Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:30

Mijn opa en oma zijn bijna 50 jaar getrouwd, nu hebben ze ook vrienden in Frankrijk en ze zouden het leuk vinden om hun een Franse uitnodiging te sturen.
Alleen nu kent bij ons niemand in de familie goed Frans. Ik wel een beetje, maar niet om een tekst te vertalen.
Heb het al met een vertaalmachine geprobeerd, maar dan krijg je er allemaal rare zinnen uit die voor geen meter kloppen.

Nu vroeg ik me af of iemand voor mij deze tekst zou willen vertalen van het NL's naar het Frans.

Het zijn in totaal iets van 5 zinnen.
Alvast erg bedankt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 0:58

Niemand hier die goed Frans kent? Jammer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Schaapke vr 20 mei 2011 - 1:21

Nee, ben er niet een ster in...net wat jij zegt: ik kan wel een beetje Frans, maar niet goed genoeg voor zo'n uitnodiging.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Minx vr 20 mei 2011 - 1:21

Het is een werkdag en je hebt nog geen half uur gewacht. Een beetje geduld is denk ik wel nodig. in ieder geval een dag.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Ugly Betty vr 20 mei 2011 - 1:30

Mijn frans is aardig weggezakt... Misschien komen we er met z'n allen uit als je de nederlandse versie hier neer zet?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 2:46

Ik wil wel een poging wagen.. Wat is de te vertalen tekst?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 2:59

Fairytale schreef:Het is een werkdag en je hebt nog geen half uur gewacht. Een beetje geduld is denk ik wel nodig. in ieder geval een dag.

Je hebt gelijk, zit de hele dag al in mn kop dat het zaterdag is! nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 3:01

Voor degene die een poging wil wagen, heel graag!

De tekst is:

Op 26 oktober zijn wij 50 jaar getrouwd,
dit willen wij graag feestelijk met u vieren.

U bent uitgenodigd op zaterdag 29 oktober vanaf 20.00 uur.

Graag tot dan.

Mocht u onverhoopt niet kunnen, laat dit ons dan voor 15 oktober weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Ugly Betty vr 20 mei 2011 - 3:19

Poeh dat valt echt tegen! Ik heb dit stukje, maar er zitten vast fouten in. Die laatste zin kom ik helemaal niet uit....

Le 26 Octobre nous sommes mariés depuis 50 ans. Nous voulons célébrer ce fait avec vous.
Vous êtes invités à samedi 29 Octobre à 20.00 heure.
Nous espérons vous accueillir.

Op 26 oktober zijn wij 50 jaar getrouwd. Wij willen dit feit graag met u vieren. U bent uitgenodigd op 29 oktober om 20.00 uur. We hopen u te verwelkomen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 3:30

Aah Ugly Betty kei goed! Het hoeft ook niet perse foutloos te zijn. Als ze er maar wijs uit kunnen Wink Als ik vertaal met een vertaalmachine is dat niet get geval vrees ik Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen? Empty Re: Wil er iemand voor mij een uitnodiging naar Frans vertalen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum