Curaçao
+4
Guus
Blond
Travelgurly
Sarah1985
8 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Curaçao
Klinkt leuk zeg. Hoe heette die appartementen en waar kan je die boeken? De meesten liggen nl niet zo zicht aan zee en dan moet je er een stukje voor rijden. Aan zee zitten is wel een pre voor me.
Zijn ze ook met zwembad? Is ook een pre.
Zijn ze ook met zwembad? Is ook een pre.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Truestar en Niki, dan kunnen jullie zeker voordeliger daarheen gaan?
Willemijn, waar verblijf jij?
Ja, mijn ticket moet ik dan zelf betalen (vorig jaar kreeg ik een ticket cadeau van mijn tante) maar ik blijf gewoon thuis bij mijn vader. Huis is megagroot en ik ga naar Curacao om mijn familie te zien, dus wil ik ook graag bij ze zijn.
Caribbeanlover: Ik heb je een PM gestuurd met de website.
Caribbeanlover schreef:Niki schreef:Mensen die een appartement zoeken op Curacao. Mijn vader verhuurd 2 mooie, goedkope appartementen voor max 4 personen en 1 studio voor vakantiegangers, stagiaires of mensen die tijdelijk op Curacao willen wonen.
Mocht je de website willen hebben om de foto´s, prijzen te bekijken stuur me dan een privé bericht.
Groetes Nicole
Mogen toeristen niet in die appartementen?
Pm de site maar als je wilt ben benieuwd wat de kosten zijn en hoe het eruit ziet.
Zit het aan het strand? Heeft het een zwembad?
Toeristen en vakantiegangers is toch hetzelfde?
We zitten niet aan het strand, maar is ongeveer 5/10 min van Mambo beach en daarzo in de buurt. Dat is het dichtsbijzijnde strand. Het heeft ook geen zwembad.
willemijn01 schreef:Is het zwemmen met dolfijnen erg duur?
Lijkt mij ook erg gaaf!
Ja dat is heel duur (zo'n 150 dollar). En de manier waarop die dieren worden gevangen wordt je ook niet blij van.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Curacao
» Aruba, Bonaire, Curaçao
» Tips verblijf Curacao
» (Hotel)aanraders Aruba, Curacao en/of DR
» New Chiks --> Brabantse meiden op Curacao
» Aruba, Bonaire, Curaçao