Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijles - iets lekkers aanbieden?

+8
Zora
Bliss
Queen
Bolleke
Arwyn
Melis_je
Caroow
Tullow
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:23

Haha ik dacht al dat je dat ging zeggen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:25



Haha big booming business hier zo :P


Bliss schreef:En zou ik als bevoegd leerkracht basisonderwijs ook gewoon bijles kunnen geven in alle vakken? En wat zou dan een goede uurprijs zijn voor mij?

Dat hangt gewoon af van je eigen kennis denk ik. Ik zou zelf nooit natuurkunde of wiskunde uit kunnen leggen, maar als jij denkt dat je dat kan, moet je dat doen. Ik heb zelf wel eens bijles gegeven aan m'n neefje in aardrijkskunde en dan gaat het inderdaad meer in dat je goed overzicht kunt houden en kunt uitleggen waar ze nou precies naar moeten zoeken en lezen. Dat valt goed te doen. Denk dat jij iig voor de onderbouw op de middelbare school de meest basis vakken wel kunt uitlegggen.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Phileine do 19 mei 2011 - 5:27

Bedankt voor de reacties en tips, ik zat zelf ook aan ongeveer 10 uur per uur te denken (in ieder geval om mee te beginnen).
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Melis_je do 19 mei 2011 - 5:34

Vilein schreef:Zou ik dan Nederlandse bijles kunnen geven of niet?
Bijles Nederlands.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:35

Ik kan me wel voorstellen dat jij 20 euro vraagt hoor Marin smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Bliss do 19 mei 2011 - 5:35

Ja ik ga ook geen natuurkunde uitleggen hoor smile Denk dat ik vooral de talen zou doen dan. Nemen ze zelf werk mee en stellen ze daar dan vragen over, of hoe werkt zoiets?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:36

Haha ja en als nou niemand gereageerd had, maar gelukkig heb ik iemand gevonden. En ze heeft direct voor volgende keer ook betaald want ze had geen wisselgeld. Dat betekent dat dit de eerste maand is dat ik geld over hou voor de maand afgelopen is, want ik had ook al 80 euro verdiend met m'n fotografie shoot. Yeah baby, feestje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Susan do 19 mei 2011 - 5:36

Ik betaalde vroeger 40 gulden voor bijles Duits, mijn bijlesleraar was gewoon leraar bij mij op school, alleen had ik hem niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:39

Bliss schreef: Nemen ze zelf werk mee en stellen ze daar dan vragen over, of hoe werkt zoiets?

Hangt er beetje vanaf wat het 'probleem' is. Je hebt leerlingen die gewoon hulp nodig hebben bij het maken van het huiswerk (dat is meer huiswerkbegeleiding, misschien kan jij dat beter doen), maar je hebt ook leerlingen die echt specifieke problemen hebben. Lijkt me wel lastig om Duitse grammatica uit te leggen als je het niet gestudeerd hebt bijvoorbeeld. Dit meisje heeft over twee weken een mondeling van het Cambridge examen (= een taal examen gedaan door de University of Cambridge ESOL Examinations), en ik weet daar wel wat vanaf, dus ik kan haar precies begeleiden bij hoe zo'n examen er uit gaat zien. En ik moest haar beetje helpen met het structureren van een schrijfopdracht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 5:43

Susan schreef:Ik betaalde vroeger 40 gulden voor bijles Duits, mijn bijlesleraar was gewoon leraar bij mij op school, alleen had ik hem niet.

Dat klinkt echt heel veel :P

Ik weet nog goed dat mijn Duits bijles-lerares mij echt tot wanhoop dreef: Op zondagochtend half 8 al aan de bijles. Maar die drill-sessies hebben wel geholpen, ik weet het allemaal nog steeds!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  luisa do 19 mei 2011 - 6:41

Ik heb ook bijles gegeven aan studenten. Dat was altijd wel in groepjes van 2-6 personen en niet bij mij thuis maar in leslokaal. Had alleen thee of koffie, geen koekjes ofzo hoor. Vind het ook best raar eigenlijk om vanalles aan te bieden. Jij verleent gewoon een dienst en mag dus best zakelijk zijn. Met koekjes enzo krijg ik er gelijk zo'n theekransjes idee bij.

edi; ik zie dat ik er een beetje achteraan hobbel met mijn reactie, het gaat al ergens anders over Very Happy
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 7:27

Mijn vriend vraagt 20 euro per uur omdat Wis/Nat/SK gewoon een moeilijk onderwerp is en niet iedere jandoedel kan dat niveau uitleggen.
Hier is vriend begonnen dmv een advertentie op marktplaats. Hij deed eerder aan huis, omdat hij nog op kamers woonde. Dat was best succesvol, veel leerlingen zijn toen dankzij zijn hulp geslaagd (en toen via-via ook bij familie van die leerlingen terecht gekomen).

Nu hebben we dus al voor het tweede jaar een meisje hier, haar zus kwam met een gruwelijke achterstand in het eindexamenjaar en die heeft van januari tot mei soms wel twee keer per week 2 uur bijles gehad en is met vlag en wimpel geslaagd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Zora do 19 mei 2011 - 7:42

Ik heb je net gemaild Marin! Zou super zijn als je er vanavond al even tijd voor hebt smile is niet veel hoor. Maar anders is morgen ook absoluut geen probleem! Thanks!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 7:46

Ja ik heb nu best wel hoofdpijn, dus doe even rustig aan, maar vanavond laat gaat 't vast beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Zora do 19 mei 2011 - 8:04

Marin schreef:Ja ik heb nu best wel hoofdpijn, dus doe even rustig aan, maar vanavond laat gaat 't vast beter.

Geeft niet hoor smile doe rustig aan. Als het lukt vanavond is het fijn, anders absoluut no prob smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijles - iets lekkers aanbieden? - Pagina 3 Empty Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum