Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Alex di 16 jul 2013 - 8:33

Ik heb zelf een uitnodiging gemaakt voor de verjaardag van mijn man, maar op de een of andere manier wordt de tekst wazig als ik het ontwerp opsla. Is er iemand die weet wat ik daaraan kan doen, of eventueel een programma heeft waarmee ik de uitnodiging kan maken? Zo wil ik de uitnodiging natuurlijk niet afdrukken, dat wordt onleesbaar.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Pien di 16 jul 2013 - 8:39

ik maak het vaak via kaartje2go of vistaprint en dan doe ik met het knipprogramma lkopiëren naar paint.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Marin di 16 jul 2013 - 8:41

Pien schreef:ik maak het vaak via kaartje2go of vistaprint en dan doe ik met het knipprogramma lkopiëren naar paint.

Maar dan heb je niks op hoge resolutie.
Ik kan morgen wel voor je kijken in Photoshop Alex, maar als je t vanavond nodig hebt, red ik het niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Alex di 16 jul 2013 - 8:45

Marin schreef:
Pien schreef:ik maak het vaak via kaartje2go of vistaprint en dan doe ik met het knipprogramma lkopiëren naar paint.

Maar dan heb je niks op hoge resolutie.
Ik kan morgen wel voor je kijken in Photoshop Alex, maar als je t vanavond nodig hebt, red ik het niet.
Precies, als ik het in high quality wil printen wordt het heel wazig, dat had ik al geprobeerd. Wel bedankt voor het meedenken, Pien.

Marin, lief dat je voor me wil kijken. Ik heb het nog niet met bloedspoed nodig, dus morgen is prima. Bedankt alvast!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Filoria di 16 jul 2013 - 8:47

Met welk programma werk je?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Alex di 16 jul 2013 - 9:04

Filoria schreef:Met welk programma werk je?
Ik heb het geprobeerd in Word en ik heb Picasa gebruikt. In beide gevallen wordt de tekst wazig.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Filoria di 16 jul 2013 - 9:11

Oke. Photoshop is inderdaad veel beter, maar als je daar niet handig mee bent houdt het op natuurlijk.

Wat je zou kunnen proberen:

Op het moment dat de uitnodiging in Picasa of Word er zo uitziet als je 'm wilt hebben, druk je op printscreen op je toetsenbord. Met Paint knip je dan de uitnodiging eruit, en die sla je op als jpg.

Geen idee of het het gewenste resultaat gaat geven, maar dan kun je in ieder geval iets proberen Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Alex vr 19 jul 2013 - 5:30

Bedankt voor de tip, Filoria. Ik zal het eens proberen ...

Marin, heb jij nog kans gezien voor me te kijken in Photoshop?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Marin vr 19 jul 2013 - 7:26

Nou ik heb nog geen materiaal van je gezien Wink Dus nee. Maar als je iets opstuurt, wil ik er wel even naar kijken morgen. Zondag ga ik op vakantie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Alex vr 19 jul 2013 - 19:28

Wat stom, ik dacht echt dat ik je al een pm had gestuurd! Ik ben nu aan het werk, maar zal je als ik thuis ben gelijk wat sturen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Pompoen vr 19 jul 2013 - 22:22

Filoria schreef:Oke. Photoshop is inderdaad veel beter, maar als je daar niet handig mee bent houdt het op natuurlijk.

Wat je zou kunnen proberen:

Op het moment dat de uitnodiging in Picasa of Word er zo uitziet als je 'm wilt hebben, druk je op printscreen op je toetsenbord. Met Paint knip je dan de uitnodiging eruit, en die sla je op als jpg.

Geen idee of het het gewenste resultaat gaat geven, maar dan kun je in ieder geval iets proberen Very Happy

 Print screens hebben een enorm lage resolutie. Daar kun je in principe geen fatsoenlijke afdrukken mee maken!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken) Empty Re: Iemand met grafische kennis? (uitnodiging maken)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum