Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Docent beeldende kunst en vormgeving

Ga naar beneden

Docent beeldende kunst en vormgeving Empty Docent beeldende kunst en vormgeving

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 0:48

Zijn hier toevallig mensen die deze studie hebben gedaan of misschien nu nog volgen. Of ken je mensen die deze studie op het moment doen?

Ik studeer volgend jaar (als alles goed gaat) af als interieur vormgever (hbo), maar na mijn stages en nu ik verder in de opleiding kom denk ik toch dat het niet helemaal is wat ik wil.

Ik mis een bepaalde spontaniteit en het werken met mensen. Het lijkt me echt ontzettend leuk om kinderen (in het geval van docent) het vak tekenen/handvaardigheid te leren. Verder vind ik het interieurvak nogal stijfjes en ik voel me er gewoon niet echt in thuis en zie mijzelf ook niet voor een 'baas' ontwerpen.

Ik vind mijzelf op het moment veel te jong en onervaren om een eigen bedrijf(je) te beginnen dus dat is geen optie. (misschien later).

Nu voel ik me sinds een tijd erg aangetrokken tot de studie docent beeldende kunst en vormgeving. Ik weet er verder nog niet veel over (eigenlijk alleen de informatie die op de website staat), dus vroeg mij af of iemand ervaringen heeft m.b.t deze studie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Docent beeldende kunst en vormgeving Empty Re: Docent beeldende kunst en vormgeving

Bericht  Blond ma 23 mei 2011 - 21:15

Mijn beste vriendin is docent beeldende vorming/handvaardigheid. Ze heeft haar diploma in Arnhem, aan Artez gehaald. Ze heeft het enorm naar haar zin als docente, het contact met leerlingen vindt ze heel leuk.
Maar.. Het is heel moeilijk om aan een baan te komen, zij heeft veel mazzel gehad dat ze op onze oude middelbare school aan de slag kon, maar al haar andere klasgenoten zitten baanloos thuis.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Docent beeldende kunst en vormgeving Empty Re: Docent beeldende kunst en vormgeving

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 1:50

Bedankt voor je reactie!

Ik zit inderdaad ook te kijken bij Artez.. (dat is hier het meest in de buurt). Baankansen is wel een nadeel natuurlijk.. (Al heb ik natuurlijk al een anders HBO diploma waar ik een baan mee kan 'krijgen'. De druk om snel een baan te vinden is er bij mij niet echt bij.

Ik ben echt heel benieuwd hoe het is. Ga sowieso naar de opendag om te kijken of ik het wel wat vind :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Docent beeldende kunst en vormgeving Empty Re: Docent beeldende kunst en vormgeving

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum