Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips?
Ik vraag dit omdat ik volgende week een gesprek heb bij Philips (Eindhoven) voor een stageplek. En ik wil 't zo enorm graag! 't Lijkt mij een ontzettend leerzaam bedrijf, 't zal mij echt uitdagen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met dit bedrijf, hoe beviel 't jullie? Wat deed je er? Just tell me anything you can tell me.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Re: Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips?
Ze zijn nogal groot, dus ik denk dat de ervaringen per afdeling kunnen verschillen.
Ik heb voor hun dochteronderneming gewerkt en ben nu blij weer bij een kleinere organisatie te werken. Elke stap moet verantwoord en vastgelegd worden. Op zich wel logisch, aangezien heel veel mensen het terug moeten kunnen vinden. Maar het was zo wel 90% administratie, 10% daarwerkelijke werkzaamheden.
Zou stage zeker doen, dat soort namen zijn het toverwoord op je CV.
Ik heb voor hun dochteronderneming gewerkt en ben nu blij weer bij een kleinere organisatie te werken. Elke stap moet verantwoord en vastgelegd worden. Op zich wel logisch, aangezien heel veel mensen het terug moeten kunnen vinden. Maar het was zo wel 90% administratie, 10% daarwerkelijke werkzaamheden.
Zou stage zeker doen, dat soort namen zijn het toverwoord op je CV.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips?
Mijn vriend heeft er 2 maanden gewerkt op een it afdeling. Was echt niks whehehe. Veel beterweters en nutteloze veel geldkostende projecten..mja iedere afdeling is verschillend natuurlijk! Suc6 iig.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft iemand ervaring met AnderZorg?
» Heeft iemand hier ervaring mee?
» Rondkomen van parttime werken, iemand?
» ervaring werken bij de ANWB alarmcentrale
» Wie heeft ervaring met lilypadz
» Heeft iemand hier ervaring mee?
» Rondkomen van parttime werken, iemand?
» ervaring werken bij de ANWB alarmcentrale
» Wie heeft ervaring met lilypadz
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: