Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips? Empty Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips?

Bericht  Chocoholic wo 18 mei 2011 - 5:07

Ik vraag dit omdat ik volgende week een gesprek heb bij Philips (Eindhoven) voor een stageplek. En ik wil 't zo enorm graag! 't Lijkt mij een ontzettend leerzaam bedrijf, 't zal mij echt uitdagen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met dit bedrijf, hoe beviel 't jullie? Wat deed je er? Just tell me anything you can tell me. Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips? Empty Re: Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips?

Bericht  Rovine wo 18 mei 2011 - 5:38

Ze zijn nogal groot, dus ik denk dat de ervaringen per afdeling kunnen verschillen.

Ik heb voor hun dochteronderneming gewerkt en ben nu blij weer bij een kleinere organisatie te werken. Elke stap moet verantwoord en vastgelegd worden. Op zich wel logisch, aangezien heel veel mensen het terug moeten kunnen vinden. Maar het was zo wel 90% administratie, 10% daarwerkelijke werkzaamheden.

Zou stage zeker doen, dat soort namen zijn het toverwoord op je CV.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips? Empty Re: Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips?

Bericht  Kqip vr 20 mei 2011 - 9:05

Mijn vriend heeft er 2 maanden gewerkt op een it afdeling. Was echt niks whehehe. Veel beterweters en nutteloze veel geldkostende projecten..mja iedere afdeling is verschillend natuurlijk! Suc6 iig.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: