumenteert met wat je mooi vindt aan jezelf.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:40

Maar serieus, ik zit nog eens door je foto's te bladeren, maar ik snap echt niet wat voor beeld jij van jezelf in je hoofd hebt. Je hebt een prachtige mond (daar kan ik nou jaloers op zijn) en een prachtig stel ogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:48

Melis_je schreef:Ik denk andersom: Sexy kan heel dik zijn. Sexy is hoe je je voelt, daarna kijk je pas in de spiegel. Het is niet iets wat je beargumenteert met wat je mooi vindt aan jezelf.
*quote onthoudt*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:53

Persephone schreef:Maar serieus, ik zit nog eens door je foto's te bladeren, maar ik snap echt niet wat voor beeld jij van jezelf in je hoofd hebt. Je hebt een prachtige mond (daar kan ik nou jaloers op zijn) en een prachtig stel ogen.
Mja, de helft van die foto's is van 2006 of ouder. Sindsdien ben ik wel wat aangekomen (zie die foto met blauwe jurk). Het beeld dat ik van mezelf heb ik dat ik een dikzak ben met een plofkop. Het is gewoon onwijs frustrerend dat het me niet lukt om af te vallen en dat beïnvloedt eigenlijk alles. Want ik weet ook wel dat ik niet afzichtelijk lelijk ben, maar als ik mezelf in het treinraam zie, dan zie ik gewoon een te groot, onelegant lijf zitten. Maar goed, ik ben net zo lekker bezig met positief denken. Het gaat écht om wat jij en Melis zeggen, dat sexy van binnen zit en dat je dat van buiten ziet, maar dat ík zelf daar niet op moet letten. Ik moet gewoon zijn wie ik ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Melis_je di 24 mei 2011 - 22:57

De foto met de blauwe jurk is je dik-foto.....?
7 mensen reageren dat je er prachtig uitziet.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:01

Gloria, ik vind het echt jammer dat je niet lekker in je vel zit. Ik heb je altijd een mooie vrouw gevonden en dat werd net weer bevestigd toen ik door je foto's bladerde. Jij hebt iets, een bepaalde uitstraling die echt mooi is. Niet veel mensen hebben dat vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:02

Melis_je schreef:De foto met de blauwe jurk is je dik-foto.....?
7 mensen reageren dat je er prachtig uitziet.

Idd. Ik vond dat één van de leukste foto's die erbij zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:05

Persephone schreef:
Melis_je schreef:De foto met de blauwe jurk is je dik-foto.....?
7 mensen reageren dat je er prachtig uitziet.

Idd. Ik vond dat één van de leukste foto's die erbij zitten.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:07

Gloria schreef:
Elodie schreef:Negatief: te dikke armen, benen en billen. Donkere kringen onder mn ogen (k*t is dat he Jen), te grote neus, te veel haargroei.
Ik ben gék op grotere neuzen. Heeft 'ie ook een hoekje?
Whaha :-)
Het is een beetje een puntneus. Bedoel je dat met hoekje? Verder is hij ook niet heel groot, maar wel te groot voor bij mijn redelijk fijne gezicht, helemaal als ik weer wat afval.

Heb naast al mn negatieve punten gelukkig toch nog iets positiefs kunnen bedenken: mijn borstjes, handen en lengte :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:11

Melis_je schreef:De foto met de blauwe jurk is je dik-foto.....? 7 mensen reageren dat je er prachtig uitziet.
Ja, ernstig hè? James, ik baal er ook van, het zit voor een groot deel tussen mijn oren. Ik vind wel echt dat ik moet afvallen. Niet heel veel, maar een kilo of zeven. Verder weet ik rationeel gezien dat ik er een veel te groot probleem van maak en dat het me teveel beinvloedt. Bedankt voor je lieve compliment. Ik weet niet zo goed wat dat 'iets' dan is, maar het voelt uniek zoals jij het zegt haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:13

Niet tevreden:
- bovenbenen vind ik te dik (weet wel dat het onzin is, maar zo zie ik t zelf) Kuiten te dik...
- Slechte huid, al gaat het stukken beter.
- oogwit is niet mooi wit
- borsten te klein, die wil ik wel laten vergroten zodra ik geld heb

Wel tevreden
- buik is mooi plat
- ik heb een kont
- verhoudingen heupen/taille
- uitstraling in t algemeen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:21

Elodie schreef:Whaha :-) Het is een beetje een puntneus. Bedoel je dat met hoekje? Verder is hij ook niet heel groot, maar wel te groot voor bij mijn redelijk fijne gezicht, helemaal als ik weer wat afval.
Oooo, een puntneus *glijdt van stoel af*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:25

Ik wil ook foto's zien!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 23:31

Gloria schreef:
Elodie schreef:Whaha :-) Het is een beetje een puntneus. Bedoel je dat met hoekje? Verder is hij ook niet heel groot, maar wel te groot voor bij mijn redelijk fijne gezicht, helemaal als ik weer wat afval.
Oooo, een puntneus *glijdt van stoel af*
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Pannetoet wo 25 mei 2011 - 2:42

Euhm..ik ben wel blij met mijn benen omdat ze best slank zijn in verhouding met de rest en verder ben ik wel tevreden met mijn gezicht, deze is mooi smal.. geen bolle wangen of onderkin :P En mijn oogkleur vind ik mooi haha ze zijn felgroen!

Minder blij.. of eigenlijk helemaal niet blij ben ik met mijn buikje en borsten.. mijn buik is in verhouding best dik en mijn borsten in verhouding vrij klein.. ik heb geen discipline om te sporten :P Dus ik let aardig goed op mijn eten!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  TNMN wo 25 mei 2011 - 3:27

Positief: mijn tanden en haar
Negatief: dat ik snel puisjes krijg van dingen (verkeerde makeup, niet goed schoonmaken, kussensloop, handdoek, eten, stress, etc.) en mijn voeten
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Positief versus Negatief - Pagina 3 Empty Re: Positief versus Negatief

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum