Iedere nacht nachtmerries
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iedere nacht nachtmerries
Ik heb de laatste weken echt ontzettende last van nachtmerries in m'n slaap en dat iedere nacht. En ze gaan altijd over dezelfde onderwerpen. En dat zijn de dood van een van mijn ouders of vriend en dat er iets ergs met mijn kindje gebeurd. Ik begin hard op te praten (zegt mijn vriend) en daarna word ik wakker met hartkloppingen en ik zweet heel erg. Ik word er echt helemaal gek van en vooral erg verdrietig.
Iemand nog meer last van heftige nachtmerries? En volgens mij kan je er niks tegen doen, toch?
Iemand nog meer last van heftige nachtmerries? En volgens mij kan je er niks tegen doen, toch?
Gast- Gast
Re: Iedere nacht nachtmerries
Ik heb wel eens gehoord dat je naar kunt gaan dromen als je te weinig frisse lucht krijgt, dus als je bijvoorbeeld met de dekens over je gezicht slaapt. Zorg dat je vrij ligt met je gezicht en dat je slaapkamer goed is geventileerd. Verder zou ik proberen te ontspannen voor het slapen, dus nog even in bad of onder de douche, een rustig muziekje luisteren, een beker warme melk drinken, misschien 's nachts een klein lampje laten branden als je je angstig voelt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je stress de laatste weken?
Wat vermoeiend om zoveel nachtmerries te hebben.
Wat vermoeiend om zoveel nachtmerries te hebben.
Gast- Gast
De stressvraag inderdaad....?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Slik je toevallig sinds kort melatonine? Ik had 't afgelopen week trouwens ook.. inderdaad ook alleen maar dromen over de dood.. heel naar! Kan me voorstellen dat je je verdrietig gaat voelen.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb het heel erg gehad toen ik een bepaalde soort AD slikte... Werd er gek van, durfde niet meer te slapen, zo eng.
Gast- Gast
Ik heb idd de laatste tijd last van stress. Maar dat heb ik wel vaker en dan heb ik het niet. Ik gebruik wel een AD maar die gebruik ik al een aantal jaar en daar kan het dan ook niet aan liggen. Melatonine slik ik niet. Vanacht *afkloppen* heb ik weer nergens last van gehad
Gast- Gast
En je dosering AD is niet veranderd?
Ik had het overigens ook erger als ik op mijn rug sliep...
Ik had het overigens ook erger als ik op mijn rug sliep...
Gast- Gast
het kan ook gewoon homoniaal zijn ik had tijdens mijn zwangerschap heel veel last van nachtmerries. en na mijn zwangerschap heb ik er ook ven last van gehad maar nu gelukkig niet meer
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Of als je het juist heel warm hebt als je slaapt.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)
» Iedere dag veel paracetamol slikken
» Vriend is bang en heeft nachtmerries
» Iedere dag vlees?
» Iedere keer weer..
» Iedere dag veel paracetamol slikken
» Vriend is bang en heeft nachtmerries
» Iedere dag vlees?
» Iedere keer weer..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: