Altijd muziek aan hebben.
+28
xDebbiex
Caroow
Bliss
Effie_O
Susan
Zonnetje
Blond
Arwyn
Melis1985
patjuhhh
Novalee
mosio
Polly
Serena
Flinder
Theeleut
Ilona
SarahKey
studiebol
Kabouter
Silver
Chocolate Cookie
Jeanette
Pussycat
smooch
Nouska
VeryCherry
InweCulnamo
32 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Altijd muziek aan hebben.
Ik heb ook altijd muziek aan staan. Zodra ik ‘s ochtends in de huiskamer ben gaat 3FM op. (luister qua radiozender alleen maar naar 3FM vind het echt een superleuke zender, vooral de Coen&Sander show, lig in een deuk om hun)
In de bus/ov/fiets heb ik altijd mijn i-pod in, en op het werk de radio zachtjes aan. Eerst was hier geen radio, dacht dat ik gek werd, die stilte de hele dag! Toen na 2 dagen voorzichtig gevraagd of ik een radio mee mocht nemen, en gelukkig mocht dat. Doe hem heel zachtjes aan, als ik het maar iets, ik ben tevreden
Als ik thuis kom gaat weer meteen de radio aan. Vind ik veel gezelliger!
Ook heb ik veel CD’s dus er gaat ook regelmatig een CD op. Ik kijk niet zo heel veel tv.
Ik houd echt heel erg veel van muziek.
Onder de douche zet ik de box van de slaapkamer cd-speler op mijn bed, en houd de deur dan een stukje open.
In de bus/ov/fiets heb ik altijd mijn i-pod in, en op het werk de radio zachtjes aan. Eerst was hier geen radio, dacht dat ik gek werd, die stilte de hele dag! Toen na 2 dagen voorzichtig gevraagd of ik een radio mee mocht nemen, en gelukkig mocht dat. Doe hem heel zachtjes aan, als ik het maar iets, ik ben tevreden
Als ik thuis kom gaat weer meteen de radio aan. Vind ik veel gezelliger!
Ook heb ik veel CD’s dus er gaat ook regelmatig een CD op. Ik kijk niet zo heel veel tv.
Ik houd echt heel erg veel van muziek.
Onder de douche zet ik de box van de slaapkamer cd-speler op mijn bed, en houd de deur dan een stukje open.
Gast- Gast
Pussycat schreef:ooh ik heb ook altijd de radio aanstaan.
Vooral als ik alleen thuis ben zoals nu dan blijft ie gewoon lekker aan heerlijk meezingen af en toe en het nieuws horen enzo.
En als mijn vriend thuis is dan gaat de volume inderdaad ook lager zodat we normaal kunnen praten.
Ik heb ook altijd de radio aan. Als mijn vriend thuis komt zet hij het gelijk weer uit
Gast- Gast
Ik vind het ook erg fijn om muziek te horen.
Toen ik klein was had ik ook echt een radio die mee de badkamer in ging als ik ging douchen
Ik heb zelden een bui dat ik geen behoefte heb aan muziek.
Toen ik klein was had ik ook echt een radio die mee de badkamer in ging als ik ging douchen
Ik heb zelden een bui dat ik geen behoefte heb aan muziek.
Gast- Gast
Ik heb vaak de radio aan staan, maar vind het af en toe ook wel lekker als het stil is om me heen.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb eigenlijk ook bijna altijd muziek aan staan en dan 9 van de 10 keer de radio.
Thuis heb ik hem vooral op de achtergrond aan staan, behalve als er een heel leuk nummer voor is, dan gaat hij wel wat harder. Op de fiets, in de trein ed heb ik ook altijd muziek, maar dan wel zo dat er verder niemand van mee hoeft te genieten, dat vind ik altijd super irritant!
Thuis heb ik hem vooral op de achtergrond aan staan, behalve als er een heel leuk nummer voor is, dan gaat hij wel wat harder. Op de fiets, in de trein ed heb ik ook altijd muziek, maar dan wel zo dat er verder niemand van mee hoeft te genieten, dat vind ik altijd super irritant!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Hier staat de tv vaak op zachtjes, zodat de stilte er net van af is. Ik kan de tv ook wel op de radio stand zetten maar op de één of andere manier trekt me dat weer minder.
Gast- Gast
InweCulnamo schreef:Auxo schreef:Ik heb echt zelden muziek aan staan. Alleen als ik ga opruimen of soms als ik achter de pc zit. Mijn moeder heeft echt altijd muziek aan staan. Soms word ik daar een beetje gek en onrustig van, ik ben graag in een rustige omgeving.
onrustig, dat is denk ik meer wat ik bedoel! ..
Kan het gewoon erg slecht hebben. Op andere momenten kan ik het juist wel heel goed hebben en word ik er juist rustig van
Ik heb het inderdaad ook maar op sommige momenten dat ik het niet kan hebben, in de bus naar school moet ik bijvoorbeeld juist altijd muziek hebben.
Gast- Gast
Ik heb veel muziek aan, op de pc, de radio of anders mijn Ipod. Maar als ik een gesprek wil voeren gaat het uit. Ik wil me dan volledig op het gesprek kunnen richten. Ik kan trouwens ook vreselijk geïrriteerd raken van muziek, vooral muziek die ik vreselijk vind. (Vooral de Red Hot Chili Peppers, als ik die hoor gaat direct de radio uit).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb ook bijna altijd muziek aanstaan, meestal de radio. Ik luister altijd 538: 's morgens als ik op sta, in de auto naar het werk, tussendoor als ik in de auto zit, als ik naar huis rijd en als ik thuis kom zet ik ook de radio aan. Als mijn vriend thuis is, zetten we hem wat zachter, zodat we beter kunnen praten. Als ik alleen thuis ben of 's avonds autorijd, zet ik vaak een cd aan. Ik heb ook veel cd's. In de trein heb ik bijna altijd mijn Ipod in. Ik merk dat als ik thuis ben, ik alleen de radio uitzet om iemand te gaan bellen, tv te kijken of een boek te lezen. Dan vind ik het fijner als het stil is.
Op mijn werk hebben we geen radio, maar dat vind ik ook niet erg, want wij hebben grote flexplekken, waar het nooit helemaal stil is.
Op mijn werk hebben we geen radio, maar dat vind ik ook niet erg, want wij hebben grote flexplekken, waar het nooit helemaal stil is.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik heb niet de hele dag muziek aan, maar ik zou het op zich wel fijn vinden.
Mijn vader luistert de hele dag naar Radio 1, alle radio's staan ook altijd aan, in de huiskamer, in de keuken, in de auto. Als ik bij mijn ouders ben of in het vakantiehuisje dan hoor ik de nieuwsberichten ook wel 25 keer op een dag.
Mijn vader luistert de hele dag naar Radio 1, alle radio's staan ook altijd aan, in de huiskamer, in de keuken, in de auto. Als ik bij mijn ouders ben of in het vakantiehuisje dan hoor ik de nieuwsberichten ook wel 25 keer op een dag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier staat de radio ook de hele dag aan, ik kan juist niet tegen de stilte waarin ik de klok hoor tikken, elk klein regendruppeltje tegen het raam hoor vallen, elke krakende fiets door de straat hoor gaan. Ook als ik bijvoorbeeld de auto in stap, zorg ik eerst dat de radio goed staat. Op de bovenverdieping hebben we geen radio staan, dus sleep ik altijd de was mee naar beneden om daar bij de radio te kunnen strijken.
De radio staat vrijwel nooit hard, alleen als er een heel mooi nummer voorbij komt. Een cd zet ik nog wel eens wat harder, maar dat is ook niet dagelijks. Zo krijg ik nog wat actualiteiten mee en klinkt het wat 'gezelliger' als ik alleen thuis ben. Nee, stilte maakt mij juist zenuwachtig.
De radio staat vrijwel nooit hard, alleen als er een heel mooi nummer voorbij komt. Een cd zet ik nog wel eens wat harder, maar dat is ook niet dagelijks. Zo krijg ik nog wat actualiteiten mee en klinkt het wat 'gezelliger' als ik alleen thuis ben. Nee, stilte maakt mij juist zenuwachtig.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb bijna altijd en overal muziek aan staan. Ik houd zo vreselijk veel van muziek, word daar echt blij van! Zodra ik mijn bed uit stap, gaat de radio aan. Ik luister altijd 3FM en 's morgens is dat dus Giel. Op het werk (ik sta voor de klas) kan ik geen radio luisteren, al grijp ik elke gelegenheid aan om even een liedje op te zetten in de klas Zodra de kids om drie uur de deur uit zijn, gaat de radio weer aan. Tijdens het koken/afwassen/was ophangen luister ik ook altijd muziek; vaak gewoon radio, maar ook wel CD's. Verder heb ik buiten de deur ALTIJD mijn iPod aan, op de fiets, in de stad, in de supermarkt. Ik houd niet van stilte en als ik thuis geen muziek aan heb, dan is het wel de tv die aan staat.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik zet muziek aan als ik ga strijken of schoonmaken, meestal gewoon radio via de tv of muziek van mijn telefoon. Maar als ik eet of lees of huiswerk maak hoeft er van mij geen muziek aan. En als ik wil leren, moet het echt stil zijn. Ik irriteer me alleen aan muziek als het echt te hard staat, op het werk of in de klas.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
In de auto en op het werk heb ik altijd muziek aan, maar zodra ik thuis ben gaat de televisie aan. Ik luister naar beiden niet intensief, maar er moet gewoon iets aanstaan. Op het moment dat ik echt naar iets intensief luister en dus ook meedein, is op het moment dat ik schoonmaak en de radio heb aanstaan.
Gast- Gast
Ik heb ook echt vaak muziek aanstaan. Op me werk heel veel in de auto altijd de autoradio erin. En thuis ook aardig veel ik vind het juist vreselijk als het doodstil in huis is daar word ik dan weer onrustig van haha.
xDebbiex- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Zodra ik de mogelijkheid heb, staat er bij mij muziek aan. Ik luister bijna geen radio, wel mijn eigen muziek natuurlijk. Ik word juist gek in de stilte, en muziek maakt mij vrolijk/blij.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Thuis heb ik wel bijna altijd geluid; tv of muziek. Op mijn werk vind ik het niet altijd prettig. We zitten al met 7 man in een vrij klein kantoor, muziek erbij vind ik eigenlijk niet echt fijn. Gelukkig heeft onze 'general manager' een beleid waarbij waar er met klanten wordt gesproken (aan de telefoon), geen muziek op de achtergrond behoort en ben ik dus geholpen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
In de auto luister ik altijd m`n eigen muziek en op m`n werk luister ik soms radio..
Thuis luister ik nooit muziek.. :face:
Thuis luister ik nooit muziek.. :face:
Gast- Gast
Ik ook, of ik moet er specifiek behoefte aan hebben, dat ik echt zin heb om muziek te luisteren. Hetzelfde met de tv, die staat overdag bijna nooit aan hier.Darcy schreef:Ik heb niet vaak muziek aan thuis, daar word ik onrustig van.
Gast- Gast
Bij mij wisselt het een beetje. De ene dag kan ik niet goed tegen de stilte en heb ik de radio aan staan en de andere dag kan het juist zo zijn dat ik onrustig wordt van muziek en dan is het lekker stil bij mij in huis. Het hangt een beetje van mijn stemming af. Maar de hele dag muziek aan, dat vind ik teveel.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ik zet gelijk Alicia Keys op nu ik dit ineens zie.. Sinds ik samenwoon draai ik veel minder cdtjes enzo, terwijl ik dat eerst juist super veel deed.
Heb zelf in een bandje gezongen dus vind 't heerlijk om mee te zingen met alle nummers
Heb zelf in een bandje gezongen dus vind 't heerlijk om mee te zingen met alle nummers
Silva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben jullie ook altijd zo'n doodspunt in de dag?
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» Muziek beoordelen
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» Muziek beoordelen
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: