ervaring werken bij de ANWB alarmcentrale
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
ervaring werken bij de ANWB alarmcentrale
Hoihoi,
Ik zag een vacature bij de alarmcentrale van de ANWB in Assen. Dit lijkt me een leuke baan omdat ik al telefonische ervaring heb, dus ik vroeg me af of iemand op dit forum ervaring heeft met deze baan. Ook las ik dat je s nachts en s avonds wordt ingepland. Wat moet ik me hierbij voorstellen (een hele week snachts of ene dag nacht en andere savonds..?)?
Groetjes Josje
Ik zag een vacature bij de alarmcentrale van de ANWB in Assen. Dit lijkt me een leuke baan omdat ik al telefonische ervaring heb, dus ik vroeg me af of iemand op dit forum ervaring heeft met deze baan. Ook las ik dat je s nachts en s avonds wordt ingepland. Wat moet ik me hierbij voorstellen (een hele week snachts of ene dag nacht en andere savonds..?)?
Groetjes Josje
josje009- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12
Re: ervaring werken bij de ANWB alarmcentrale
josje009 schreef:Hoihoi,
Groetjes Josje
Er is een forumster die daar heeft gewerkt, maar weet niet meer zeker wie dat was:S
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Volgens mij heeft Leaf ook bij zoiets gewerkt
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb er gewerkt idd, maar dan in Den Haag. In Assen doe je alleen de intake, verder niets. Je neemt de hele dag dus pechmeldingen aan voor binnen en buitenland en kunt 24/7 werken. Je werkt dus onregelmatig, maar wel met veel toeslagen ed, dus over het algemeen wel lekker verdienen. Nachtdienst kan idd uit 5 nachten bestaan. Maar ook 3. Roosters zijn gewoon echt heel verschillend.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door josje009 op di 23 apr 2013 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verwijderd)
josje009- Fluisteraar
Heb bij nader inzien toch maar gesolliciteerd. Ik woon redelijk vlakbij de centrale en er zijn hier gewoon bijna geen vacatures in het noorden van het land. Alles afgewogen lijkt het me wel een hele leuke (tijdelijke) baan. Hoe was de sfeer bij de ANWB? Heb ook weleens op een callcenter gewerkt bij de overheid en daar werd je elke seconde in de gaten gehouden, ook toiletbezoek e.d. Is dat bij de anwb ook zo?
Alvast bedankt voor de reacties!
Alvast bedankt voor de reacties!
josje009- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand die ervaring heeft met werken/stage @ Philips?
» ANWB pechprognose
» Snowboots van de ANWB
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Werken via PGB
» ANWB pechprognose
» Snowboots van de ANWB
» Hoe zit dit eigenlijk met de ANWB?
» Werken via PGB
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: