Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

+7
Victoria-
MissBlunt
Melis_je
Razz
Caroow
nijntje4
Mida4you
11 plaatsers

Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Mida4you za 13 jul 2013 - 9:54

Hebben jullie dat soms ook dat als er echt niks meer in huis is dat je juist trek krijgt?! Dat gevoel heb ik nu maar we hebben echt niks NIKS meer in huis en moeten ook nodig boodschappen doen.... Grrrrrrrr
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  nijntje4 za 13 jul 2013 - 10:16

Dat heb ik ook, meestal ga ik dan hagelslag eten want dat is er meestal wel haha Very Happy
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Caroow za 13 jul 2013 - 10:22

Heb je niks in de vriezer? Ik heb altijd wel friet, hamburgers, ijslollie's  en pizza in de vriezer.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Mida4you za 13 jul 2013 - 10:39

Caroow schreef:Heb je niks in de vriezer? Ik heb altijd wel friet, hamburgers, ijslollie's  en pizza in de vriezer.

 Nee echt niets, maar heb net een paar perziken uit blik gehad en ga nu naar bedje toe haha.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Caroow za 13 jul 2013 - 10:44

Mida4you schreef:
Caroow schreef:Heb je niks in de vriezer? Ik heb altijd wel friet, hamburgers, ijslollie's  en pizza in de vriezer.

 Nee echt niets, maar heb net een paar perziken uit blik gehad en ga nu naar bedje toe haha.

 Haha dan was de nood vast hoog smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Mida4you za 13 jul 2013 - 10:52

Caroow schreef:
Mida4you schreef:
Caroow schreef:Heb je niks in de vriezer? Ik heb altijd wel friet, hamburgers, ijslollie's  en pizza in de vriezer.

 Nee echt niets, maar heb net een paar perziken uit blik gehad en ga nu naar bedje toe haha.

 Haha dan was de nood vast hoog smile

 Haha ja heel soms heb ik dat. En vooral nu tijdens de zwangerschap hihi
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Razz za 13 jul 2013 - 19:52

Jep dat heb ik ook met afvallen. Ik kan zonder moeite na 8 uur s'avonds niks meer eten maar als ik echt goed aan het opletten ben krijg ik s'avonds echt gewoon drang om veel te gaan eten.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Melis_je za 13 jul 2013 - 23:04

Haha, heb ik ook weleens, maar meestal heb ik wel iets van fruit, bloem, suiker en roomboter in huis en dan maak ik een klein schaaltje fruitcrumble in de oven.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  MissBlunt za 13 jul 2013 - 23:17

Dat had ik laatst ook en toen heb ik schuimpjes gemaakt, eiwit stijfkloppen, fijne suiker erdoor en bergjes op bakpapier maken en op lage temperatuur hard laten worden in de oven.
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Victoria- zo 14 jul 2013 - 0:10

Heel herkenbaar. Ik eet dan meestal ook iets van hagelslag. Een beschuit of cracker met hagelslag. Eigenlijk zou ik dan gewoon een appel moeten eten maar dat komt dan niet in mij op Wink
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Sanne zo 14 jul 2013 - 0:25

Herkenbaar en uit zelfbescherming heb ik nu niets meer aan zoetigheid in huis, want ik eet het toch allemaal in een weekend op, ongeacht de hoeveelheid.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Ilovethe90s zo 14 jul 2013 - 9:56

Ja, dat heb ik ook weleens en dan grijp ik toch naar andere opties die er nog wel zijn; sultana, fruit, cup a soup, waterijsje smile 
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Destino di 16 jul 2013 - 0:56

Herkenbaar! Al hebben wij eigenlijk altijd wel iets in huis en anders voldoet een broodje met een dikke laag nutella ook prima laughcry
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  sanne-84 vr 19 jul 2013 - 9:22

Herkenbaar.. Vaak is chocola ook makkelijker gepakt en sneller opgegeten dan een appel of rauwkost.
Of als ik rauwkost heb gepakt, of iets anders gezond, dan blijft mn trek in iets lekkers ongezonds toch..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trek in iets lekkers maar niets in huis..... Empty Re: Trek in iets lekkers maar niets in huis.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum