Zoontje eet helemaal niets..
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zoontje eet helemaal niets..
Een paar weken geleden was het weer zover; meneertje wilde niet meer eten. Met moeite kreeg ik er op een dag 1 boterham in, en een paar hapjes van 't avondeten. Nu weet ik wel dat het - waarschijnlijk - gewoon weer even een fase is, want hij heeft dit al een paar keer eerder gehad. In het begin maakte ik me toen erg druk over of hij wel voldoende binnen kreeg, en bleef maar proberen hem iets te laten eten. Uiteindelijk werd het daar niet beter door, en werd hij alleen maar boos. Dus heb ik het maar gewoon laten gaan, en gedacht: ''Zodra hij echt honger heeft, gaat hij vanzelf wel weer eten.'' En inderdaad.. Na een aantal dagen ging hij weer eten, en heeft hij alles wat hij gemist had, even goed ingehaald.
Maar nu eet hij al een aantal weken weer zo slecht. Gelukkig kreeg ik er nog wel een boterham in, maar verder at hij de hele dag niets. Ik probeerde me er niet al te druk om te maken, en dacht dat het vanzelf wel weer beter zou gaan. Maar nu eet hij sinds een aantal dagen dus helemaal niets meer. Echt niets. Drinken doet hij gelukkig wel, maar eten wil hij niet.
Ik heb echt van alles geprobeerd, en was dan ook helemaal blij toen hij gisteren een hap nam van z'n boterham. Maar vervolgens loopt hij naar de prullenbak, en spuugt z'n brood uit in de prullenbak.
Hij eet dus echt helemaal niets, maar heeft toch genoeg energie om vrolijk rond te springen en te rennen.. Waar hij die energie vandaan haalt?? Geen idee..
Wat vinden jullie.. Moet ik gewoon geduld hebben en afwachten tot hij vanzelf weer gaat eten?
Of hebben jullie misschien tips, of iets wat ik nog zou kunnen proberen?
(Hij krijgt wel z'n vitamines binnen, door die kauwtabletten van Davitamon voor kinderen.)
Bedankt alvast!
Maar nu eet hij al een aantal weken weer zo slecht. Gelukkig kreeg ik er nog wel een boterham in, maar verder at hij de hele dag niets. Ik probeerde me er niet al te druk om te maken, en dacht dat het vanzelf wel weer beter zou gaan. Maar nu eet hij sinds een aantal dagen dus helemaal niets meer. Echt niets. Drinken doet hij gelukkig wel, maar eten wil hij niet.
Ik heb echt van alles geprobeerd, en was dan ook helemaal blij toen hij gisteren een hap nam van z'n boterham. Maar vervolgens loopt hij naar de prullenbak, en spuugt z'n brood uit in de prullenbak.
Hij eet dus echt helemaal niets, maar heeft toch genoeg energie om vrolijk rond te springen en te rennen.. Waar hij die energie vandaan haalt?? Geen idee..
Wat vinden jullie.. Moet ik gewoon geduld hebben en afwachten tot hij vanzelf weer gaat eten?
Of hebben jullie misschien tips, of iets wat ik nog zou kunnen proberen?
(Hij krijgt wel z'n vitamines binnen, door die kauwtabletten van Davitamon voor kinderen.)
Bedankt alvast!
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Re: Zoontje eet helemaal niets..
ik weet niet of het wat is maar zo'n drinkontbijt daar zitten granen en fruit in. misschien wil hij die wel.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien voelt hij zich even niet lekker?
En ik zou sowieso afwachten. Het is nog maar sinds een paar dagen en ik geloof ook echt niet dat hij zichzelf zal uithongeren.
En ik zou sowieso afwachten. Het is nog maar sinds een paar dagen en ik geloof ook echt niet dat hij zichzelf zal uithongeren.
Gast- Gast
loesje schreef:ik weet niet of het wat is maar zo'n drinkontbijt daar zitten granen en fruit in. misschien wil hij die wel.
Dankjewel! Dat is een goeie! Aangezien hij wel gewoon goed drinkt.. Hopelijk trapt hij erin.
Thanks!
ProudMom- Fluisteraar
Arden schreef:Misschien voelt hij zich even niet lekker?
Afwachten doe ik ook sowieso. Ik ga niet met hem naar de dokter ofzo, zo erg is 't nou ook weer niet. Hij zal zichzelf idd niet uithongeren.
Maar ik had alleen gehoopt dat het na bijna een maand wel wat beter zou gaan (net zoals de vorige keren), maar nu eet hij dus nog minder.
Hij leeft al bijna een maand op maar 1 boterham per dag, verder niets. En nu wil hij ook die boterham niet meer.
Maarja, meer dan afwachten kan ik toch niet doen. Behalve dan hem steeds gewoon z'n eten aan te blijven bieden. Het komt sowieso wel weer goed, maar ik dacht; misschien dat iemand nog tips heeft, zodat hij toch nog wat extra's binnen krijgt.
Dat drinkontbijt ga ik zeker proberen!
ProudMom- Fluisteraar
en je kunt ook van alles door de blender doen en een lekker sapje van maken
loesje- Kletskop
Ja, maak een lekkere 'milkshake' (uiteraard een gezonde, met genoeg fruit en melk bijv.) voor hem. Maak het aantrekkelijk door het in een groot glas te doen met een rietje ofzo.
Zeg er desnoods bij dat die net zo lekker als van de McDonalds is! Misschien drinkt 'ie het dan wel helemaal op!
Zeg er desnoods bij dat die net zo lekker als van de McDonalds is! Misschien drinkt 'ie het dan wel helemaal op!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
en hoe gaat het nu met je zoontje heeft hij al een drinkontbijt gehad? en wat vond hij ervan?
loesje- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Ben jij geknipt, gescheurd of helemaal niets?
» Koorts uit het niets?
» Kind (1,5) houdt niets binnen
» Ik weet dat het niets is, maar hoe kan dit?
» Ik voel er niets meer bij...
» Koorts uit het niets?
» Kind (1,5) houdt niets binnen
» Ik weet dat het niets is, maar hoe kan dit?
» Ik voel er niets meer bij...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: