Bijles - iets lekkers aanbieden?
+8
Zora
Bliss
Queen
Bolleke
Arwyn
Melis_je
Caroow
Tullow
12 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Bijles - iets lekkers aanbieden?
Hmm na de zomer wil ik misschien ook wel bijles gaan geven, gewoon één of twee uurtjes per week. 20 euro per uur is echt relaxed!
Edit: oh en hoe ging t trouwens?
Edit: oh en hoe ging t trouwens?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zooo Het ging goed was uiteindelijk uur en kwartier geworden, en viel wel weer mee. Ik ben dan zooo bang dat ik na een half uur al klaar ben (het gaat om mondeling begeleiden, dus t is niet alsof we extra veel huiswerk kunnen maken als er tijd over is). Ze wilde overigens gewoon een glaasje water, waar ze niet eens van gedronken heeft. Maar volgende keer zorg ik wel voor iets van dubbelfriss, dan kan ik 't iig aanbieden.
Chocolade, ik heb gewoon een gratis advertentie op Marktplaats gezet.
Chocolade, ik heb gewoon een gratis advertentie op Marktplaats gezet.
Gast- Gast
Wat goed Marin! Ik wil zoiets ook doen, maar ik ben altijd bang dat ik dat helemaal niet kan. Ik deed alles altijd op gevoel bij Engels, hoe leg ik dat dan uit :S Ja doe maar wat jij denkt dat goed is
Gast- Gast
Haha ja dat heb ik ook wel, al kan ik natuurlijk wel dingen uitleggen. (Had net ook weer dat ze om een woord vroeg en ik de vertaling gewoon niet weet!) Eigenlijk is bijles het leukste onderdeel van het lesgeven: Het directe contact met de leerling. Ik vond het het leukste wanneer de leerlingen om me heen kwamen zitten en ik dingetjes aan ze uit ging leggen individueel of in kleine groepjes en je dan ineens bij hen het kwartje hoorde vallen. Veel leuker dan al dat ge-politieagent.
Gast- Gast
Mooi dat het zo goed ging Marin!! Cool!
Mag ik jou vanavond of morgen vragen even iets voor me te checken? Ik moet voor mijn werk contact opnemen met Cambridge :p en hen een aantal vragen voorleggen. Ik wilde dat maar per mail doen; zou jij die willen checken op formaliteiten en natuurlijk spelling/woorden?
Mag ik jou vanavond of morgen vragen even iets voor me te checken? Ik moet voor mijn werk contact opnemen met Cambridge :p en hen een aantal vragen voorleggen. Ik wilde dat maar per mail doen; zou jij die willen checken op formaliteiten en natuurlijk spelling/woorden?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Mooi dat het goed ging! Ik zou ook best bijles willen geven, maar ben net als Fauve wat onzeker of ik het wel kan. Ik heb wel een paar jaar pabo gevolgd en studeer nu Nederlands. Zou ik dan Nederlandse bijles kunnen geven of niet?
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Zora schreef:Mooi dat het zo goed ging Marin!! Cool!
Ja tuurlijk. Wie wat waar in Cambridge?
Gast- Gast
Vilein schreef:Mooi dat het goed ging! Ik zou ook best bijles willen geven, maar ben net als Fauve wat onzeker of ik het wel kan. Ik heb wel een paar jaar pabo gevolgd en studeer nu Nederlands. Zou ik dan Nederlandse bijles kunnen geven of niet?
Je zou het altijd kunnen proberen, en kijken of het lukt. Als je dan niet te veel vraagt, lijkt me dat prima.
Gast- Gast
Marin schreef:Zora schreef:Mooi dat het zo goed ging Marin!! Cool!
Ja tuurlijk. Wie wat waar in Cambridge?
Thanks! Ik heb nog niet gekeken, maar volgens mij heb ik nog geen naam weten te achterhalen. Gaat om een onderzoeksinstrument van Cambridge. Ik kijk vanavond of morgen of ik je mail nog heb, anders pm ik je!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik gaf bijles voor tien per uur, maar toen studeerde ik net.. :p
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik kreeg vroeger bijles Duits en die leraar had altijd een blik snoepjes bij zich waar ik dan uit mocht pakken. Je gaat niet het hele blik leegvreten tijdens een uurtje bijles, dus daar kun je wel een aantal keer mee doen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik kreeg vroeger bijles Duits en die leraar had altijd een blik snoepjes bij zich waar ik dan uit mocht pakken. Je gaat niet het hele blik leegvreten tijdens een uurtje bijles, dus daar kun je wel een aantal keer mee doen.
Oeh nu heb ik zin in deze snoepjes:
Gast- Gast
Antibes schreef:Ik gaf bijles voor tien per uur, maar toen studeerde ik net.. :p
Haha ja dat heb ik ook ooit gedaan. Toen woonde ik in Amsterdam en gaf ik bijles in Zaandam en helemaal aan het einde van de sneltram in Amstelveen. Was ik dus uur heen uur terug onderweg voor een tientje. Was wel goede ervaring hoor, maar dat zou ik nu nooit meer zo doen
Gast- Gast
Fauve schreef:
Ja, die zijn lekker, maar het was meer zo'n groot koekblik waar hij snoepjes in deed. In het begin waren het van die gesuikerde vruchtensnoepjes en later spekkies.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik krijg tot nu toe ook 10 euro in het uur voor bijles, maar dat is inderdaad wel aan de weinige kant. Binnenkort maar eens meer vragen. 20 euro vind ik echter wel prijzig, maar misschien is het in het westen anders qua gemiddelde.
Fijn iig dat het goed ging! Ik bied altijd thee met een koekje aan. Ik heb altijd wel koekjes in huis, dus denk daar eigenlijk niet zo over na :-)
Fijn iig dat het goed ging! Ik bied altijd thee met een koekje aan. Ik heb altijd wel koekjes in huis, dus denk daar eigenlijk niet zo over na :-)
Gast- Gast
Vilein schreef:Mooi dat het goed ging! Ik zou ook best bijles willen geven, maar ben net als Fauve wat onzeker of ik het wel kan. Ik heb wel een paar jaar pabo gevolgd en studeer nu Nederlands. Zou ik dan Nederlandse bijles kunnen geven of niet?
Ja joh, dat kan zat! Ik geef in zowat elk vak bijles en ik studeer psychologie en geen Nederlands. Dus dan kan jij zeker Nederlands geven!
Gast- Gast
Als niet bevoegd bent en bijv. nog studeert, vind ik tussen de 10-12,50 euro reëel. Als je wel bevoegd bent, vind ik 17,50-20 euro een prima bedrag. Je krijgt privé-les als het ware en als het goed is kan je je kennis als leerling zijnde dan ook flink opkrikken - het loont denk ik wel qua cijfers op dat vak.
Gast- Gast
En als je wel bent afgestudeerd in een taal, maar niet bevoegd bent?
Gast- Gast
James schreef:Ik krijg tot nu toe ook 10 euro in het uur voor bijles, maar dat is inderdaad wel aan de weinige kant. Binnenkort maar eens meer vragen. 20 euro vind ik echter wel prijzig, maar misschien is het in het westen anders qua gemiddelde.
Ik vraag meer omdat ik bevoegd ben en daarom vind dat het wel kan, en had idd vergeleken. Zag ook prijzen van 35 euro enzo maar dat vind ik ook niet nodig. Maar 'vroeger' in het hoge noorden betaalde ik dit als leerling zijnde dus ook. En toen waren 't al wel euro's en niet gulden (zat ik ook nog even te denken, maar 't waren echt euro's).
Gast- Gast
En zou ik als bevoegd leerkracht basisonderwijs ook gewoon bijles kunnen geven in alle vakken? En wat zou dan een goede uurprijs zijn voor mij?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Fauve schreef:En als je wel bent afgestudeerd in een taal, maar niet bevoegd bent?
15 euro! ;-)
Gast- Gast
Fauve schreef:En als je wel bent afgestudeerd in een taal, maar niet bevoegd bent?
Een gouden middenweg, 15 euro? Want het heeft meer met dingen uit kunnen leggen te maken en snel kunnen zien wat je moet uitleggen, dan dat je echt alles moet weten.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Trek in iets lekkers maar niets in huis.....
» Bijles geven
» Dienst aanbieden
» Bijles, welk uurloon is normaal?
» Wat per uur vragen voor bijles/huiswerkbegeleiding?
» Bijles geven
» Dienst aanbieden
» Bijles, welk uurloon is normaal?
» Wat per uur vragen voor bijles/huiswerkbegeleiding?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: