Ik weet dat het niets is, maar hoe kan dit?
+4
Clapperdie
joyce0606
Amber-
Muppetje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik weet dat het niets is, maar hoe kan dit?
Gisteren heb ik getest met een Etos test (2 voor 9,50, van die dingen die je in je plas moet houden zegmaar). Deze was negatief en heb ik na tien minuten weg gegooid.
Helemaal geen probleem, we zijn pas net bezig en mn cyclus was vorige ronde best lang (maar voordat ik aan de pil ging wel super regelmatig).
Maar net ging ik in bad en toen ging ik wat weggooien, ligt daar die test, met een hele duidelíjke 2e streep. Hoe kan het nou zijn dat dat 'indroogt' of wat dan ook, het reageert toch op een hormoon, en als dat er niet is is het er toch gewoon niet!?
Ik vroeg het me gewoon af, iemand n idee?
Helemaal geen probleem, we zijn pas net bezig en mn cyclus was vorige ronde best lang (maar voordat ik aan de pil ging wel super regelmatig).
Maar net ging ik in bad en toen ging ik wat weggooien, ligt daar die test, met een hele duidelíjke 2e streep. Hoe kan het nou zijn dat dat 'indroogt' of wat dan ook, het reageert toch op een hormoon, en als dat er niet is is het er toch gewoon niet!?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik weet dat het niets is, maar hoe kan dit?
Muppetje schreef:Gisteren heb ik getest met een Etos test (2 voor 9,50, van die dingen die je in je plas moet houden zegmaar). Deze was negatief en heb ik na tien minuten weg gegooid.
Heb eigenlijk geen idee.. Gebeurd dat niet vaker dat als je hem te lang laat liggen dat die alsnog positief laat zien, maar dat dat dan vals positief is. Misschien morgenvroeg nogmaals testen voor de zekerheid!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik heb dit ook gehad, en dit was dus wel positief. In 1e instantie zag ik dat niet, tot de test goed opgedroogd was, en zie hier, toch echt zwanger.
Ik heb geen ervaring met die etos test, dus ook geen idee of die een voorgedrukte streep hebben? Misschien dat het dat was, maar als het echt zo duidelijk was, zou ik gewoon nog eens testen.
Ik heb geen ervaring met die etos test, dus ook geen idee of die een voorgedrukte streep hebben? Misschien dat het dat was, maar als het echt zo duidelijk was, zou ik gewoon nog eens testen.
Gast- Gast
Ik wil eigenlijk pas over n week pas weer testen, als k dat volhoud...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik wil eigenlijk pas over n week pas weer testen, als k dat volhoud...
Ja, dat snap ik. Hoe moeilijk ook om niet nog eens te testen. Knap als je je kunt inhouden. Ik zou al snel een digitale hebben gedaan, haha!
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 14 jan 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ik had het ook hoor! test gedaan, echt niet goed te zien, en een paar uur later, was het streepje duidelijker.... en ik was ook inderdaad zwanger!
als je zeker weet dat de test geen indroogstreepje heeft...is het een goeie kans dat ie toch positief is...
je kan een CB doen, die zijn duidelijk. maar zijn niet heel gevoelig. wacht een paar dagen, en dan maandagochtend CB doen...then you know for sure...
als je zeker weet dat de test geen indroogstreepje heeft...is het een goeie kans dat ie toch positief is...
je kan een CB doen, die zijn duidelijk. maar zijn niet heel gevoelig. wacht een paar dagen, en dan maandagochtend CB doen...then you know for sure...
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik had vorige week ook een positieve test met een Etos test.. Bleek niet zwanger te zijn (had een echo en bloed laten prikken). en nu ook ongesteld.
Maar misschien is die van jou natuurlijk wel echt positief! Test anders morgenochtend nog eens. Of misschien met een ander merk?
Maar misschien is die van jou natuurlijk wel echt positief! Test anders morgenochtend nog eens. Of misschien met een ander merk?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Ik had vorige week ook een positieve test met een Etos test.. Bleek niet zwanger te zijn (had een echo en bloed laten prikken). en nu ook ongesteld.
zoooo dat is echt balen!! of was het niet geplannend?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Clapperdie schreef:Ik had vorige week ook een positieve test met een Etos test.. Bleek niet zwanger te zijn (had een echo en bloed laten prikken). en nu ook ongesteld.
Misschien zijn die van Etos gewoon niet zo best?...
Muppetje- Ratel
een test moet je altijd aflezen binnen de afleestijd die in de bijsluiter erbij staat. als je daarna de test afleest, is de uitslag vals!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Die tests van Etos zijn gewoon prima.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb het ook 2 keer gehad, de ene keer was ik niet zwanger en de andere keer wel (maar te vroeg getest, paar dagen later kwam de streep heel snel) dus ja kan beide kanten op
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Pien schreef:een test moet je altijd aflezen binnen de afleestijd die in de bijsluiter erbij staat. als je daarna de test afleest, is de uitslag vals!
Ja precies, dat weet ik ook, en dat bedoel ik dus ook juist, hoe kan het?
Ik ben helemaal niet teleurgesteld ofzo, alleen verbaasd...
Hoe kan het dat er na een dag, of misschien eerder (heb m niet eerder uit de bak gehengeld) wel een streep staat? Geen hormoon is geen hormoon toch?
Muppetje- Ratel
joyce0606 schreef:Clapperdie schreef:Ik had vorige week ook een positieve test met een Etos test.. Bleek niet zwanger te zijn (had een echo en bloed laten prikken). en nu ook ongesteld.
zoooo dat is echt balen!! of was het niet geplannend?
Ja beetje wel maar zou wel heel bijzonder zijn geweest. Heb PCOS en had 50 mg clomid die niet zo heel sterk aansloeg en ook negatieve samenlevingstest.. Maar ja onze tijd komt nog wel
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Misschien heel stom gedacht hoor, maar zou er na verloop van tijd niet een soort chemische reactie kunnen ontstaan waardoor er toch een kleuring verschijnt?
Gast- Gast
Dromertje schreef:Misschien heel stom gedacht hoor, maar zou er na verloop van tijd niet een soort chemische reactie kunnen ontstaan waardoor er toch een kleuring verschijnt?
Ja, zoiets, dat is precies wat ik me dus ook afvraag...
Muppetje- Ratel
ik zou je ook echt trouwens de testen van de kruidvat aanraden! die uit zo'n wit doosje van 2 voor 5 euro. op de dag dat ik positief teste was ik volgens mijn menstruatie 4 weken en 3 dagen zwanger, achteraf bleek dat zelfs pas 3 weken en 3 dagen te zijn!! zo scherp en goed zijn die testen dus!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Pien schreef:ik zou je ook echt trouwens de testen van de kruidvat aanraden! die uit zo'n wit doosje van 2 voor 5 euro. op de dag dat ik positief teste was ik volgens mijn menstruatie 4 weken en 3 dagen zwanger, achteraf bleek dat zelfs pas 3 weken en 3 dagen te zijn!! zo scherp en goed zijn die testen dus!
Ja die wilde ik ook, maar die waren op....
Muppetje- Ratel
Met die test van kv testte ik op 22 nov positief, een week voor ik ongesteld moest worden, ze zijn echt heel gevoelig!Pien schreef:ik zou je ook echt trouwens de testen van de kruidvat aanraden! die uit zo'n wit doosje van 2 voor 5 euro. op de dag dat ik positief teste was ik volgens mijn menstruatie 4 weken en 3 dagen zwanger, achteraf bleek dat zelfs pas 3 weken en 3 dagen te zijn!! zo scherp en goed zijn die testen dus!
Gast- Gast
En al getest?
Of wacht je toch nog een week?
Of wacht je toch nog een week?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Nee nog niet getest. Ben eerst gaan sporten, kon alleen de helft niet meedoen vanwege de pijn onderin mijn buik raar
Muppetje- Ratel
Nogmaals getest, dit keer net Kruitvat. Negatief zoals verwacht. Ik blijf het gek vinden en laat deze ook nog even liggen, kijken wat er gebeurt, haha. [i]
Muppetje- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» alleen maar dates die op niets uitlopen...
» Trek in iets lekkers maar niets in huis.....
» Zoontje eet helemaal niets..
» Ik weet dat het allang niet meer cool is maar..
» Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.
» Trek in iets lekkers maar niets in huis.....
» Zoontje eet helemaal niets..
» Ik weet dat het allang niet meer cool is maar..
» Ik zoek een restaurant in Utrecht, maar weet de naam niet.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: