Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

+4
silly_85
Annemie
Lejow
Printje
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Printje di 17 jul 2012 - 8:41

R slaapt sinds een kleine 2 weken in zijn grote bed. Op vakantie ging dit geweldig goed maar sinds we thuis zijn is het een grote ramp. Hij gaat super goed slapen maar wordt snachts totaal overstuur wakker en wil dan niet meer in zijn eigen bed slapen.....

Nu heb ik al vaker verteld dat ik het idee heb dat hij 'iemand' ziet op zijn kamer maar of het dat is?
We hebben nu steeds zijn deur open en de lamp aan, het lijkt verband te houden met wanneer de lamp uitgaat hij binnen een uur wakker wordt...zou hij dan toch schrikken ofzo/ We willen nu vannacht langer de lamp aanhouden kijken wat er gebeurd.

Iemand nog meer tips/ ideeën over wat het kan zijn?

Slapen, op die kamer, is nooit helemaal geweldig gegaan en ik twijfel aan de ene kant of ik zo'n iemand moet inschakelen die verstand heeft van stralingen/energieen van geesten ofzo maar mijn moeder verklaart me helemaal voor gek en zegt dat dat niet kan...(geesten etc)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Lejow di 17 jul 2012 - 8:46

Als je dat gevoel hebt, en je wilt iemand inschakelen, moet je dat doen Printje.
Ik geloof er zelf ook wel in, en denk zeker dat zo iemand je kan helpen!
Kijk dan wel goed uit met wie je kiest, iemand met een beetje 'recensies' zeg maar en niet mien Truus van de hoek (maar dat snap je denk ik ook wel).

Staat zijn bedje anders dan zijn ledikantje stond?
En is er misschien een mogelijkheid om zijn bedje anders neer te zetten? Dat wil ook nog wel helpen!

Ik zou inderdaad de lamp aanhouden.
Heb je ook al geprobeerd samen met hem er over te 'praten'.
Dus vragen aan de geesten of ze weg willen gaan, want R gaat nu lekker slapen. Tot morgen geesten, slaap lekker!
*of iets dergelijks*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Printje di 17 jul 2012 - 8:48

Zijn bed staat op precies dezelfde plek.

Ik probeer het ook te vragen maar tsja weet niet of ik echt zijn antwoorden kan vertrouwen. Ik heb een hele tijd terug verschillende foto's laten zien en gevraagd of degene die bij hem is erbij stond..en wees degene aan waarvan ik dat ook gedacht zou hebben......

Plus dat hij al zo enorm gevoelig is maakt voor mij toch dat het best zo kan zijn dat hij dingen ziet. Ik stuur de geesten sávonds ook weg, misschien onwijs idioot hoor maar we zeggen dat we het fijn vinden dat er mensen zijn die op R. willen passen maar dat hij het s'nachts niet fijn vindt..

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 8:49

H. slaapt sinds een paar maanden ook alleen nog maar met de lamp aan. Als ze wakker wordt en ziet dat de lamp uit is, is het krijsen geblazen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Annemie di 17 jul 2012 - 8:50

En als je hem vraagt wat hij ziet? Of snapt hij dat niet? Misschien zegt hij dan wel iets.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Lejow di 17 jul 2012 - 8:50

Vind ik niets idioots aan hoor!
Ik denk dat dat heel goed is.
Alleen balen dat ze niet naar je luisteren laughcry

Misschien moet je eens mailen, of telefonisch contact hebben met een spiritueel iemand? Wellicht heeft die tips?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  silly_85 di 17 jul 2012 - 8:53

Het kan heel goed dat hij dingen ziet ! Mijn dochter heeft het ook slaapt ook absoluut niet op de kamer. Nou weet ik dat zei wat ziet omdat ik het ook zie en hoor en ze dezelfde dingen aanwijst of der vinger omhoog doet van hè mama hoor je dat.
Ik zou idd iemand inschakelen die de kamer kan reinigen, en wat je al zelf doet van de geesten vragen weg te gaan is ook heel goed van je, zet daar bij ook het raam open en vraag ze naar het licht te gaan waar ze horen.
Oké dit klinkt misschien zweverig maar ik geloof er in, bij mijn dochter is het nu weg maar ze wil gewoon echt niet meer daar slapen ondanks de meubels verplaatst te hebben.
Hoop dat je een oplossing vind.
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Printje di 17 jul 2012 - 8:56

Annemie schreef:En als je hem vraagt wat hij ziet? Of snapt hij dat niet? Misschien zegt hij dan wel iets.

Ja dan zegt hij ; ja daar en wijst naar steeds dezelfde plek.

Maar ja stel het werkt de lamp aanlaten...dan maar ff de hele nacht.. het is schattig een kussend/knuffelend ventje tegen je aan midden in de nacht maar je slaapt er zo weinig van..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Linda di 17 jul 2012 - 9:06

Ik zou eens opzoek gaan naar een paragnost. Niet geschoten is altijd mis. Ik geloof er wel in hoor.

En het lampje inderdaad gewoon de hele nacht aan laten. Dat doen wij hier ook. Als we dat niet doen wordt dl altijd wakker en raakt ze in paniek. Dan is ze de weg kwijt (soms letterlijk, soms figuurlijk) en ze kan haar speen dan niet vinden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Dora di 17 jul 2012 - 9:23

A. wordt hier tegenwoordig bijna iedere nacht wel minimaal 1x in paniek wakker omdat ze (eng) gedroomd heeft. Misschien ook 'gewoon' het dromen?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Printje di 17 jul 2012 - 9:26

Teigertje schreef:A. wordt hier tegenwoordig bijna iedere nacht wel minimaal 1x in paniek wakker omdat ze (eng) gedroomd heeft. Misschien ook 'gewoon' het dromen?

Misschien is het ook dat wel gewoon hoor maar het is zo apart dat het zo uit het niets gekomen is eigenlijk. En omdat hij het dus al eerder had over 'geesten', maar misschien is het ook alleen maar mijn verbeelding en interpretatie van het alles.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 9:28

En hem een andere kamer geven? En van zijn kamer de babykamer maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Printje di 17 jul 2012 - 9:30

Razz_ schreef:En hem een andere kamer geven? En van zijn kamer de babykamer maken?

Dat gebeurd ook nog, maar we wilden niet alles in een keer veranderen.

Stel baby 2 is ook zo'n nachtbraker dan ga ik echt naar een paragnost hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Purpleflower di 17 jul 2012 - 10:41

ik vind het helemaal niet raar als je eens iemand zou inschakelen.

wij wonen in het huis waar mijn schoonmoeder is overleden. onze dochter slaapt in de kamer wat haar hobbykamer was.

Als baby zat onze dochter ook vaak eng rond te kijken..

Ik heb toen een keer gezegt "oma wil je alleen overdag naar je kleinkind komen kijken?"Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) 2474380249

Daarna keek ze niet meer raar langs me heen als of er nog iemand in de kamer was.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Snoopy di 17 jul 2012 - 10:51

Ik weet nog dat ik toen ik klein was het ook niks vond in het donker en had altijd een klein lampje aan. Als ik die dan zag, was het goed.
Gewoon zo'n lampje die rechtstreeks in het stopcontact zit, kan dan gewoon de hele nacht aanblijven.

Is er verder nog wat veranderd de afgelopen tijd? Want het kunnen ook vervelende dromen zijn van allerlei nieuwe indrukken.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Printje di 17 jul 2012 - 19:08

Vannacht de hele nacht een lamp aan gelaten en meneer heeft zonder wakker te worden doorgeslapen.....


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Linda di 17 jul 2012 - 19:14

Printje schreef:Vannacht de hele nacht een lamp aan gelaten en meneer heeft zonder wakker te worden doorgeslapen.....



Dat is fijn zeg!!

Hier vannacht geen lamp en dochter heeft gigantisch lopen spoken...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker) Empty Re: Wat is dit toch??? (iedere nacht in paniek wakker)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum